ik was in de bonen, dat je je remklauw op de fusee vast had zitten, en daar je zadel weer aan. toch ff kijken hier op de clio

dacht al meteen hier effe op de pc gekeken en de nr`s waren het zelfdeJ-P-S schreef:oh ok, dan snap ik hem![]()
ik was in de bonen, dat je je remklauw op de fusee vast had zitten, en daar je zadel weer aan. toch ff kijken hier op de clio
die moet gaat wel los effe lucht sleutel erop op mn pa zn werk.J-P-S schreef:hmmm dat valt wel mee, even nieuw lagertje erin duwen morgen, hopelijk gaat die dikke moer wel goed los. heb je hem eens ingespoten?
Co van 3 valt wel mee, mijne was dik 5 op de clio 16v. wat ga je eraan doen om hem omlaag te krijgen?
bij 1,5 bar benzinedruk is het co nog maar 0.3%J-P-S schreef:succes alvast morgen, ben benieuwt
jeetje wat kunnen mensen zeurenDanny van Duren schreef:net mn wagen na laten kijken voor APK
hmmz weer echt een renault AFKEUR !
haha neej het valt opzich best mee namelijk:
LA wielager
voorbanden nog net wel goed maar heb ze liever vervangen.
en co is 3%
dus dat word morgen weer gemaakt/vervangen en dan hopen dat ie goed gekeurd word
ik zeg toch dat het wel meevaltSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:jeetje wat kunnen mensen zeurenDanny van Duren schreef:net mn wagen na laten kijken voor APK
hmmz weer echt een renault AFKEUR !
haha neej het valt opzich best mee namelijk:
LA wielager
voorbanden nog net wel goed maar heb ze liever vervangen.
en co is 3%
dus dat word morgen weer gemaakt/vervangen en dan hopen dat ie goed gekeurd word
tis 17 jaar oud !
en je bent monteur dat wiellager had je al lang zelf moeten horen !
vorig jaar 2 maal handremkabel en ook 2 bandjes en ander achterwiellager, dus mag ook helemaal niet zeurendennisvr schreef:de mijne werd (16 jaar oud) afgekeurd op de handremkabel. Oops
ff vervangen en weer terug
das het grootste wat ik met apk de afgelopen 3x gehad heb.
en hij gaat ook in een keer door de keuring mn pa keurt hemSteven schreef:Helemaal eens met Sfen, ik maak er elk jaar een sport van om in 1x door de keuring te komen. En met mijn GT is dat ook altijd gelukt.
Dat zielige gedoe alsof het de TÜV is die je auto komt doorzagen of de Belgische keuring die elk niet origineel ding aanstipt.
hm waarop zou ie aanmerkingen moeten hebben?J-P-S schreef:proficiat![]()
![]()
zonder opmerkingen?
die het de keurmeester er zelf eronder gezetARNO16V schreef:...Weet niet... de trekhaak?geintjuh!
ben er met een lei langs gegaan helemaal vlak turbo en spruitstuk.Abel schreef:iets niet vlak?verkeerd om gemonteerd??
n ReiDanny van Duren schreef:ben er met een lei langs gegaan helemaal vlak turbo en spruitstuk.Abel schreef:iets niet vlak?verkeerd om gemonteerd??
maar heb er ongeveer nu 4maanden met die pakking gedaan
dan had ie toch eerder moeten lekken als ie krom was.
Bart V schreef:Waarschijnlijk is eerst de borgmoer losgelopen, en is daarna als gevolg daarvan je pakking angort gegaan.
Ik zou dus gewoon die moeren wat vaster zetten de volgende keer
uitlaat te dicht?Riël Notermans schreef:Hmm
Heb je je uitlaat niet te dicht?