Friday Nightmeeting Oss I
sorry dat ik u vergat...
-
En wij gaan ook naar de toertocht..
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Merijn schreef:Ik weet het niet en ik wil jullie geen hoop geven, dus ik zet mezelf ook niet bij de maybe's.
hopen op een veilige, rustige avond zonder jou bedoel je neem ik aan?

Rustig zal t wat mij betreft in ieder geval worden..vandaag mijn tong laten piercen dus ik praat momenteel als een zatte gozer die ook nog es goed op zijn bek is gegaan..onverstaanbaar dus
Maar ik kom zeker wel! Nu nog hopen dat er niet zo'n wolkbreuk als gister komt...
P.S. als je mee wil rijden merijn, moet je maar ff pm-en of mailen (in een corsa kan je niet op komen dagen natuurlijk...

Ik zag je zondag nog rijden door 't Dorp in Heesch...
Toevallig 20 euri in de pinautomaat gevonden (Postbank)? 
Als ik vrijdag naar Beuningen ga dan rijd ik in ieder geval zelf. Toch bedankt voor het aanbod.

Als ik vrijdag naar Beuningen ga dan rijd ik in ieder geval zelf. Toch bedankt voor het aanbod.

-
- Contacteer:
Nee helaas niet nee...kan ik goed gebruiken momenteel...ben je vergeten het geld eruit te halen dan?Merijn schreef:Ik zag je zondag nog rijden door 't Dorp in Heesch...Toevallig 20 euri in de pinautomaat gevonden (Postbank)?

pak je morgen de clio van je broer weer mee? of toch maar met een niet-renault? Misschien tot vrijdag in ieder geval!
Ik stond te pinnen en ondertussen te lullen met een vriend en toen ik bij de shoarmatent aankwam had ik ineens geen geld meer.
Dus ik denk dat ik het heb laten liggen...
Morgen geen Clio voor mij, vrees ik.
Dus als ik kom, dan kom ik met de Corsa.

Morgen geen Clio voor mij, vrees ik.

-
- Contacteer:
Ai das wel zuur voor je man! volgende keer beter opletten dus?Merijn schreef:Het is eraf, dus ik denk dat iemand geluk heeft die avond.

-
- Contacteer:
haha nee want hoe ging dat gezegde ook alweer over die ezel????Merijn schreef:Dat gebeurt me geen 2e keer, denk ik.

Je kan er zo te lezen beter een bakje koffie voor kopen.Merijn schreef:Ik weet niet wat voor bier ze in Apeldoorn schenken, maar hier is bier nog steeds geen 3,30.Maar inderdaad, het is zeer zonde, ja.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Paul, moet ik vanavond nog een setje achterlichten voor je mee nemen?? heb ze over en voor weinig heb jij ze weer compleet.
Gr.Frits
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Friday Nightmeeting Oss
When: Vrijdag 20 augustus 2004, 20.30 uur
Where: Mac Beuningen (Gld.)
Who:
Johan - 5 GT Turbo
Paul - Clio RSi
Rob - Clio 16V
Haas - Clio
Maybe:
Ronald & Sandy - Clio Si
Frits - clio
When: Vrijdag 20 augustus 2004, 20.30 uur
Where: Mac Beuningen (Gld.)
Who:
Johan - 5 GT Turbo
Paul - Clio RSi
Rob - Clio 16V
Haas - Clio
Maybe:
Ronald & Sandy - Clio Si
Frits - clio
-
- Contacteer:
nee is niet nodig hoor..hangt allemaal nog redelijk vast en ben aan t kijken naar andere achterlichten (black lexus)...Frits schreef:Paul, moet ik vanavond nog een setje achterlichten voor je mee nemen?? heb ze over en voor weinig heb jij ze weer compleet.![]()
Gr.Frits
zie je vanavond!
Paul
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Rustig! paul, johan, haaz en nog zo'n gek waren er.Merijn schreef:Hoe was het gisteren?
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
we hebben je gemist hoor! ALS KIESPIJNMerijn schreef:Hoe was het gisteren?

haha nee was wel een rustig avondje, maar wel gezellig..volgende keer wat meer mensen (en auto's) please!
Zal ik maar ff een lief woordje tot je richten: we hebben je wel gemist hoor, ik althansMerijn schreef:Hoe was het gisteren?

Morgen ff een nieuwe deur ophalen en volgende week een nieuw voorscherm, ziet me clio er weer wat beter (deukvrij) uit. De bumper is ook al in verre staat van ontwikkeling (lees niet: ontbinding

wat een stilte hier zeg...ongekend!!