Hoe kan een VTEC nou sneller zijn als een VR6??? Flink getuned dan zeker, want standaard gaat je dat echt niet lukken!TwingoPurpleMonster schreef:de VTEC van een maatje van mij is sneller dan een golf VR6.. maar met Twingo Turbo ben je UbermachtigDouwe schreef:GTI zijn toast vtec stellen uberhaupt niks voor maar vr6 hou je met optrekken bij en ben je zelfs denk ik iets snellerTwingoPurpleMonster schreef:ik las inderdaad dat hij fanatiek RTC-lid was dus had al verw8 dat jullie wel wisten van wie hij egt was..
OVer een tijdje wil ik toch miss ook wel GTT blok erin dan zeg je GTI's wel gedag en VR6 trouwens ook en zelfs hou je VTEC nog bijmaar qua top zul je het afleggen
ahaha is wel leuk pfff onder die motorkap vandaan niemand die het verwacht
ACT: Twingo I
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Ja super! Heeft hij laten bekleden ergens. De stoelen heeft hij geloofik bij Raceland vandaan!TwingoPurpleMonster schreef:Die witte kuipjes? machtig he
Renault Twingo
Wou ik net zeggen zelfs in mijn 1.8 golf beetje getuned verslond ik VTec'sDJ-Jasper schreef:Hoe kan een VTEC nou sneller zijn als een VR6??? Flink getuned dan zeker, want standaard gaat je dat echt niet lukken!TwingoPurpleMonster schreef:de VTEC van een maatje van mij is sneller dan een golf VR6.. maar met Twingo Turbo ben je UbermachtigDouwe schreef:GTI zijn toast vtec stellen uberhaupt niks voor maar vr6 hou je met optrekken bij en ben je zelfs denk ik iets snellerTwingoPurpleMonster schreef:ik las inderdaad dat hij fanatiek RTC-lid was dus had al verw8 dat jullie wel wisten van wie hij egt was..
OVer een tijdje wil ik toch miss ook wel GTT blok erin dan zeg je GTI's wel gedag en VR6 trouwens ook en zelfs hou je VTEC nog bijmaar qua top zul je het afleggen
ahaha is wel leuk pfff onder die motorkap vandaan niemand die het verwacht

Douwe, de bovenste foto's zijn NIET van de auto van Paul.
Paul heeft een L kenteken, origineel Nederlands.
Bovenstaande heeft een kenteken uit 2000, blijkbaar is er, zoals al eerder ergens aangegeven eenzelfde exemplaar...
Paul heeft een L kenteken, origineel Nederlands.
Bovenstaande heeft een kenteken uit 2000, blijkbaar is er, zoals al eerder ergens aangegeven eenzelfde exemplaar...
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
De onderste is zeker weten de AFTER. Kijk maar naar het verschil op de motorkap en de booskijkers. Anders moeten we het ff aan Paul zelf vragenDouwe schreef:Volgens mij is dit een before pic en hierboven een after of niet?:Douwe schreef:[img]http://www.superkitcar.net/fotortc/twingo1.JPG[/img]
[img]http://www.superkitcar.net/fotortc/twingo2.JPG[/img]
[img]http://www.superkitcar.net/fotortc/twingo3.JPG[/img]
Dan zijn dit de oude foto's of niet??? Want zo stond die volgens mij ook al in het clubblad en bij de openings meeting! Of er moet al iets kleins qua spuitwerk gedaan maar geen totale makeover of ben ik nou gek![]()
Ben in elk geval benieuwd naar wat voor en after pic's
[img]http://perso.wanadoo.fr/twingo.tuning/t ... ngo_02.JPG[/img]
Dus idd wel verschil maar subtiel verschil op de williams sticker na dan dat is wel opvallend![]()
Weer anders? Niet meer het blauw witte leer?DJ-Jasper schreef:Je moet zijn interieur eens checken.

