nice pricePatrick (Basic) schreef:nice

Echt niet te geloven man...., wat loopt dat blauwe ding hard zegFlorus schreef:Ging weer niet zachtjes,onder 't aquaduct doorjochem de haas schreef:Klonk goed toen je voorbij vlamdeFlorus schreef:Vanavond de goede turbo gemonteerd,loopt best aardig nu,geen dikke rookwolken meer achter me
![]()
Tussen de 2500 en 3000 toeren ongeveer,denk dat jou T2 hybride toch nog iets eerder opspoeldeSteven schreef:Wanneer gaat ie nu vol vandoor Floor? 3000 toeren ofzo?
Jammer dat de mijne uit de running is...
druk leveren is doorgaans niet 't probleem, 't gaat er om of koppel lekker aanblijft.Florus schreef:Jeb,blijft gewoon vol druk geven tot 6500+ zoiezo op 1,3 bar, 1 keer ff op 1,5 bar gehad,maar volgens mij had ie daar ook weinig problemen mee
Maar ligt dat dan niet meer aan het blok en de nokkenas bv.?, of gaat het meer om de opbrengst v/d turbo ?Menno schreef:druk leveren is doorgaans niet 't probleem, 't gaat er om of koppel lekker aanblijft.Florus schreef:Jeb,blijft gewoon vol druk geven tot 6500+ zoiezo op 1,3 bar, 1 keer ff op 1,5 bar gehad,maar volgens mij had ie daar ook weinig problemen mee
'K heb gisteravond een beetje op 1,2 bar zitten spelen,en dat deed ik met de oude turbo ook,alleen zakte die boven de 5000 toeren in elkaarpeter5GTTurbo schreef:Blaast die niet harder af omdat die meer lucht afblaast vanwege de hogere druk?
Héhe,ding liep nog steeds als een zonnetje, 5000 circuit km-ers er mee gereden en geen stukje gereedschap a/d pas geweestChris schreef:Joh, heeft de 5 het (eindelijk) op gegegeven na al je martelpraktijken?![]()
Zo te zijn heb je hem bij Hejo gebracht?
Aha ik zat te kijken naar je auto en mijn meisje vroeg gelijk of ik je kon.Florus schreef:Hij had 't een beetje warmJerk schreef:He Florus ik zag je net voorbij cruisen.
Wat reed je zachtjes man.
Je reed om een uur of 18.30 uur langs de kermis in Waddinxveen.
Wel een mooi 5je.![]()
![]()
,dus moest ff rustig aan doen
![]()