Nee, dat kan ik alleen live doen, dus als je me de volgende keer lief aankijkt wil ik het misschien nog wel een keer vertellen. Zal ik dan ook maar gelijk de XL versie vertellen??Ferdy schreef:rob, kun je dat verhaal van die schildpad nog een keer doen ?
sorry...wist niet dat jij ook forummaker was, haha! Nou, hulde voor jou dan maar!!Ferdy schreef:Dennis ?!?!~Haas~ schreef:strakke actie!! Hulde voor de man die dat bedacht heeft...Dennis?
ODE TO ME !!!!!!!!!!
ere wie ere toekomt, Haas,
tis mijn idee,
en daar benk best trots op hahaha
Volgens mij verveeld iemand zichFerdy schreef:Dennis ?!?!~Haas~ schreef:strakke actie!! Hulde voor de man die dat bedacht heeft...Dennis?
ODE TO ME !!!!!!!!!!
ere wie ere toekomt, Haas,
tis mijn idee,
en daar benk best trots op hahaha
Wanneer staat de koffie eigenlijk een keer klaar in huize Cuijk, ben wel benieuwd waar jullie terecht zijn gekomen eigenlijk. Sorry, maaruh...mag ik even...Ferdy schreef:
sorry, dacht dat je vrouwelijke wederhelft er ook woondeFerdy schreef:jullie ?
ik
koffie staat altijd koud voor je, haas !
dus je kunt zo binnenvallen
je kent mn werkterrein toch in cuijk ?
nou...daar !
Er zou toch nog een officiele inweiding plaats vinden door de harde kern van het FNO of nietFerdy schreef:jullie ?
ik
koffie staat altijd koud voor je, haas !
dus je kunt zo binnenvallen
je kent mn werkterrein toch in cuijk ?
nou...daar !
Nederlanders lopen vooral in Duitse kleding
Uitgegeven: 26 juli 2004 10:38
VOORBURG - Nederlanders kopen vooral kleding die uit Duitsland komt. Het buurland verkocht vorig jaar voor ruim 1,1 miljard euro aan kleren aan Nederland. Dat blijkt uit maandag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Duitsland is goed voor bijna 20 procent van de totale kledinginvoer. In totaal lieten we voor 5,8 miljard aan kleding het land binnen. Inclusief de kleren uit Duitsland verkochten de landen uit de Europese Unie voor 2,5 miljard aan Nederland. Kleding uit Azië is goed voor een bedrag van 2 miljard euro. De overige 1,3 miljard euro komt van elders.
de hals in je Tshirt of de hals van je gulpMerijn schreef:hahahah... En de hals is zo wijd, he.
Jij weet meer........Merijn schreef:Duitsers hebben niet zo'n grote schwanz, dus dat zal wel meevallen...
Ah dit verklaart al meer Merijn....... nou jongen....... If you can't resist it => Enjoy it!Merijn schreef:Je ziet aan Ollie ook wel dat het niet veel soeps is wat ie met zich mee sleept.