Renault Twingo
-
Die in Automaxx staat daar stopt zijn striping op de zijkant bij zn deur en loopt niet door als op al die andere fotos 

-
in Automaxx Racing Sticker eraf en booskijkers eraf...witte Raceland Kuipjes met blauw leer teller op lege plek achter stuur geen achterbank...
-
ik ben er morgen niet maar ik hoor of zie het een andere keer wel..
Nog ff over mn luchtfilter iedereen is het eens met een K&N 57i kit op twingo en dan zover mogelijk naar beneden proberen te krijge voor betere/koudere lucht??
Nog ff over mn luchtfilter iedereen is het eens met een K&N 57i kit op twingo en dan zover mogelijk naar beneden proberen te krijge voor betere/koudere lucht??
Bij een Phase 1 zit ook nog je standaard slang daar heb ik hem op aangesloten, die gaat naar de rechterkant onder de motorkap.TwingoPurpleMonster schreef:ik ben er morgen niet maar ik hoor of zie het een andere keer wel..
Het beste is denk ik aan de voorkant achter je grill, omdat je daar de meest koude lucht pakt.
Jij hebt een II 16V dus dan is de powerfilter denk ik ook weer anders. Want ik heb zo'n "paddestoel" En ik kreeg ook maar weinig slang erbij, vandaar dat ik hem op mijn standaard slang heb gemonteerd.
misschien is dat ook wel de bedoeling. Maar ik denk dat jij een langere slang erbij krijgt. Maar dat zul je zelf zo zien. Anders kun je hem altijd ff verlengen door zelf een stukje slang te kopen ofzo.
Succes
Renault Twingo
-
- Car: Renault Clio III RS
Deze twingo heb ik dus vrijdag(gisteren) gespot in maastricht.Deze heeft normale stoelen en is minder mooi.De twingo die wij kennen ziet er heeeeeeeeeeeeeeel anders uit,vooral onder de motorkap.Maar dat zien jullie morgen wel. 

Wist niet dat er nog zo'n auto rond reed weer wat geleerd ben benieuwd hoe z'n twingo er nu uit ziet(Y)R(ay)Si schreef:Die auto op de drie foto's is NIET van Paul, de onderste met de fraaie dames, dat was de kleur samenstelling, is nu veranderd.....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://marktplaats.nl/markt/autos/renau ... oek=twingo
Iemand Twingo kopen??
Ziet er best leuk uit!!
Ik wacht op meerdere foto's

Iemand Twingo kopen??
Ziet er best leuk uit!!
Ik wacht op meerdere foto's

-
Heej jij hebt zeker al 'n voorproefje gehad, haha!ant1 schreef:Deze twingo heb ik dus vrijdag(gisteren) gespot in maastricht.Deze heeft normale stoelen en is minder mooi.De twingo die wij kennen ziet er heeeeeeeeeeeeeeel anders uit,vooral onder de motorkap.Maar dat zien jullie morgen wel.
Super dat jullie mijn twingootje mooi vinden, heeft me ook veel bloed zweet tranen en vooral geld gekost.
De eerste foto's zijn niet van mijn auto, maar die met de lekkere meiden wel.
Mijn auto is overgespoten in iets feller blauw en opnieuw dezelfde rood goude bies eroverheen.
Voor de rest is mijn blok er helemaal uitgegaan de laatste 3 weken opnieuw opgebouwd en mooigemaakt.\
Morgen ben ik op FAF dus kom msaar ff kijken bij me.
groetjes Paul.
Paul jij blijft ook bezig he. Als mijn Twingo af is moeten we weer ff afspreken. We zullen beide onze ogen uitkijken bij elkaartwingoturbo schreef:Heej jij hebt zeker al 'n voorproefje gehad, haha!ant1 schreef:Deze twingo heb ik dus vrijdag(gisteren) gespot in maastricht.Deze heeft normale stoelen en is minder mooi.De twingo die wij kennen ziet er heeeeeeeeeeeeeeel anders uit,vooral onder de motorkap.Maar dat zien jullie morgen wel.
Super dat jullie mijn twingootje mooi vinden, heeft me ook veel bloed zweet tranen en vooral geld gekost.
Mijn auto is overgespoten in iets feller blauw en opnieuw dezelfde rood goude bies eroverheen.
Voor de rest is mijn blok er helemaal uitgegaan de laatste 3 weken opnieuw opgebouwd en mooigemaakt.\
groetjes Paul.

Renault Twingo
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /73425.jpg[/img]Ronnie1984 schreef:http://marktplaats.nl/markt/autos/renau ... oek=twingo
Iemand Twingo kopen??
Ziet er best leuk uit!!
Ik wacht op meerdere foto's![]()
Die velgen zijn echt kicke. Mooi bakkie. Maar ze vragen er echt heeeeel weinig voor! Als ik dit eerder had geweten!!!!

