ACT: Clio16V
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Heb er ook nog aan zitten denken aan die Powerflex dingen.. maar hoor dat die dingen nogal eens vaak beginnen te scheuren e.d.
Vind de auto al genoeg rammelen op Gele Koni's enz. al gaat dat nu al wat beter nu ik ze wat zachter gezet heb
Vind de auto al genoeg rammelen op Gele Koni's enz. al gaat dat nu al wat beter nu ik ze wat zachter gezet heb

Jup, groot verschil was met m'n corolla dat ik normaal altijd een burnout stuiterend begon en met die nieuwe bushings meteen strak kon beginnen.
Er is wel wat bij voor te stellen en idd omdat ze harder zijn slijten ze ook sneller, dus beetje afhankelijk van het aantal km's en gebruik ben je met een jaar of 3 wel weer aan de beurt.
Er is wel wat bij voor te stellen en idd omdat ze harder zijn slijten ze ook sneller, dus beetje afhankelijk van het aantal km's en gebruik ben je met een jaar of 3 wel weer aan de beurt.
Wat doe je als je vrij bent van school en je toch aan het vervelen bent.
[img]http://www.n-nijenhuis.nl/fotos/intake1.jpg[/img]
[img]http://www.n-nijenhuis.nl/fotos/intake3.jpg[/img]
[img]http://www.n-nijenhuis.nl/fotos/intake2.jpg[/img]
Gemaakt van een oude mistlamp die ik nog had liggen overigens
[img]http://www.n-nijenhuis.nl/fotos/intake1.jpg[/img]
[img]http://www.n-nijenhuis.nl/fotos/intake3.jpg[/img]
[img]http://www.n-nijenhuis.nl/fotos/intake2.jpg[/img]
Gemaakt van een oude mistlamp die ik nog had liggen overigens

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Als je nu niets te doen hebt niets, kan je bij mij ook wel langs komen. 
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Staat hier nog een clio die ook uit elkaar moetMerijn schreef:Hé bah, Frits...

Project: GTT Blue Sport
Achter de mistlamp zit de orginele aanzuigbuis van het luchtfilter, hij gaat omhoog de bumper in. Ik heb m netjes afgezaagd en er een bochtje op gezet (rond 60 x 45 graden). Dus een soort van cold-air intakeMerijn schreef:Waar gaat dat heen? Naar de remmen of naar de inlaat?

Een orginele mistlamp gepakt, het hart eruit gezaagd en hier op aangesloten. Netjes zwart gespoten en klaar

Waarom gerald?Gerald schreef:Staat hier nog een clio die ook uit elkaar moetMerijn schreef:Hé bah, Frits...
Verkopen dat hok zou ik zeggen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Achterscherm zit in elkaar, is mn zwager voor 3 weken geleden door heen gereden. Dagwaarde van de clio is niet grappig, met slopen haal ik er meer geld uit.Niels-16v schreef:Waarom gerald?Gerald schreef:Staat hier nog een clio die ook uit elkaar moetMerijn schreef:Hé bah, Frits...
Verkopen dat hok zou ik zeggen
Nu serieus, mocht je van de week nog tijd/zin over hebben zou ik het super vinden als je langs zou komen.


Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
Iemand hier die weet wat de doorsnede is van de remzuiger achter van een 16v / Williams? Of in gelegenheid is om dit op te meten?
-
- Berichten: 3135
- Lid geworden op: zo 2 dec 2001 0:00
- Locatie: Breda
30mm volgens h-base
thnx Steven
thnx Steven

Wie op wie kan mij helpen? Bij mijn clio 16v zit onder bij het subframe een stabilisatorstang. Links en rechts zit die dan vast. Gister kwam ik tot de ontdekking dat de linkerkant niet meer vast zit en wat hem vast zet ook ontbreekt.
Wat moet ik hebben om hem weer vast te zetten?
Wat moet ik hebben om hem weer vast te zetten?
--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Een rubbertje en een beugel ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Niet zelf gemaakt hoor, was gewoon een klepveertang waarmee ik die rubbers bij jou Clio gemonteerd hebTim schreef:Dat is inderdaad wat ik bedoelde, stabilisatorstangrubber. Echter wat ze met trekstangetjes bedoelen weet ik niet. Bij mij is het met een tooltje wat ze zelf bij de stealer gemaakt hebben gedaan.

maandag haal ik ze bij de dealer op en dan kijk ik of ik de goede dingen mee krijg. ik vervang ze meteen aan de andere kant ook, maar volgens mij wat ik onder de auto kon zien was het een bout met rubber.
--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
ja ik heb er bij mij vaste kuipen inzitten en 4 punt gordels ik heb ze achter vastgemaakt met de ogen die ik erbij kreeg in de punten van de oude normale gordels en voor het heup gedeelte zitten ze aan de deurzijde vast aan het oude punt en aan de binnenzijde aan de slede met een beugel die ik bij de slede kreeg
wie heeft er ervaring met het bestellen van drijfstang lagers voor een 16 klappert?
ik meen wel eens gehoord te hebben dat als je ze bij de dealer besteld dat je dan lagers krijgt zonder de inkeping er in klopt dit?
of was dit nu zo bij 5 gt turbo lagers?
ik meen wel eens gehoord te hebben dat als je ze bij de dealer besteld dat je dan lagers krijgt zonder de inkeping er in klopt dit?
of was dit nu zo bij 5 gt turbo lagers?