De Onbekende Renault.
vanmiddag rond 1 uur gespot op de spinozaweg te rotterdam: willy blauwe (zucht... alweer
) clio 16V, kenteken 02-JF-GZ... Dikke uitlaat eronder, leuke ICE (goed te horen bij het voorbij rijden)... Verder redelijk standaard, afgezien van de flinke schade aan de rechterkant 

Vanmiddag gespot in de Rijnstraat in Amsterdam een willy fase 2 met 31000 km op de teller (keek effe naar binnen) leek wel nieuwstaat zelfs geen krasjes in de lak en de velgen waren ook als nieuw.Kenteken vergeten dacht iets van LL-RV-..?
Vanmorgen gespot in Renault garage Kempenaar te Bodegraven, een parelmoerwitte Alpine A610 V6 Turbo, JR-TV-24, met een fikse voorschade. Wordt momenteel hersteld, net als mijn 5je die nu gerepareerd wordt.
En in de buurt van Zwammerdam, een erg mooie Clio 16V Grand Prix, Speedlines, mooi laag en in een zeer goede staat. Ik dacht dat dat Nick van de F.N.B. was.
En in de buurt van Zwammerdam, een erg mooie Clio 16V Grand Prix, Speedlines, mooi laag en in een zeer goede staat. Ik dacht dat dat Nick van de F.N.B. was.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
vrijdag heb ik in Wemeldinge rond 15:30 een r5gtt ph2 gespot
ik kwam er ta laat achter wat het kenteken of kleur wat.
Zaterdag een renault 19 16v ph2 rond de klok van 12:30.tussen roosendaal en bergen op zoom.
kenteken?ZK-05-XT
ik kwam er ta laat achter wat het kenteken of kleur wat.
Zaterdag een renault 19 16v ph2 rond de klok van 12:30.tussen roosendaal en bergen op zoom.
kenteken?ZK-05-XT
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
gisteren (13-9) kwam op de snelweg van Arnhem richting Tiel een clio 16v williams look voorbij, verlaagd, dikke sebring einddemper, zo te zien geen clubsticker(s)
iemand van hier??
iemand van hier??
Vandaag gespot in groningen. een vet verlaagde clio williams met 2 kuipstoelen en harnas gordels. Verder zat er een leuk geluidje in
.
Ook vandaag gespot in hoogezand. Een zwarte clio 16v. Reed in de buurt van het politie buro. mocht wel eens gewassen en gepoetst worden.
Voor de 2e keer gespot. dolf zijn oude 5. Reed richting hoogezand.
Woensdag gespot in groningen. Een blauwe 5 gtt bleu sport(duh). Hij was aan het tanken bij de shell aan de paterswoldse weg. zag er leuk uit.
Gisteren gespot in hoogezand. Een mega verlaagde clio williams. Zie hem wel eens vaker rijden in de buurt.

Ook vandaag gespot in hoogezand. Een zwarte clio 16v. Reed in de buurt van het politie buro. mocht wel eens gewassen en gepoetst worden.
Voor de 2e keer gespot. dolf zijn oude 5. Reed richting hoogezand.
Woensdag gespot in groningen. Een blauwe 5 gtt bleu sport(duh). Hij was aan het tanken bij de shell aan de paterswoldse weg. zag er leuk uit.
Gisteren gespot in hoogezand. Een mega verlaagde clio williams. Zie hem wel eens vaker rijden in de buurt.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
Catrinus, het zou leuk zijn als je de kentekens van de Willy's zou kunnen achterhalen/opschrijven voor mijn Williams register!
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Vandaag gespot tussen Deventer en Zutphen: Clio Williams en later tussen Deventer en Raalte nog een Williams maar dan met een Achterberg-sticker op de achterklep. Kentekens heb ik zo snel niet kunnen zien.
-
- Contacteer:
JammerArjen schreef: Kentekens heb ik zo snel niet kunnen zien.

Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
[img]http://www.meganecoupe.nl/pictun/RayGTTtun2lamp.jpg[/img]Ray GTT schreef:Vandaag gespot in IJmuiden, een grijze fase 2 GTT, mooie wielen, verlaagd, gaaf geluid. Wie??
Deze toevallig

lijkt er verdacht veel op.... 

