Of misschien die gay getinte muziek?Ferdy schreef:had die discoverlichting effect op je spel dan ?Johan schreef:ja wat langer mag ook wel, ik begon nu om 22:30 pas op dreef te komen.Ferdy schreef:was gezellig vanavond !!! mag echt vaker dit

Of misschien die gay getinte muziek?Ferdy schreef:had die discoverlichting effect op je spel dan ?Johan schreef:ja wat langer mag ook wel, ik begon nu om 22:30 pas op dreef te komen.Ferdy schreef:was gezellig vanavond !!! mag echt vaker dit
wrijf het er maar in ... you gaylord!!robclio16V schreef: Let overigens wel even op de verschillen in de behaalde scores.![]()
Dwaas!Tom schreef:de volgende dag bij het karten kon ie het ook nog![]()
[img]http://members.lycos.nl/rtc221/karten%2002.jpg[/img]
ga je een nieuwe auto halen?Rory schreef:Iemand een lijstje met Clio II aankoop tips?
Als ik loer op deze site vind ik niet iets bruikbaars!
Dank u
Ps. op donderdag uitgaan en vandaag om 8.30 weer werken is niet goed voor je![]()
" Bij de aankoop van een Clio II ph II in de kleur Steppe Groen moet u weten dat u meteen de pimp van de straat bent, mits er natuurlijk een 1.2 16v motor in ligt. Hiermee kunt u namelijk als Bossche pimp niet aankomen".Rory schreef:Iemand een lijstje met Clio II aankoop tips?
Dank u
Nee is niet voor mij hoorPaulRSi schreef:ga je een nieuwe auto halen?Rory schreef:Iemand een lijstje met Clio II aankoop tips?
Dank u
Ps. op donderdag uitgaan en vandaag om 8.30 weer werken is niet goed voor je![]()
P.S. dat over dat uitgaan en dan werken had ik je ook kunnen vertellen
ik weet niet wat voor taaltje dat is, maar als ik t een beetje goed begijp vraag je je af of we vrijdag een FNO doen?~Haas~ schreef:miense miense, dosten we vrijdag nog FNO doen dosten of dosten we da niet dosten doen omdat het zondag afsluitingsmeeting is?
Dus wat dosten we doen?
Misschien tijd voor een Kuuls woordenboek dan?~Haas~ schreef:dat mosten we dan maar een dosten ja!!
ennuh...taaltje? Kuuls!!