ACT: Films&Series
Die heb ik laatst ook allemaal binnengehaald, ja. Zijn wel vermakelijk, maar lang niet meer zo leuk als ik ze in gedachte had. 
Ik heb dit weekend Planet Terror en Perfect STranger gezien. Ik vond Planet Terror eigenlijk gewoon ruk (sorry, Fer!). Het zal wel gewoon niet mijn genre zijn. Net zoals ik From Dusk Till Dawn gewoon zeer matig vond, toen ineens al die zombies tevoorschijn kwamen. Perfect Stranger was wel aardig, maar geen topper.
Op zoek naar beter materiaal dus!

Ik heb dit weekend Planet Terror en Perfect STranger gezien. Ik vond Planet Terror eigenlijk gewoon ruk (sorry, Fer!). Het zal wel gewoon niet mijn genre zijn. Net zoals ik From Dusk Till Dawn gewoon zeer matig vond, toen ineens al die zombies tevoorschijn kwamen. Perfect Stranger was wel aardig, maar geen topper.
Op zoek naar beter materiaal dus!

Zie je, het ligt aan mij... 
Robert Rodriguez maakt blijkbaar geen films die ik echt kan waarderen. Tarantino daarentegen wel. Al vond ik Death Proof ook geen topper.
The Prestige en The Illusionist... 2 van de betere films van het afgelopen jaar!

Robert Rodriguez maakt blijkbaar geen films die ik echt kan waarderen. Tarantino daarentegen wel. Al vond ik Death Proof ook geen topper.
The Prestige en The Illusionist... 2 van de betere films van het afgelopen jaar!

LSA2SB nu al gezien man?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
toch niet 'die ene' ? 
vandeweek From Hell weer zitten kijken op TV, blijf het toch een coole film vinden!

vandeweek From Hell weer zitten kijken op TV, blijf het toch een coole film vinden!
Iemand surf's up gezien? Vond hem heel leuk, voorspelbaar maar leuk 

-
- Contacteer:
heb hier nog No Man's Land liggen ofzo, schijnt wel geinige film te zijn, iemand die em kent?
-
- Contacteer:
jep, is t wat om aan te zetten?
-
- Contacteer:
zo, net I am legend zitten kijken. de verwachting vooraf was niet heel hoog.. vanpiers/muntanten is niet mijn genre, maar moet zeggen dat t toch wel een hele gave film is! 

heb m ook liggen, denk morgen maar eens in de spelert donderen....
Goed idee... Heb 'm ook liggen en nog een aantal nieuw Oscar-genomineerde films. Ben erg benieuwd... Ik ben geen fan van Will Smith's filmcarriere, maar ik geef m het voordeel van de twijfel. 
American Gangster was in ieder geval zeker de moeite waard!

American Gangster was in ieder geval zeker de moeite waard!
american gangster is wel de moeite waard ja!
ach, ik kan altijd wel lachen om will smith, maar ja, dat heb ik ook met martin lawrence, eddie murphy enz. Bad boys heb ik toch al zo vaak gezien, maar het blijft lachen, gieren, brullen!
ach, ik kan altijd wel lachen om will smith, maar ja, dat heb ik ook met martin lawrence, eddie murphy enz. Bad boys heb ik toch al zo vaak gezien, maar het blijft lachen, gieren, brullen!
-
- Contacteer:
american gangster --> download started
vanavond weer wat te doen, na t werk
vanavond weer wat te doen, na t werk

das goe dhoor!
(ow je had het niet tegen mij?
)
(ow je had het niet tegen mij?

-
- Contacteer:
ik moet over een half uurtje naar mn werk, dus denk niet dat dat nog gaat lukken? (of je moet em door de bus gooien)