Mark 5T cup Megane
geen tijd gehad eerst een paar dagen druk met werk
bdp is 100% anders zou die bij boost ook slecht lopen.
ik ben er bijna van overtuigd dat de timing niet goed is.
komt wel weer goed hoor kost alleen even tijd.
bdp is 100% anders zou die bij boost ook slecht lopen.
ik ben er bijna van overtuigd dat de timing niet goed is.
komt wel weer goed hoor kost alleen even tijd.
tussen de bedrijvigheid door toch nog even het tandwieltje van de ontsteking 1 tand opgeschoven.
starten en rijden en ja hoor probleem is compleet weg
motor snort super mooi.
starten en rijden en ja hoor probleem is compleet weg

motor snort super mooi.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
super
enig idee wat de oorzaak van het verdraaien was?

enig idee wat de oorzaak van het verdraaien was?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
prima gelopen mark 

is niet verlopen.
gewoon bij de montage van de motor niet goed genoeg gekeken.
we wilden waarschijnlijk iets te snel het blok weer aan de praat hebben.
ben allang blij dat het nu zo simpel opgelost is.
kan ik nu mijn nieuwe motor gaan inrijden de aankomende 250 kilometer.
gewoon bij de montage van de motor niet goed genoeg gekeken.
we wilden waarschijnlijk iets te snel het blok weer aan de praat hebben.
ben allang blij dat het nu zo simpel opgelost is.
kan ik nu mijn nieuwe motor gaan inrijden de aankomende 250 kilometer.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
beter dat het niks ernstigs is 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
vrijdag meteen maar weer de strip op 
is het vrijdag al weer?
dat ga ik niet redden dus.
jammer
dat ga ik niet redden dus.
jammer

geen idee alex ik zie nog wel even .
ben erg druk met mijn zaak geweest de afgelopen weken en ik
heb ook nog een vrouw en kind.
die hebben ook aandacht nodig he!
ben erg druk met mijn zaak geweest de afgelopen weken en ik
heb ook nog een vrouw en kind.
die hebben ook aandacht nodig he!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
M'n hobby is m'n huwelijk. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
zo na alle ellende vandaag maar eens even de gt een stukkie ingereden.
eerst even lekker rustig aan gedaan om te zorgen dat alle vloeistoffen op temperatuur waren.
vervolgens een stukkie snelweg gepakt met de boost op 0.9 bar afgesteld.
ONGELOOFELIJK !!
WAT EEN VERSCHIL!!
de gt loopt nu veel beter door in de hogere toeren en is veel minder piekerig als met de originele nokkenstok.
even een stukkie gespeled met een BMW die ik natuurlijk moest inhalen.
gevolg was binnen een mum van een tijd 210km op de teller daaaag bmwtje
toen het gas maar weer losgelaten en rustig naar huis gereden.
de eerste 75 km zijn dus een feit en ik ben er erg tevreden over mag ik wel zeggen.
nu de laatste 175 km nog dan zijn mijn bussen en zuigers wel ingelopen.
rest mij alleen nog olie+filter wisselen en een andere oliekoeler monteren.
dan moet ie maar eens weer op de testbank met wat meer boost.
eerst even lekker rustig aan gedaan om te zorgen dat alle vloeistoffen op temperatuur waren.
vervolgens een stukkie snelweg gepakt met de boost op 0.9 bar afgesteld.
ONGELOOFELIJK !!
WAT EEN VERSCHIL!!
de gt loopt nu veel beter door in de hogere toeren en is veel minder piekerig als met de originele nokkenstok.
even een stukkie gespeled met een BMW die ik natuurlijk moest inhalen.
gevolg was binnen een mum van een tijd 210km op de teller daaaag bmwtje

toen het gas maar weer losgelaten en rustig naar huis gereden.
de eerste 75 km zijn dus een feit en ik ben er erg tevreden over mag ik wel zeggen.
nu de laatste 175 km nog dan zijn mijn bussen en zuigers wel ingelopen.
rest mij alleen nog olie+filter wisselen en een andere oliekoeler monteren.
dan moet ie maar eens weer op de testbank met wat meer boost.


