ACT: Clio16V
Is er ooit al eens iemand geweest die een manier heeft gevonden om aan het Clio Maxi luchtrooster te komen.
Ik heb al heel het internet afgezocht maar het is nergens te vinden. Zelfs Mc Racing heeft hem niet. Er is alleen een Seat Evo1 luchtinlaat te krijgen die een beetje hetzelfde model heeft.
Het gaat om het rooster rechtsonder op de foto:
[img]http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... o_maxi.jpg[/img]
Ik heb al heel het internet afgezocht maar het is nergens te vinden. Zelfs Mc Racing heeft hem niet. Er is alleen een Seat Evo1 luchtinlaat te krijgen die een beetje hetzelfde model heeft.
Het gaat om het rooster rechtsonder op de foto:
[img]http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... o_maxi.jpg[/img]
Ik heb er gewoon 2 liggen maar gaan enkel voor goud geld weg of ga ze zelf gebruiken. Bij mij zijn de kerstman tijden ook voorbij en schakel over naar het franse systeem. Wie echt wat wil betaald er ook voor. 

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Das mooi dat jij er 2 hebt liggen. Maar dat was de vraag niet-jo- schreef:Ik heb er gewoon 2 liggen maar gaan enkel voor goud geld weg of ga ze zelf gebruiken. Bij mij zijn de kerstman tijden ook voorbij en schakel over naar het franse systeem. Wie echt wat wil betaald er ook voor.

Heb jij ze ook gewoon van Ebay/Marktplaats/Leboncoin of gewoon bij de dealert gehaald?
vind ik ookArjen schreef: Das mooi dat jij er 2 hebt liggen.
wat was de vraag dan wel ? Als je er niet naar op zoek was zou je de vraag geeneens stellen lijkt me. Logica ... ?Arjen schreef:Maar dat was de vraag niet![]()
nopeArjen schreef:Heb jij ze ook gewoon van Ebay
nopeArjen schreef:/Marktplaats
nopeArjen schreef:/Leboncoin
LOOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!Arjen schreef:of gewoon bij de dealert gehaald?
Die laatste is hillarisch. Bij de dealer kan je zowieso niks bestellen wat te maken heeft met gelijk welke klasse, gaande van GrA tot Z. Probeer maar eens 5 wielmoeren te bestellen voor op een GrN fussee.
Al de zooi die ik heb komt rechtstreeks vanaf de fabriek via 1 tussenpersoon.
Laatst gewijzigd door -jo- op do 18 jun 2009 8:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
"Ons ben zunnige Hollanders".....
Dat weet je toch onderhand Jo ??
Maar goed. Niet om het 1 of ander.
Je had ook zonder omweg kunnen antwoorden dat je ze eens via Dieppe hebt kunnen krijgen/kopen en dat dat nu helaas niet meer mogelijk is.
Je de ander succes wenst met zijn zoektocht want die van jouw gaan helaas niet de verkoop in.
Recht-aan-recht-toe zonder verwijt naar anderen. Klaar. Krijg je ook geen verregaand "gemiereneuk" over het wel of niet gunnen van iets.
Dat weet je toch onderhand Jo ??
Maar goed. Niet om het 1 of ander.
Je had ook zonder omweg kunnen antwoorden dat je ze eens via Dieppe hebt kunnen krijgen/kopen en dat dat nu helaas niet meer mogelijk is.
Je de ander succes wenst met zijn zoektocht want die van jouw gaan helaas niet de verkoop in.
Recht-aan-recht-toe zonder verwijt naar anderen. Klaar. Krijg je ook geen verregaand "gemiereneuk" over het wel of niet gunnen van iets.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
heb jij men inbox al eens doorgenomen ? Moet je eens doen, eens kijken wat jij dan zou antwoorden.
Dus, op de manier van Arco,
Die dingen waren enkel te verkrijgen via de fabriek of via een bedrijf dat de motoren en/of autos in de werkplaats had, zoals bijvoorbeeld Sodemo.
Als je er nu nog vind aan 200€ mag je heel blij zijn, al denk ik eerlijk gezegd dat je nu 300 tot 350 € mag neerleggen.
En Arco:
Dus, op de manier van Arco,
Die dingen waren enkel te verkrijgen via de fabriek of via een bedrijf dat de motoren en/of autos in de werkplaats had, zoals bijvoorbeeld Sodemo.
Als je er nu nog vind aan 200€ mag je heel blij zijn, al denk ik eerlijk gezegd dat je nu 300 tot 350 € mag neerleggen.
En Arco:
vergeet dat maar, er zijn genoeg nederlanders buiten deze website die onderdelen bij me komen halen. Die mentaliteit hangt echt vast aan de rtc.Arco Straver schreef:"Ons ben zunnige Hollanders".....
Dat weet je toch onderhand Jo ??![]()
-
- Über-Spammer
Je sais. 

