Samen met Merijn in een HEET hutje op de Hei toch ?Jesper16v schreef:Te ranzig voor jou?Ollie schreef:Te ranzig dit
Ik dacht dat je daar toch wel voor warm liep?
![]()

Samen met Merijn in een HEET hutje op de Hei toch ?Jesper16v schreef:Te ranzig voor jou?Ollie schreef:Te ranzig dit
Ik dacht dat je daar toch wel voor warm liep?
![]()
Verkleinende trapRory schreef:Jonge! ik weet het heel zeker... denk ik.... waarschijnlijk welMerijn schreef:Ik bedoel of je het wel aandurft om je naam in dat rijtje te zetten...Weet je het heeeeeeel zeker?
Tom schreef:Waar is NIFTRIK (wat een naam overigens)???
Merijn schreef:Gisteren toen ik voor het eerst de Turbo in liet komen wist ik weer waarom die Saxo zo'n schijtbak is! Ik ben wéér verliefd!
Tom schreef:Johan: Zit jou auto aan een elastiekje dat niet langer is als de straal van Niftrik ??
~Haas~ schreef:Yeah...ik zie het nu pas, maar ik ben DieHard
Merijn schreef:Maar ik kan zuid-nederland niet zonder netwerk laten zitten hier! Beetje verantwoordelijkheid heb ik toch wel!
Merijn schreef: Zijn die dames in die Daewoo nog naar jullie toe gekomen?
Nielske schreef: Alhoewel ik bij het geluid van die 'vette' toch bijna een harde kreeg(en nee, het was toch echt een andere idioot die riep... EEEJ, Ik heb een Stijve!!!
)
Tom schreef:wat is er dan met de GTT. volgens mij rijden de gemiddelde auto's in een museum vaker als jouw GTT
zie hier de eerste 30 pagina's FNO~Haas~ schreef:maar moet dus werken...
Was met het lijstje aan het kloten maar ging niet zoals het moest en was het verkeerde lijstje dus alhoewel het heel goed een ik naai Rory actie had kunnen zijn moet ik benadrukken dat dit zeer zeker niet het geval is bij deze mij formele excusesrobclio16V schreef:Dan moet je Douwe op z'n kop stompen vrijdag.![]()
![]()