Want ik wil zelf ook een rondje maken

Inderdaad ! mooi weer kamperen bij Viktoria Station !Tim_Coupe schreef:30 en 31 augustus bijvoorbeeld, 2 dagen lang open!
Wie gaat er mee?
Tim lijkt me een goed idee, ik heb de laatste keer gemist door mn vakantie en die keer ervoor door een rare plasticlucht onder mn auto/motorkapTim_Coupe schreef:30 en 31 augustus bijvoorbeeld, 2 dagen lang open!
Wie gaat er mee?
Mooi ! Allemaal ook zin in Camping Viktoria Station ?Tim_Coupe schreef:Tussen de zaterdag en zondag zit qua drukte niet echt verschil, het is meer de korte termijn weersverwachting die de drukte bepaald.
We hopen op zon maar ach, gewoon een gezellig weekend! Ik sprak Tim met de Astra GSI op Zandvoort en ik begreep dat het de bedoeling is dat Steven, Tim en Quoc er ook zijn het weekend
Nee joh! gewoon gezellig een grasveld vol Renault's gooien op de camping daarPaul1916v schreef:de 30e is t ook world series by renault op t f1 circuit..hoop renaultjes dus! Wie regelt een hotelletje?
Ronald1916V schreef:Nee joh! gewoon gezellig een grasveld vol Renault's gooien op de camping daarPaul1916v schreef:de 30e is t ook world series by renault op t f1 circuit..hoop renaultjes dus! Wie regelt een hotelletje?
iemand kent me hier langer dan vandaagSteven schreef:Hehe ik zie die kop van Ray al voor me, zal alvast 'Nee' voor em zeggen
Ronald1916V schreef:30 en/of 31 augustus Ring:
- Steven
- Ronald1916V
- Tim_Coupe
- Tim
- Quoc
- Sutan (indolicious1980 alleen zondag, moet nog iemand vinden die mee
wil)
Nog meer liefhebbers ?
Ha Steven,Steven schreef:Juistem, Beverwijk Terror Crew gaat ervoor
Wij vertrekken zaterdagmorgen waarschijnlijk aangezien de ring op Zaterdag ook al open is-PAZ- schreef:Al iets bekend van de planning ivm vertrek enz, ik en joost zitten er aan te denken om de gtt's ook nog eens over de ring te jagen