vanochtend de cup clio laten uitlijnen.
nu weet ik ook waarom die altijd zo moeilijk door de bochten rolde.
beide voorwielen stonden op 4 graden toespoor dit dus / \
kan ik dinsdag tijdens de CRS circuitdag op Assen gelijk testen of het beter geworden is.
nu weet ik ook waarom die altijd zo moeilijk door de bochten rolde.
beide voorwielen stonden op 4 graden toespoor dit dus / \
kan ik dinsdag tijdens de CRS circuitdag op Assen gelijk testen of het beter geworden is.
zo nu de gtt de eerste 350 kilometer er op heeft zitten de olie er maar eens uit laten lopen.
kan ik nu mooi eens mijn Mocal koeler met thermostaat gaan monteren.
was een heel gepuzzel omdat ik perse de koeler niet voor mijn radiateur wil.
als eerste past de sandwichplate met thermostaat niet ter hoogte van de motorsteun omdat hier een uitsteeksel zit wat niet op de originele aansluiting zit.
dus motorsteun even losgehaald en een hoekje er vanaf geslepen.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_1.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_2.JPG[/img]
vervolgens een plek gezocht voor de koeler wat niet eenvoudig was omdat ik perse geen koeler voor mijn radiateur wil en de originele bumper wil behouden.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_4.JPG[/img]
slangen op lengte laten maken door een vriend bij een hydrauliekboer
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_3.JPG[/img]
gemonteerd op de sandwichplate met nieuw filter natuurlijk.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_5.JPG[/img]
slangen gemonteerd op de koeler en een spatplaat gemonteerd voor evt vuil en/of water cq stenen die van de voorbanden op de koeler slaan.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_6.JPG[/img]
voorbumper iets aangepast maar blijft er origineel uitzien.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_7.JPG[/img]
bumper gemonteerd
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_8.JPG[/img]
achteraanzicht bumper met spatplaat achter de koeler
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_9.JPG[/img]
het was een heel uitgezoek maar uiteindelijk is het gelukt na 2,5 avond passen en meten.
olie blijft nu perfect tussen de 80 en 90 graden
kan ik nu mooi eens mijn Mocal koeler met thermostaat gaan monteren.
was een heel gepuzzel omdat ik perse de koeler niet voor mijn radiateur wil.
als eerste past de sandwichplate met thermostaat niet ter hoogte van de motorsteun omdat hier een uitsteeksel zit wat niet op de originele aansluiting zit.
dus motorsteun even losgehaald en een hoekje er vanaf geslepen.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_1.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_2.JPG[/img]
vervolgens een plek gezocht voor de koeler wat niet eenvoudig was omdat ik perse geen koeler voor mijn radiateur wil en de originele bumper wil behouden.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_4.JPG[/img]
slangen op lengte laten maken door een vriend bij een hydrauliekboer
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_3.JPG[/img]
gemonteerd op de sandwichplate met nieuw filter natuurlijk.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_5.JPG[/img]
slangen gemonteerd op de koeler en een spatplaat gemonteerd voor evt vuil en/of water cq stenen die van de voorbanden op de koeler slaan.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_6.JPG[/img]
voorbumper iets aangepast maar blijft er origineel uitzien.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_7.JPG[/img]
bumper gemonteerd
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_8.JPG[/img]
achteraanzicht bumper met spatplaat achter de koeler
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... eler_9.JPG[/img]
het was een heel uitgezoek maar uiteindelijk is het gelukt na 2,5 avond passen en meten.
olie blijft nu perfect tussen de 80 en 90 graden

-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Zit mooi ingebouwd zo Mark 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
heel netjes mark!
je hebt een PM
je hebt een PM

Zo weer nieuws:
vandaag een T 25 binnengekregen (voor toekomstig project) en een clio 2,0L 16v gekocht met defecte koppakking.
vandaag een T 25 binnengekregen (voor toekomstig project) en een clio 2,0L 16v gekocht met defecte koppakking.
ja vette shit he!
nu alleen nog even ophalen rijdend.
wordt weer en leuk avontuur
om het half uur water vullen zegt de huidige eigenaar
ach we zien wel
nu alleen nog even ophalen rijdend.
wordt weer en leuk avontuur

om het half uur water vullen zegt de huidige eigenaar
ach we zien wel

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

En je hebt al zoveel hobby-projecten staan...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Hehe, ik heb zitten denken maar durf het niet aanmark 5t schreef:ja vette shit he!
nu alleen nog even ophalen rijdend.
wordt weer en leuk avontuur![]()
om het half uur water vullen zegt de huidige eigenaar
ach we zien wel


Succes en veel plezier ermee Mark!
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
De t25 is goed aangekomen,
en hoe is de staat van het geval?

staat van het geval is perfect
nog bedankt voor de tip

nog bedankt voor de tip

hahahaa
helemaal vergeten druk met vrouw en gebroken pols en werk

die 2.0 clio was geen williams, heeft hij wel williams ophanging of alleen f7r motor?
alleen blok