Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats Shell Veenendaal Datum 14 November Tijd 12.30 uur.
- Johan - GTT
- Paul - Clio Rsi
- Clio16vbaccara (Frits) - Clio 16v
@ Frits, zelfde plek als vorig jaar toch? Dan ben ik ook van de partij. Misschien komt me nav van de toertocht ook mee met zijn mr2, maar waars niet...
~Haas~ schreef:
@ Frits, zelfde plek als vorig jaar toch? Dan ben ik ook van de partij. Misschien komt me nav van de toertocht ook mee met zijn mr2, maar waars niet...
Merijn schreef:Grapjas... Nee, tuurlijk rijd ik niet over Apeldoorn.
Ook niet voor een ritje in mijn pimp ford zou jij als opel pimper toch moeten kunnen waarderen
hoezo, grof geld in je frod gestoken door een roze bontje om t stuur aan te schaffen ?!
Nee nee nee jij snapt er weer helemaal niks van de nieuwste pimp manier is juist om niet te pimpen dus je auto standaard te hebben maar toch op zo manier dat het een weer pimp ride is snap je als je het snapt kun je het gelijk mij uitleggen want ik ben het spoor bijster het gaat weer helemaal nergens over
Mijn Corsa staat op dit moment bij de lasser op gepimpt te worden en die is zondag nog niet klaar. Dus ik vrees dat dat ritje naar Apeldoorn er niet inzit.
Merijn schreef:Mijn Corsa staat op dit moment bij de lasser op gepimpt te worden en die is zondag nog niet klaar. Dus ik vrees dat dat ritje naar Apeldoorn er niet inzit.
dacht dat je met de diesel powerrrr clio van je broer(?) zou komen? of kan dat niet?
je hebt toch zeker wel spinner wieldoppen besteld om te vieren dat ie dadelijk terug is van de lasser???
Merijn schreef:Mijn Corsa staat op dit moment bij de lasser op gepimpt te worden en die is zondag nog niet klaar. Dus ik vrees dat dat ritje naar Apeldoorn er niet inzit.
rijd je toch met robbie mee? of was je wel gewoon van plan om langs te komen?
p.s. je kan ook met mij meerijden als je wil..vertrek toch vanaf oss dus is geen probleem..laat maar weten
p.s. je kan ook met mij meerijden als je wil..vertrek toch vanaf oss dus is geen probleem..laat maar weten