Renault Twingo
Dit zijn volgens mij Smoor Roadstar velgen die zowel
in 7j als 8j verkrijgbaar zijn en kosten geloof ik rond de 200 per stuk.
En dat komt idd door de brede velgen. De band wordt dan als het ware een stuk uitgerekt.
in 7j als 8j verkrijgbaar zijn en kosten geloof ik rond de 200 per stuk.
En dat komt idd door de brede velgen. De band wordt dan als het ware een stuk uitgerekt.
niet om te zeuren, maar als er iemand gaat kijken daar, hij oogt duitse stijl en auto's uit enschede zijn dat vaak ook (duitse import) , 9 van de 10 keer met heeel veel schadeverleden en niet recht genoeg meer voor de TUV maar de RDW is gewoon minder streng wat dat betreft. Aan het kenteken in combinatie met de kleur te zien is hij ook ingevoerd...
there is no spoon.
-
Ben benieuwd Jasper.DJ-Jasper schreef:Paul jij blijft ook bezig he. Als mijn Twingo af is moeten we weer ff afspreken. We zullen beide onze ogen uitkijken bij elkaartwingoturbo schreef:Heej jij hebt zeker al 'n voorproefje gehad, haha!ant1 schreef:Deze twingo heb ik dus vrijdag(gisteren) gespot in maastricht.Deze heeft normale stoelen en is minder mooi.De twingo die wij kennen ziet er heeeeeeeeeeeeeeel anders uit,vooral onder de motorkap.Maar dat zien jullie morgen wel.
groetjes Paul.![]()
![]()
![]()
Zit er al 'n beetje vordering in?
-
Wat hebben jullie (bijna) allemaal met die dichte velgen zoals onder die grijze vind egt lelijk er is toch ook wel gewoon een mooie "open" velg voor een Twingo te krijgen want dat is wat ik wil tenminste..
Maar goed..
Ik heb een K&N 57i kit besteld en komt er samen met mn Raceland demper as zaterdag op en ga vandaag mn Racegaas achter mn bumper kitten nog mensen die advies hebben voor het aanbrengen van Racegaas?
Maar goed..
Ik heb een K&N 57i kit besteld en komt er samen met mn Raceland demper as zaterdag op en ga vandaag mn Racegaas achter mn bumper kitten nog mensen die advies hebben voor het aanbrengen van Racegaas?
Smaken verschillen, maar ik vind het gewoon strak en hoe dieper hoe beterTwingoPurpleMonster schreef:Wat hebben jullie (bijna) allemaal met die dichte velgen zoals onder die grijze vind egt lelijk er is toch ook wel gewoon een mooie "open" velg voor een Twingo te krijgen want dat is wat ik wil tenminste..
Maar goed..
Ik heb de brock B5 die loop wel diep naar binnen maar is een redelijk open velg.
Ben benieuwd naar het resultaat en plaats ff wat foto's als alles erop zit

goed vastzetten. ruitenkit ofzo gaat het niet trekken, dat rammelt los. montagekit gebruiken om beugels te verlijmen aan de bumper en dan vastschroeven is een beter plan.TwingoPurpleMonster schreef: nog mensen die advies hebben voor het aanbrengen van Racegaas?
there is no spoon.
-
Ik heb zelf Dicht&Vast kit dat is een kit dat inprincipe alles met alles verlijmt word niet keihard maar blijft een heel klein btj flexibel wij kitten er hier thuis alles mee en dan een paar hele kleine schroefjes er eventueel in moet toch wel lukken?
en nog iets: in de bumper van de Twingo zitten 2 stukjes bij de roosters die niet open zijn..
Kan je die er zo uithalen of word dat zagen??
Heb vorige keer hier al wel Twingo gezien die het eruit had namelijk..
[img]http://www.dirtyminds.nl/gaas.jpg[/img]
op de foto bovenaan links en onderaan links dat zit bij mij dicht namelijk..
en nog iets: in de bumper van de Twingo zitten 2 stukjes bij de roosters die niet open zijn..
heeeej das de mijnesTwingoPurpleMonster schreef:Ik heb zelf Dicht&Vast kit dat is een kit dat inprincipe alles met alles verlijmt word niet keihard maar blijft een heel klein btj flexibel wij kitten er hier thuis alles mee en dan een paar hele kleine schroefjes er eventueel in moet toch wel lukken?

