ACT: Films&Series
Je moet er een paar zien, Chris... Vaak is het zo dat er personen uit andere afleveringen terugkomen en dat zijn vaak de dingen die het extra grappig maken. Maar het is wel te volgen. Elke aflevering is wel apart, dus geen verhaallijn die steeds doorloopt.
Laat maar eens weten wat je ervan vind!
Laat maar eens weten wat je ervan vind!

Moet je eens doen... 
Iemand gister de nieuwste serie van Star Trek misschien gezien? Ik heb het nooit eerder bekeken, maar denk dat ik het deze keer wel ga volgen. Erg interessant, alleen ken ik eigenlijk niet 1 karakter uit de serie. Iemand anders die dit ook kijkt?

Iemand gister de nieuwste serie van Star Trek misschien gezien? Ik heb het nooit eerder bekeken, maar denk dat ik het deze keer wel ga volgen. Erg interessant, alleen ken ik eigenlijk niet 1 karakter uit de serie. Iemand anders die dit ook kijkt?
American Pie3 is ook een super lache film
donderdag geweest
wel melig :-p

Voor zover ik weet is er geen film van hoor. Het 1e seizoen is wel op DVD uitgebracht. En het 2e seizoen loopt dus nu, zijn 3 van de 24 afleveringen geweest. Wel aan te raden om ook daadwerkelijk iedere aflevering te kijken, anders is er geen touw meer aan vast te knopen hoor.
heb gister Boondock Saints gekocht op aanraden van een mede RTC-er, moet m alleen nog ff kijken 

Immer wieder die verdammte Holländer
Is er iemand die Taxi 3 gezien heeft?
Heb geen tijd gehad om hem in de bioscoop te zien, wacht nu maar tot ie op DVD uit is.
Heb geen tijd gehad om hem in de bioscoop te zien, wacht nu maar tot ie op DVD uit is.
yep, wij hebben m gezien. hij is zekerJeroen schreef:Is er iemand die Taxi 3 gezien heeft?

-
- Contacteer:
Snatch was gister ook weer 
Zijn hier ook lui die Lock Stock & Two Smoking Barrels al eens hebben gezien? Zelfde stijl en veel dezelfde acteurs als in Snatch. Geweldig

Zijn hier ook lui die Lock Stock & Two Smoking Barrels al eens hebben gezien? Zelfde stijl en veel dezelfde acteurs als in Snatch. Geweldig

Ja, Lock Stock is ook super, heb die en Snatch beide op DVD. Echt supergeniaal. Guy Ritchie roeleert!Rene (Mr. TX) schreef:Snatch was gister ook weer
Maar je moet er wel echt van houden, zijn er ook genoeg die zoiets na een kwartiertje afzetten.
gisteravond The Italian Job gezien, leuke film! Beetje gummen met Mini Cooper S'jes, leuk verhaal met goud en kluizen en decoy's, snelle mannen en mooie vrouw 

-
aha, ben uhm nu aan het binnenslepen van edonkey,
vanavond ff kijken
van het weekend heb ik nog Identity gekeken. Was wel aardig, best ingewikkeld op een gegeven moment zelfs. Verrassend einde > hou ik altijd wel van.
vanavond ff kijken

van het weekend heb ik nog Identity gekeken. Was wel aardig, best ingewikkeld op een gegeven moment zelfs. Verrassend einde > hou ik altijd wel van.
helaas nog niemand gevonden en zelfs de winkel verkoopt hem nietOllie schreef:Als je het huidige lopende seizoen goed vind, dan zou ik zeggen: kijk eens of er iemand het 1e seizoen niet te leen heeft op DVD. Echt super! Naar mijn idee de hit van het jaar!

maar goed even verder zoeken nog hoop em te vinden want vind em echt goed

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kan je ook zo in zŽn programmaTom schreef:ik heb een hekel aan die kerel, als je die gast alleen al hoort praten krijg je al moord neigingen

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Kheb et ook voor een groot deel gezien, wat een verhalen heeft die Charlie da Silva, maar ik geloof em wel...Merijn schreef:Heeft er iemand Peter R. de Vries gekeken vanavond?Het was weer vet, zeg!
Don't walk the grass... smoke it