Merijn schreef:Wat zijn trouwens de klachten?
- Inhouden
Brommen
Warm lopen
380Rory schreef:Ben er eindelijk achter na een bezoekje aan de lokale Kwikfit, wat er mis is met mn auto!
De katalysator is kapot en moet dus vervangen worden.
Eventjes 380 euro lichter incl. montage!
Mjah doe jij het ff op straat met mijn auto? Ik wil niet zeggen dattie laag is, maar hij staat voor toch vrij kort op de grond hoor... maarja ik moet iets he, ben niet zo heel erg handig met auto's!Douwe schreef:380Rory schreef:Ben er eindelijk achter na een bezoekje aan de lokale Kwikfit, wat er mis is met mn auto!
De katalysator is kapot en moet dus vervangen worden.
Eventjes 380 euro lichter incl. montage!dat doe je toch gewoon zelf is niet zo moeilijk kwestie van bouten los ding er tussen uit ding er tussen in bouten vast
?? What about it?Merijn schreef:What about APK, Douwe?
Nopes alhoewel dat wel een goede oplossing is natuurlijkMerijn schreef:Sorry, ik had er te snel overheen gelezen.Ik dacht dat je bedoelde dat er een lege pijp tussen gezet moest worden.
Nou, je hebt je gelijk gekregen hoor!Merijn schreef:En jij vertrouwd de KWIKFIT?!
Sorry, ik zou toch zeker voor een second opinion gaan!
Laat ik maar niet teveel zeggen over de kwestie, aangezien ik ook lid ben van deze organisatie, maaruh...een uitlaat losschroeven is geen kwestie van even een bouten loshalen en zeker niet bij die k*tclio's. Die dingen gaan megavaak kapot en verroesten als de ziekte en breken dus af...Goed, netjes en goed kan ik de service allerminste noemen, maar er komt er een uit nijmegen, dus dat komt toch nog helemaal goed!Douwe schreef: 380dat doe je toch gewoon zelf is niet zo moeilijk kwestie van bouten los ding er tussen uit ding er tussen in bouten vast
Eraf kun je hem desnoods slijpen tenminste zo heb ik het altijd gedaan bij niet renault auto's en er weer onder tja ik neem aan dat de nieuwe kat nog niet verroest is~Haas~ schreef:Laat ik maar niet teveel zeggen over de kwestie, aangezien ik ook lid ben van deze organisatie, maaruh...een uitlaat losschroeven is geen kwestie van even een bouten loshalen en zeker niet bij die k*tclio's. Die dingen gaan megavaak kapot en verroesten als de ziekte en breken dus af...Goed, netjes en goed kan ik de service allerminste noemen, maar er komt er een uit nijmegen, dus dat komt toch nog helemaal goed!Douwe schreef: 380dat doe je toch gewoon zelf is niet zo moeilijk kwestie van bouten los ding er tussen uit ding er tussen in bouten vast
En, mijn persoonlijke ervaring, onderdeel A in rekening brengen en vervolgens het veel goedkopere onderdeel B erop zettenrobclio16V schreef:Tja, ik zou m'n auto nooit of te nimmer naar de Kwik Fit brengen. Al is het alleen al om het feit dat ze veelal goedkope shit onderdelen gebruiken......
Ja jongens, een beetje aanvullen dat lijstje! we moeten die parkeerplaats toch wel een eindje vol kunnen krijgen?Ferdy schreef:hmm, komen er niet meer mensen ?
tom, merijn, douwe ?
Zoals?? Doe eens een voorstel.Ronnie1984 schreef:Kan er vrijdag weer niet bij zijn!!
Kan het niet een keer op een andere dag????