btw ik heb het met de dremel eruit gehaald, ff paar uur werk en je bent klaar.
Als je nog foto wil hoe je raceland-demper eruit gaat zien... die heb ik ook, dus dan post ik nog wel een foto.
-
Ik heb het dicht gelaten ziet er zo ook zeer gaaf uit.. als je een foto zou willen posten van hoe het eruit gaat zien zou ik wel leuk vinden kan ik gelijk btje kijken hoe mooi het gaat staan..
Dit is ie dan, op dit moment ziet het er nog niet helemaal vet uit, maar er staan brede banden/velgen in de planning, samen met een DTC-Heckdiffusor.TwingoPurpleMonster schreef:Ik heb het dicht gelaten ziet er zo ook zeer gaaf uit.. als je een foto zou willen posten van hoe het eruit gaat zien zou ik wel leuk vinden kan ik gelijk btje kijken hoe mooi het gaat staan..
wel mooi geluid komt eruit..
[img]http://www.partyvibe.nl/uitlaat1.jpg[/img]
Nu staat het nog een beetje iel.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben ik het wel mee eens, maar da is misschien allemaal wel te achterhalen en voor iemand met een oog ervoor misschien wel zo te zien aan bepaalde dingen(schades)Tijn schreef:niet om te zeuren, maar als er iemand gaat kijken daar, hij oogt duitse stijl en auto's uit enschede zijn dat vaak ook (duitse import) , 9 van de 10 keer met heeel veel schadeverleden en niet recht genoeg meer voor de TUV maar de RDW is gewoon minder streng wat dat betreft. Aan het kenteken in combinatie met de kleur te zien is hij ook ingevoerd...
Inderdaad, je hebt gelijk, typisch een schadebak!Tijn schreef:niet om te zeuren, maar als er iemand gaat kijken daar, hij oogt duitse stijl en auto's uit enschede zijn dat vaak ook (duitse import) , 9 van de 10 keer met heeel veel schadeverleden en niet recht genoeg meer voor de TUV maar de RDW is gewoon minder streng wat dat betreft. Aan het kenteken in combinatie met de kleur te zien is hij ook ingevoerd...
Renault Twingo
Inderdaad smaken verschillen en hoe dieper hoe beter vind ik ook mooier bij een klein dik autootje. Bij een Honda of een Golf is het natuurlijk weer geen porem! (vind ik dan)Rontwingo schreef:Smaken verschillen, maar ik vind het gewoon strak en hoe dieper hoe beterTwingoPurpleMonster schreef:Wat hebben jullie (bijna) allemaal met die dichte velgen zoals onder die grijze vind egt lelijk er is toch ook wel gewoon een mooie "open" velg voor een Twingo te krijgen want dat is wat ik wil tenminste..
Maar goed..
Ik heb een K&N 57i kit besteld en komt er samen met mn Raceland demper as zaterdag op en ga vandaag mn Racegaas achter mn bumper kitten nog mensen die advies hebben voor het aanbrengen van Racegaas?![]()
Ik heb de brock B5 die loop wel diep naar binnen maar is een redelijk open velg.
Ben benieuwd naar het resultaat en plaats ff wat foto's als alles erop zit
Renault Twingo
-
Nu zie hij er bij mij ook nog zo uit alleen dan in PaarsRalf schreef:Dit is ie dan, op dit moment ziet het er nog niet helemaal vet uit, maar er staan brede banden/velgen in de planning, samen met een DTC-Heckdiffusor.TwingoPurpleMonster schreef:Ik heb het dicht gelaten ziet er zo ook zeer gaaf uit.. als je een foto zou willen posten van hoe het eruit gaat zien zou ik wel leuk vinden kan ik gelijk btje kijken hoe mooi het gaat staan..
wel mooi geluid komt eruit..
[img]http://www.partyvibe.nl/uitlaat1.jpg[/img]
Nu staat het nog een beetje iel.

Brede bandjes en diffusor zijn idd nooit weg...