Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Merijn schreef:Ik kan ook wel een foto maken van willekeurige wijven die ik tegenkom in de stad. Geen probleem... Nu nog aan je lans rijgen, he.
hèhè ja en dan moet je officieel nog toestemming hebben ook...ik zie je al aankomen..
's nachts ff die ouders wakker bellen: "hallo u spreekt met rory, ik ben een geile kerel die graag uw minderjarige dochter ff goed wil vullen...wat denkt u? geen probleem toch zeker?"
Of is rory meer van t drogeren en dan in een steeg ff bewerken?
Waar Rory staat kan je natuurlijk ook Ron(nie) lezen
Hehe mijn vriendin is 18 dus is het legaal!! toch?? En toestemming heb ik
De mijne is ook 18...dus heb geen toestemming meer nodig alleen is ze vandaag gezakt voor der rijbewijs..ff minder! die zeikvent vondt dat ze te weinig initiatief toonde (ofwel gewoon goed oplette..)
Waar Rory staat kan je natuurlijk ook Ron(nie) lezen
Hehe mijn vriendin is 18 dus is het legaal!! toch?? En toestemming heb ik
De mijne is ook 18...dus heb geen toestemming meer nodig alleen is ze vandaag gezakt voor der rijbewijs..ff minder! die zeikvent vondt dat ze te weinig initiatief toonde (ofwel gewoon goed oplette..)
hmm das balen , mijn vriendin is dinsdag geslaagd, in 1 keer.
Merijn schreef:Ik kan ook wel een foto maken van willekeurige wijven die ik tegenkom in de stad. Geen probleem... Nu nog aan je lans rijgen, he.
hèhè ja en dan moet je officieel nog toestemming hebben ook...ik zie je al aankomen..
's nachts ff die ouders wakker bellen: "hallo u spreekt met rory, ik ben een geile kerel die graag uw minderjarige dochter ff goed wil vullen...wat denkt u? geen probleem toch zeker?"
Of is rory meer van t drogeren en dan in een steeg ff bewerken?
Rory is meer van de stoeptegel volgens mij. Vol op die oogkas, dan is ze zeker een uur stil.
helaas, ik had wel willen komen. maar er kwam ff wat tussen dus het kon niet.
Voor degene die morgen mee naar de meern gaan over de a12, volgens mij zijn ze met de weg bezig rond arhem(velperbroek), dus misschien is het makkelijker dan gelijk naar veenendaal te rijden.
Frits schreef:Sorry jongens, heb me vergist. ben er net nog overheen gekomen en er is vanaf de pleybrug niets afgesloten Dus je kan gewoon naar de esso komen.
GR.Frits
wat dus niet zo bleek te zijn...haha! Nouja, toch weer een corsa gedemotiveerd bij t stoplicht...
Johan schreef:hoe zijn ferdy en patrick teruggereden, jullie gingen niet meteen de a12 op richting utrecht . maar jullie reden onder het viaduct door??
Johan schreef:hoe zijn ferdy en patrick teruggereden, jullie gingen niet meteen de a12 op richting utrecht . maar jullie reden onder het viaduct door??
samen met haas, onder het viaduct door, vol over de streep bij het stoplicht gestaan , toen linksaf, volgende stoplicht linksaf gedraaid, toen weer terug en rechts en daarna links de snelweg A12 op
samen met haas, onder het viaduct door, vol over de streep bij het stoplicht gestaan , toen linksaf, volgende stoplicht linksaf gedraaid, toen weer terug en rechts en daarna links de snelweg A12 op
ja, dat was ff grappig ja...ik zat ff te slapen bij t wegrijden. Leukste was nog dat ik dacht dat ik groen had, aanreed en fabian zei dat het rood was Toch maar ff achteruit... haha!
Ennuh, ferdy, volgens mij is je knipperlicht kapot