Maar jij had een vrij saai ogende XSI en niet mijn Rallye.Basic schreef:Ik niet

Maar jij had een vrij saai ogende XSI en niet mijn Rallye.Basic schreef:Ik niet
Ik wou hem zo makenLotuzClioWilliams schreef:Maar jij had een vrij saai ogende XSI en niet mijn Rallye.Basic schreef:Ik niet
Voor jou niet, jij hebt er een.Florus schreef:Een 5turbo willen we er allemaal wel bijBasic schreef:Ik niet
Wil er wel een 5turbo bij ...Maar dat zal wel een droom blijven...
Aangezien ik zowieso 4 jaar nog op school zit..![]()
,blijft een droom.
Dit verhaal gaat dus wel op voor Nederlandse Willies. De tweede serie Willies heeft volgens mij dezelfde kleur als de eerste serie, alleen dan met een vernieuwd uiterlijk (grill, stootstrips, achterlichten etc). De derde en laatste serie heeft een andere kleur. Waarom dan toch de tweede en derde serie als één fase beschouwen?Basic schreef:Dan heb ik dus een fase 3 omdat ik monaco blauw heb.
Eerst linker wiel eraf.Basic schreef:Dan wil je zo'n buis maken in je bumper naar je luchtfilter... kom je erachter dat er best weinig ruimte is![]()
k#t man hoe kom ik daarbij??
Wat noem je links??Clio Baccara 16v schreef:.......
en dan zetten ze als foto bij phase 1 een willi met phase twee grill. Lekker snugger.LotuzClioWilliams schreef:In Engeland heb je wel degelijk drie fasen.
http://www.williamsclio.co.uk/techspec.html
Ik heb volle stickers zeg maar. Dus blauw van de sticker zelf.Tom schreef:Er is overigens ook verschil in het soort sticker. stickers met alleen de randjes (blauw wat je ziet is dus van de carosserie) en stickers waarbij ook het blauwe sticker is. Eerste versie is phase 1 meen ik en tweede zijn de latere stickers. Verschil is eigenlijk niet te zien maar alleen te voelen
Ehm.....welke infoBasic schreef:Ik heb net een buis gemaakt naar mn luchtfilter
Maarrrrr..... ben je bezig, doet de camera het niet
Thierry bedankt voor de info, het ging perfect.
Aiiii stom stom stom....Thierry schreef:Ehm.....welke infoBasic schreef:Ik heb net een buis gemaakt naar mn luchtfilter
Maarrrrr..... ben je bezig, doet de camera het niet
Thierry bedankt voor de info, het ging perfect.
Basic schreef:Aiiii stom stom stom....
Moest Frits bedanken![]()
![]()
![]()
Ben een beetje in de war
petbed 2Clio Baccara 16v schreef:Basic schreef:Aiiii stom stom stom....
Moest Frits bedanken![]()
![]()
![]()
Ben een beetje in de war![]()
![]()
Heb je d'r ook een foto van?![]()
Gr, Frits.
Nee kheb nog geen foto's, maar eerdaags doe ik het nog een keer, want die buis moet ff wat beter vast.Basic schreef:Ik heb net een buis gemaakt naar mn luchtfilter
Maarrrrr..... ben je bezig, doet de camera het niet![]()