die sidepipe klinkt heel anders, ook omdat ie net naast je oor zit natuurlijk. het is wel fun om een beetje blaadjes te gaan vegen in de straat en de vangrails in de file zijn nu nog leuker :lol:
ja en met het buisje er uit krijg je een donkerder geluid
die sidepipe klinkt heel anders, ook omdat ie net naast je oor zit natuurlijk. het is wel fun om een beetje blaadjes te gaan vegen in de straat en de vangrails in de file zijn nu nog leuker :lol:
Ik ken dat. De stoeprand bij ons voor het huis is nog nooit zo schoon geweest
There will be plenty of time to rest when your dead
waarom halen jullie de uitlaat niet helemaal weg dan dat klinkt toch nog wijzer? Heb ff met jelmer ze gtt gescheurd met alleen de downpijp er nog op maar vond het wel super klinken en klapt ook hard. Net een vrachtwagen die je hoord rijden vind ik.
P@TB@D schreef:cool wat ga je mat je oude einddemper doen?
jou die begon al aardig re roesten die heb ik aan jeroen gegeven dus als er nog iemand een goede midden demper wil bel jeroen die heeft hem ja de sloop jongens naast hem dan
die van mij ook
even dooor trappen tot de 6000 en even wachten en dan heel iets het gas er op BOEM!!!!!! haha lache vooral zondag in duitsland al die duitsers kijken was das
Zo ben zondagochtend op weg naar Race en Rally eindelijk weer eens echt aan het planken geweest. Pas de eerste keer sinds m'n nieuwe uitlaat dat ik de top heb gehaald.
En geen 220 maar 230km/u