Immer wieder die verdammte Holländer
Maus schreef:Daarnet toen ik langsreed bij de Blue Lagoon (in Zwijndrecht), stond een zilvergrijze Clio (RS?), vorig model, met de complete V6-look body-kit. Kenteken was iets van 43-DR-..
zal wel geen rs zijn geweest die zijn er volgens mij pas van af kentekens met een ..-F.-..
Gisteren op weg van Zwolle naar Groningen:
[img]http://members.home.nl/rolf.karst/r5gtt.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/rolf.karst/5rgtt2.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/rolf.karst/r5gtt.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/rolf.karst/5rgtt2.jpg[/img]
Sja auto lag vol met chips, bier en andere niet nader te noemen producten. Forumweekend, ole 
Ideaal, zo'n digi cam mee:)

Ideaal, zo'n digi cam mee:)
-
- Contacteer:
Die tussen Deventer en Raalte ben ik denk ik geweest. Was dat tussen 3 en 4 uur.Arjen schreef:Vandaag gespot tussen Deventer en Zutphen: Clio Williams en later tussen Deventer en Raalte nog een Williams maar dan met een Achterberg-sticker op de achterklep. Kentekens heb ik zo snel niet kunnen zien.
-
- Contacteer:
zondag 15-9 rond 1 uur, snelweg arnhem-oberhausen bij het stuk langs de mac in Duiven...........
donkergrijze clio (oude type), leuke wielen, beetje verlaagd, sportdemper en een grote Jero-tuning sticker achterop, kenteken begon met GF of GT en er zaten 2 mensen in, bekende hier??
donkergrijze clio (oude type), leuke wielen, beetje verlaagd, sportdemper en een grote Jero-tuning sticker achterop, kenteken begon met GF of GT en er zaten 2 mensen in, bekende hier??
vrijdag op de goudsesingel in rotterdam rond een uurtje of half 8, een zwarte gt turbo, zag er mooi uit met allemaal rally stickers (met nummer 256 of zo)erop geplakt. ik was weer eens te laat met zwaaien..
kenteken was BY-60-YJ. misschien iemand van hier?

deze stond laatst geparkeerd langs de Rotte vlakbij de Irenebrug. volgens mji woont de eigenaar daar. zal binnenkort als ik langsrij ff een sticker onder zijn ruit stoppen.lisa schreef:vrijdag op de goudsesingel in rotterdam rond een uurtje of half 8, een zwarte gt turbo, zag er mooi uit met allemaal rally stickers (met nummer 256 of zo)erop geplakt. ik was weer eens te laat met zwaaien..kenteken was BY-60-YJ. misschien iemand van hier?
-
Zaterdagavond bij Arkestadion (bij de wedstrijd FC Twente-Feyenoord) net na afloop van de wedstrijd:
Een donkergrijze GTT bij de Ericsson. Zat een erg mooi geluid in.
Zondagmiddag op de pathmossingel in Enschede: zwarte GTT met andere grille en nog wel wat andere dingen eraan veranderd. Misschien een bekende van hier?
Een donkergrijze GTT bij de Ericsson. Zat een erg mooi geluid in.
Zondagmiddag op de pathmossingel in Enschede: zwarte GTT met andere grille en nog wel wat andere dingen eraan veranderd. Misschien een bekende van hier?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Vandaag gespot in Arnhem op het HAN terrein, afd techniek.
Een rode clio 16v fase 1 met stikkers van Achterberg (autobedrijf)er op. En net gepoetst, de was zat nog op de achterklepstrip
. Kenteken heb ik niet, had haast was te laat voor de les.
Wie o wie.
Gr. Frits
Een rode clio 16v fase 1 met stikkers van Achterberg (autobedrijf)er op. En net gepoetst, de was zat nog op de achterklepstrip

Wie o wie.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
dubbel 

Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 16 sep 2002 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
idd op de fietslisa schreef:op de fietszal binnenkort als ik langsrij ff een sticker onder zijn ruit stoppen.![]()
sorry

-
- Contacteer:
Vandaag bij mij op school een renault clio 16v MET renault tuning club sticker! iemand van hier? voor de rest volgens mij niets aan gedaan aan de wagen, voor zover ik kon zien dan was namelijk net iets te laat. kenteken heb ik ook niet namelijk. Maar het was op baronie college (MTS) in breda
edit: was een blauwe trouwens
edit: was een blauwe trouwens
Vandaag gespot in Peizermade/peize. Een zwarte clio 16v met ronde koplampen. zag er wel netjes uit alleen mocht wel eens gewassen worden. Kenteken: let ik nooit op. Kijk alleen naar het uiterlijk en type.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
Vandaag gezien op de parkeerplaats bij het Mercurehotel in Groningen. Nieuwste type clio 16v, kleur zwart en een blauwe clio 16v. Bij beide heb ik een rtc sticker onder de ruitenwisser gestopt. Heb ik meteen m'n goeie daad voor vandaag gedaan.