Friday Nightmeeting Oss I
Dank je 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
gaat er (behalve haas en rob) niemand van hier kijken of meedoen aan de BW van komende zondag??? lijkt me wel vet eigenlijk....
-
- Contacteer:
jezus jongens..t is hier al 2 dagen stil..zijn wij nou zo saai dat we niets meemaken ofzo?
Euh slim naar Arend in DenBosch, nou niet bepaald.. Ik heb een schurft hekel aan die mensen in DenBosch, en HELAAS is hij daarheen gegaan.. maarja ieder zo zn eigen mening qua bedrijfMerijn schreef:Het zit je niet echt mee, he, Rory!
Nog over een regeling kunnen praten met die losers van Arend in Oss? Of ben je (heel slim) naar Den Bosch gegaan?

En nee, geen regeling.. want op een of ander factuurtje hebben ze een keer vermeld dat hij dan en dan vervangen moest worden, dus word genaaid

Het zit me idd niet mee, word er moedeloos van!

ik ga zeker wel hoorPaulRSi schreef:gaat er (behalve haas en rob) niemand van hier kijken of meedoen aan de BW van komende zondag??? lijkt me wel vet eigenlijk....

-
- Contacteer:
ah mooi! frits en ik komen ook..eerst ff nieuwe veren onder mijn wagen knallen dus we weten nog niet precies hoelaat we er zijn..in ieder geval niet 's morgens!!!~Haas~ schreef:ik ga zeker wel hoorPaulRSi schreef:gaat er (behalve haas en rob) niemand van hier kijken of meedoen aan de BW van komende zondag??? lijkt me wel vet eigenlijk....
-
- Contacteer:
ai das klote man! en nu? andere wagen of toch maar een beun zoeken?Merijn schreef:Die krat bier heeft niks uitgehaald. De APK gaat niet lukken zonder te lassen.Tom schreef:zet er maar een krat bier in dan(als die niet door de bodem rot)
Eens kijken wat ik ermee ga doen.
Moet er echt veel gelast worden dan?Merijn schreef:Die krat bier heeft niks uitgehaald. De APK gaat niet lukken zonder te lassen.Tom schreef:zet er maar een krat bier in dan(als die niet door de bodem rot)
http://195.241.75.99/kladblog/image/200 ... 041007.htm
Weer wat om te kijken toch?
Tis hier zo stil! 
Misschien voor de wat 'andere' mensen?
http://www.muchosucko.com/video-unhappyplace.html
Weer wat om te kijken toch?

Misschien voor de wat 'andere' mensen?
http://www.muchosucko.com/video-unhappyplace.html
well hello!!!
[img]nevermind[/img]
damn...dat kom je niet tegen in de Kuul

[img]nevermind[/img]
damn...dat kom je niet tegen in de Kuul

Laatst gewijzigd door Haas op zo 10 okt 2004 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Prijsopgave:~Haas~ schreef:Moet er echt veel gelast worden dan?Merijn schreef:Die krat bier heeft niks uitgehaald. De APK gaat niet lukken zonder te lassen.Tom schreef:zet er maar een krat bier in dan(als die niet door de bodem rot)
Lassen
remblokken vervangen
olie verversen
aandrijfashoes
400 euro
Op zich valt dat wel mee, maar binnenkort zit de distributie eraan te komen, er zit al een paar tienduizend kilometer een bougie vast. Als ie ermee kapt zal de kop eraf moeten, roest op deur en op bodem van kofferbak.
Ik twijfel of ik 'm zal laten man.

-
Voor dat geld kun je volgens mij beter een ander "barrel" kopen waar nog een poosje apk op zit.
Maarja, ik weet niet wat je voor deze betaald hebt...
Een vriend van mij rijd nu al ruim 2 jaar in auto's van 100 - 150 euro (nu zijn 3e auto).
Als er een dure reparatie (lees APK
) kwam kocht hij een andere.
Gr, Frits.
Maarja, ik weet niet wat je voor deze betaald hebt...
Een vriend van mij rijd nu al ruim 2 jaar in auto's van 100 - 150 euro (nu zijn 3e auto).
Als er een dure reparatie (lees APK

Gr, Frits.
-
- Contacteer:
hmm ja ik denk idd niet dat die wagen dat geld nog waard is...maar misschien zit er veel emotionele waarde aan voor jou??
nee ik denk dat ik dan toch op zoek zou gaan naar iets anders..

nee ik denk dat ik dan toch op zoek zou gaan naar iets anders..
-
- Contacteer:
Friday Nightmeeting Oss
When: Vrijdag 15 oktober 2004, 20.30 uur
Where: McDonalds Beuningen (Gld.)
Who:
Paul - Clio RSi
Maybe:
When: Vrijdag 15 oktober 2004, 20.30 uur
Where: McDonalds Beuningen (Gld.)
Who: