Met teveel koeling rij je in de winter je auto niet echt warm denk ikGerald schreef:Als ik de keuze zou hebben zou ik gewoon de zwaarste er in zetten. Liever te veel koeling dan te weinig..
Die gingen vroeger via een visco-koppleing. Nu weet ik het niet, maar zal best wel elektronisch zijn via een temp.sensor o.i.d.Tom schreef:net als bij MB een variabel toerental?
Als ie niet warm word kan je in de winter nog altijd een stukje van de radiator afdekken~thijs~ schreef:Met teveel koeling rij je in de winter je auto niet echt warm denk ikGerald schreef:Als ik de keuze zou hebben zou ik gewoon de zwaarste er in zetten. Liever te veel koeling dan te weinig..
Wel wat, maar zowieso niet als er veel sneeuw / zout / pekel en andere zooi op de weg ligtWouterW schreef:Volgens mij rijdt Paz in de winter niet.
Steven schreef:Juist, das betere praat!
Ik zou ook gewoon die IC laten omlassen Paz, kun je gewoon ook een diezhellrad kwijt.
Snappen jullie de werking van de thermostaat wel?-PAZ- schreef:Als ie niet warm word kan je in de winter nog altijd een stukje van de radiator afdekken~thijs~ schreef:Met teveel koeling rij je in de winter je auto niet echt warm denk ik![]()
![]()
Wel wat, maar zowieso niet als er veel sneeuw / zout / pekel en andere zooi op de weg ligtWouterW schreef:Volgens mij rijdt Paz in de winter niet.![]()
Moet maar eens kijken wat dat doet dan deze winter, de carbkoeling zit niet meer aangesloten op mijn carb. Afgelopen winter geen problemen mee gehad verder, maar toen zat de dikke fmic er ook nog niet opSteven schreef:Ja klopt dan bevriest je carb, maar dat heeft nix met het koelsysteem te maken.
Die carbvoetkoeling kan de kouwe lucht gewoon niet meer aan, maar dat heb je ook als je de kvtemp flink laat oplopen met een hete thermostaat. Heb ik al es getest.
Gewoon 140 rijden en altijd turbodruk houden