Dat is dus het antwoord wat ik zocht. Dan heeft het dus weinig zin om verder te zoeken. Ik had hoop dat er ergens via het WWW een rooster voor weinig te krijgen zou zijn (imitatie). Ik blijf immers een Hollander (al ga ik in de nabije toekomst waarschijnlijk richten Leuven verhuizen).-jo- schreef: Die dingen waren enkel te verkrijgen via de fabriek of via een bedrijf dat de motoren en/of autos in de werkplaats had, zoals bijvoorbeeld Sodemo.
@ Jo: waarom meteen zo fel reageren? Volgens mij heb ik niks verkeerd gedaan? Ik stel alleen maar een vraag. En je mag me best een zuinige knieperd vinden maar..................geeft die ook 1200 euro uit aan velgen (waarvoor hij dik 600 km moet rijden) of 4000 euro aan laswerk? Dat de mentaliteit van sommige mensen je niet aanstaat is prima maar val mij daar niet mee lastig. Reageer dan gewoon niet.
Ik hink hier nog op 2 gedachten: of mijn Clio een beetje ombouwen (en dan tik ik eventueel rustig 200 euri af voor zo'n rooster) of nu eindelijk eens mijn 11 Maxi afmaken. Dus daar moet ik voor mezelf eerst eens uit zijn.
Daar zit ik idd ook aan te denken. De Clio is namelijk minder goed dan dat ik verwacht had. Er is onlangs een nieuwe dorpel in gelast en de andere kant is binnenkort aan de beurt. Aan de 11 is geen roest meer te vinden want daar heeft deze "zuinige" hollander al voor 4000 euro aan laten opknappen.antoine schreef:Arjen: GP zoveel mogelijk orgineel houden en 11 afmaken!
Alleen is het pasmaken van de bodykit voor de 11 best wel veel werk. Ik ga binnenkort eerst maar eens met de knutselsmurf uit de familie overleggen wat hij zou doen en hoe ik het het beste aan kan pakken.
Komop die 11 Arjen, die Clio is te makkelijk.
Die 11 is gewoon bruut, jij hebt een rooie fase 1 toch? Broerlief even goed aankijken, volgens mij heeft ie nog een mooi passend motortje voor je staan in/op/naast een zwart stuk blik wat toch bijna uit elkaar donderd
Die 11 is gewoon bruut, jij hebt een rooie fase 1 toch? Broerlief even goed aankijken, volgens mij heeft ie nog een mooi passend motortje voor je staan in/op/naast een zwart stuk blik wat toch bijna uit elkaar donderd

