Ik kan me hand er net achter krijgen, en das ex hitte schildJochem de Haas schreef:das bijna 4 cm ...dus das ruim voldoende

ja oke, beter 10 minuten langer als 1 minuut te snelJochem de Haas schreef:Dat was puur het erin hangen he ......voorbereidende werkzaamheden niet mee geteld............voorbeeld GT blok binnen 10 min kan sneller maarja dan draai je de kraan iets te snel open is mijn een x over komen ......hing er boven en klast toen lag ie erin .............R(ay)Si schreef:Valt toch mee die tijd!
1 ding is zeker! Mijn blokkie isnog lang niet af![]()
Echt nog zat te doen ..........jammer genoegChris schreef:Gaat ineens heel hard de Haas!
Jochem de Haas schreef:Echt nog zat te doen ..........jammer genoegChris schreef:Gaat ineens heel hard de Haas!
wereld apparaatje... behoeft alleen wel een studie van een dag of 3 wil je echt snappen hoe zo'n ding werkt....Jochem de Haas schreef:Tja dat zien we dan wel weer ..................apexi o.i.d
Luco/Alpine-racer schreef:zal ik ook eens gaan doen met de sponsordag
denk dat er dan ineens niemand meer mee wil rijden
als je uitrekent wat je dan voor 5 rondjes moet hebben schrikken ze
5 rondjes benzine is 10 euro
setje slicksop de hele dag
ongeveer 100 rondjes denk ik
das 10 euro per rondje
dus dat wordt 60 euro voor 5 rondjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen sponsordag dit jaar denk ik
het heet ook sponsordag hemark 5t schreef:Luco/Alpine-racer schreef:zal ik ook eens gaan doen met de sponsordag
denk dat er dan ineens niemand meer mee wil rijden
als je uitrekent wat je dan voor 5 rondjes moet hebben schrikken ze
5 rondjes benzine is 10 euro
setje slicksop de hele dag
ongeveer 100 rondjes denk ik
das 10 euro per rondje
dus dat wordt 60 euro voor 5 rondjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen sponsordag dit jaar denk ik
hee ouwe niet zeuren he!
jij wil racen!
Tja daar eb je wel gelijk in ..........Luco/Alpine-racer schreef:is die nou nog niet klaar![]()
![]()
werk eens door man
Bijkomen van gisteren middag avond nacht......zometeen een verjaardag , daarna weer een ander feestje..met wat wijn in het verschiet ...Florus schreef:Je hebt een heel pinksterweekend de tijd,wat doe je nu nog thuis?