
Roy's GT5 project...
knap hoerig....
dan maar meteen een F7R T?
dan maar meteen een F7R T?
Immer wieder die verdammte Holländer
word ik hier op mijn nummer gezet met mijn eigen vroegere succes? 

Immer wieder die verdammte Holländer
Zo'n blokkie kost gelijk dikke doekoe...-Ray- schreef:knap hoerig....
dan maar meteen een F7R T?
Net wat Florus zegt met een 1.4 heb je ook veel plezier.

En het is idd mooi kut allemaal. Maarja hij is stuk en het enige wat ik nu kan doen is het weer fixxen. En als die het dan weer doet ben ik het waarschijnlijk zo weer vergeten.

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
stage 3 van MB en injectie? 
Dan heb je nog meer plezier uit je 1.4

Dan heb je nog meer plezier uit je 1.4

Er hebben geen grote losse brokken meer ingezeten ofzo. Het blokkie draaide in het begin perfect maar is langzaam aan steeds meer zooi gaan losweken.
Maargoed achteraf kijk je een koe in zn kont. Ik zeg opbouwen en weer vlammen.
Maargoed achteraf kijk je een koe in zn kont. Ik zeg opbouwen en weer vlammen.

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
jaloersFlorus schreef:F7R-T's zijn voor mietjes.....![]()
![]()
![]()
Veel meer plezier met een 1.4............T

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
ach ja, achteraf kun je altijd alles voorkomen. Het is iig knap zuur zo. Het jammere is ook dat je door het "mooi maken" juist weer dingen gaat slopen. Ik zou ook lekker het 1.4 tje terug zetten. Zeker aangezien er al zoveel moois op die motor zit en je er toch niet dagelijks mee rijd.
Hebben je lagers ook mee gedraait? Zo nee, dan valt het best mee. Krukas even laten slijpen/polijsten een .25mm overmaat erin ofzo. Dan blijven de kosten beperkt.
Dit gebeurd je iig nooit meer
Komt vast weer goed 
Hebben je lagers ook mee gedraait? Zo nee, dan valt het best mee. Krukas even laten slijpen/polijsten een .25mm overmaat erin ofzo. Dan blijven de kosten beperkt.
Dit gebeurd je iig nooit meer


Laatst gewijzigd door Tom op zo 22 jun 2008 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nou dat gaat niet meer, de krusas zit al op de max slijpmaat ...........en is echt behoorlijk beschadigt...een hele opstande rand in het midden van de hoofd tappen.Tom schreef: Krukas even laten slijpen/polijsten een .25mm overmaat erin ofzo. Dan blijven de kosten beperkt.
Nou had ik nog een krukas liggen ...........die gaat geloof ik ff naar de expert op na te laten meten........gewoon voor de zekerheid .
Moet je zeker geen risico mee nemen, gewoon effe laten controleren. Je vergeeft het jezelf nooit als ie strax voor de 2e keer in elkaar draait omdat je te gehaast was.
R5GTT. Drive it like you stole it
Slijpen is ook niet een heel goedkope oplossing,vandaar dat er gekozen is een andere krukas te zoeken
Alles ligt nu iig geval tot op t laatste stukje uit elkaar,ook de bussen uit 't blok getrokken om zo 't gehele onderblok goed te kunnen reinigen,als de spullen binnen zijn,hopelijk deze week beginnen met opbouwen v/h blok

Alles ligt nu iig geval tot op t laatste stukje uit elkaar,ook de bussen uit 't blok getrokken om zo 't gehele onderblok goed te kunnen reinigen,als de spullen binnen zijn,hopelijk deze week beginnen met opbouwen v/h blok

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Dat valt wel mee Florus. heb een paar maanden geleden een krukas laten polijsten van een 1.9tdi (gewoon 4 cilinder dus) en kostte meen ik 30 euro per kruktap (slijpen polijsten). Dat vond ik best meevallen. En dan is hij weer als nieuw.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jammer man
suc6 met de nieuwe opbouw.

Ben je ff alle topics aan het uppen?-PAZ- schreef:En al weer aan het inrijden, of staat het blok er nog naast??

Het blok hangt er weer in, maar vanwege rugproblemen ligt het project voorlopig weer even stil...

5 GT Turbo '88 GT5
Ik ben over een aantal dagen pas jarig maar ik heb vandaag al mijn cadeau gekregen van mijn lieve vriendinnetje.
Deze heeft ze in het geheim laten maken.
[img]http://i182.photobucket.com/albums/x184 ... MG0483.jpg[/img]
[img]http://i182.photobucket.com/albums/x184 ... MG0486.jpg[/img]

Deze heeft ze in het geheim laten maken.

[img]http://i182.photobucket.com/albums/x184 ... MG0483.jpg[/img]
[img]http://i182.photobucket.com/albums/x184 ... MG0486.jpg[/img]
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
dat zijn idd leuke cadeau's
door een ''zaak'' laten doen of een hobbyíst??

door een ''zaak'' laten doen of een hobbyíst??
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Dat ziet er gaaf uit zeg!



Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
doe mij ook zo'n vriendin!
echt super wijs
echt super wijs
