Anders moet je je nummer ff PM-en, doen we mini-meeting daaro

Da mocht een keer tijd worden jahMerijn schreef:Misschien kom ik dan ook wel effe langs...
T*ring drukte dus. Wat jij wilVosje schreef:Zaterdag naar New York (Hengelo) Mental Theo komt met Bounz! Goeie ouwe hardcore lekker stampuh!!!!!!!!
Hou ik normaal ook niet van maar ga met het halve voetbalteam en dat is echt stampen!Jasper clio 16v schreef:T*ring drukte dus. Wat jij wilVosje schreef:Zaterdag naar New York (Hengelo) Mental Theo komt met Bounz! Goeie ouwe hardcore lekker stampuh!!!!!!!!![]()
Zaterdag werken en s'avonds ga ik mooi rustig aan doen, want zondag naar Rizla Racing Day en rond 21 uur op vakantie de Route du Soleil af naar het zuiden. Een keer geen drank in het weekend
yep ik ook, heerlijk weertje. Ro weet jij trouwens of je met de auto makkelijk bij station sloterdijk kan komen, nu met die werkzaamheden aan de a10?RO 16v schreef:Straks lekker naar Dance Vally, het weer zit lekker mee.
Jullie ja, ik mag lekker via de artiesten ingang, lekker rustig en ik kan met de auto.Arjen schreef:Dance Valley? Walk Valley zal je bedoelen. Je mag eerst een vierdaagse afstand lopen voordat je op het feest bent.RO 16v schreef:Straks lekker naar Dance Vally, het weer zit lekker mee.
Jeb je kan er komen, maar of je je auto kwijt kan????Marc schreef:yep ik ook, heerlijk weertje. Ro weet jij trouwens of je met de auto makkelijk bij station sloterdijk kan komen, nu met die werkzaamheden aan de a10?RO 16v schreef:Straks lekker naar Dance Vally, het weer zit lekker mee.
RO 16v schreef: Jullie ja, ik mag lekker via de artiesten ingang, lekker rustig en ik kan met de auto.
En jij wilt gaan stampuh, ga eerst naar de EHBOSteven schreef:Gaan er nog mensen naar XXlerator @ Matrixx in Nijmegen?
Ik ben er iig wel, 1 tip zoek het geel en wit
ben je er wel eens geweest of niet??Arjen schreef:Dance Valley? Walk Valley zal je bedoelen. Je mag eerst een vierdaagse afstand lopen voordat je op het feest bent.RO 16v schreef:Straks lekker naar Dance Vally, het weer zit lekker mee.
AhSteven schreef:Gaan er nog mensen naar XXlerator @ Matrixx in Nijmegen?
Ik ben er iig wel, 1 tip zoek het geel en wit