-
- Über-Spammer

De motor uit die 11 zou ook nog OK moeten zijn. Daar zit een grotere downpipe en zo'n "goedkope" EPS uitlaat onder. En anders zit er in de Clio nog wel een motortje. Daarnaast heb ik hier ook nog de oude motor uit mijn 11 Turbo fase 1 staan.Steven schreef:Komop die 11 Arjen, die Clio is te makkelijk.
Ik heb idd een rode fase 2. Die is eerst van Ron (uit Emmen) is geweest.
Ding staat al veels te lang stil (maar gelukkig wel binnen). Ben een hele tijd druk geweest met motoren maar daarvan heb ik er 4 naar het asiel geschopt (ok, en 1 gehouden en 1 nieuwe gekocht). Het hele auto-gebeuren begint toch weer wat te kriebelen. Alle roestplekken van de 11 zijn al gefixed. ook zit er al een achteras van een 19 16v onder en is de voorkant klaar. In principe moeten alleen de achterschermen en de skirt nog gemonteerd worden en moet ie daarna een kleurtje krijgen.
Ik heb vanmiddag de poly achterschermen ff goed bekeken maar daar moet nog heel wat aan gedaan worden om het pas te krijgen. Pasvorm is maar zo zo, maar dat krijg je ook met die goedkope meuk.
(aangepast)
Laatst gewijzigd door Arjen op do 18 jun 2009 6:35, 1 keer totaal gewijzigd.

"felle" reactie aangepast, niks persoonlijk tegen Arjen, twas meer een deel frustratie van hoe het hier de laatste tijd aan toe gaat en hoe de "potentieëlle kopers" met je omgaan.
Laatst gewijzigd door -jo- op do 18 jun 2009 8:46, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
MOD
En weer ff aardig doen en on-topic heren. 
-
- Contacteer:
ik wilde het niet doen.. 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Ken het probleem. Als ik Honda NS400R onderdelen probeerde te verkopen (en die zijn echt heel zeldzaam) en daar al een spotprijsje voor vroeg (om snel van het spul af te zijn) kreeg ik eindeloos veel mailtjes van mensen die honderd foto's wilden hebben en dan ook nog de helft van de prijs boden.-jo- schreef:![]()
"felle" reactie aangepast, niks persoonlijk tegen Arjen, twas meer een deel frustratie van hoe het hier de laatste tijd aan toe gaat en hoe de "potentieëlle kopers" met je omgaan.
Gewoon bellen, komen kijken en aftikken met die hap.
-
NS400R
Zon Freddie Spencer-tweetaktroker met zon beetje de eerste versie van de seat-pipes
Zijn inderdaad zeldzame dingetjes

-
Ik heb m'n deurpanelen verwijderd. Die bleken vast te zitten met een kliksysteem en een of ander rubber plakgoedje. Is dit plakgoedje ook ergens te koop?
Idd. Zo'n 3 cilinder 2-taktorgel. Heerlijk machientje alleen heeft Honda besloten om alle onderdelen na 20 jaar weg te donderen. Er zijn zelfs geen zuigers voor te krijgen (ook geen imi).canonballman schreef:NS400RZon Freddie Spencer-tweetaktroker met zon beetje de eerste versie van de seat-pipes
Zijn inderdaad zeldzame dingetjes
[img]http://94.100.116.50/586250001-58630000 ... _TIyz.jpeg[/img]
Dat is toch gewoon een soort kit? Ik zeg Gamma.frank_williams schreef:Ik heb m'n deurpanelen verwijderd. Die bleken vast te zitten met een kliksysteem en een of ander rubber plakgoedje. Is dit plakgoedje ook ergens te koop?
-
hmja het is wel een soort kit, maar standaardkit plakt geen kunststof op metaal. althans, het houdt niet heel lang is mijn ervaring. vandaar dat ik het spul zoek wat er origineel tussen zit. het lijkt een beetje op bitumen...Arjen schreef:Dat is toch gewoon een soort kit? Ik zeg Gamma.frank_williams schreef:Ik heb m'n deurpanelen verwijderd. Die bleken vast te zitten met een kliksysteem en een of ander rubber plakgoedje. Is dit plakgoedje ook ergens te koop?
goed ik verzin wel wat

-
- Car: R19.R
Volgens mij is het gewoon een soort van buddy 

-