Ach, goed=goedjeroen.k schreef:Alleen wel 2 ton gedraaid al...
over de levensduur valt toch nix te zeggen

Dat lijkt me ook. Gewoon ff met een gieter testen. Krantje onder de kap leggen en dan zie je meteen waar het lekt.jeroen.k schreef:Als dat rubber goed is (of ik kit het daaronder dicht...dan zou hij helemaal niet mee mogen lekken lijkt me???
Hehe...idd. Ik hoorde trouwesn van Chris dat ik bij jou moet zijn voor witte knippers op de 19?Lex schreef:Het bekende vissenkom probleem na een regenbui![]()
Ik ken nog een paar 19 16v's die daar last van hadden. Gewoon afkitten Jeroen, da's de beste oplossing
Doen we...alleen zat dus te denken om de happer eruit te schroeven. Kitten en dan de happer daar weer op. Dat er dus geen kit op de kap zelf komt van buiten, maar dan moet hij ook waterdicht zijn lijkt me?Bart V schreef:Je moet hem OP de kap afkitten in de naad, en niet eronder. 100% succes gegarandeerdjeroen.k schreef:Als dat rubber goed is (of ik kit het daaronder dicht...dan zou hij helemaal niet mee mogen lekken lijkt me???
Ik zal binnenkort een kijken wat ik kan doen, die knippers komen uit Engeland. Bart wil denk ik ook wel een setje, en jullie zullen niet de enige zijn. Ik PM je wel een keer als ik een prijsje weet. Ik ben zelf inmiddels ook door mijn reserve setje heen dus moet ze weer eens bestellenjeroen.k schreef:Hehe...idd. Ik hoorde trouwesn van Chris dat ik bij jou moet zijn voor witte knippers op de 19?Lex schreef:Het bekende vissenkom probleem na een regenbui![]()
Ik ken nog een paar 19 16v's die daar last van hadden. Gewoon afkitten Jeroen, da's de beste oplossing
Doosje van dat lager ligt op werk...zal ik ff kijken morgen (alleen dat lagertje toch? Niet de schotel?Lex schreef:Zie ik daar nou, tussendempers en kat zitten. Weg met die rommel![]()
Eeeh Jeroen wat is het nummertje van de linker veerpoot-lager?? Deze heb ik ook nodig voor de APK.
Hehe..aldoende leert menRick D. schreef:Niet vergeten eerst je spoorstang op te meten voordat je deze losdraait![]()
Maar lekker bezig Joenie![]()
Valt mee dat je nog niet gebeld hebt![]()
De aluminium is bij de vorige keer al gebroken...ditmaal zelf één gemaakt met een bout...ziet er stevig uit!PtrGte schreef:heb je je aluminium takeloog aan de kop al vervangen door eentje van ijzer???
zou je voor de zekerheid ff moeten doen, heb hier al twee kapotte liggen, en het KAN zijn dat het je een voorscherm of carterpan gaat ksoten als je het niet doet...
maar ja, zonder geluk vaart niemand wel...(zoiets was het toch!)![]()
succes!!!