???waarmee snel schakelen niet echt mogelijk is
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
[img]http://nl.msnusers.com/_Secure/0TAA3da0 ... 5148795893[/img]Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:blaas je iedereen vd weg af
zo kan het ook

mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
"met wat gaat U betalen, visa, american express, goldcard ???..." ... "Neen,........ Polaroid"Ploegah schreef:Oh buurman wat doet u nu ?

bij clio 16v:stephan schreef:???waarmee snel schakelen niet echt mogelijk is
trapkoppelingin,rukaanpook,koppelingomhoog,Gass
bij 21 turbo
trap koppeling in .... (duurt ff want je moet het pedaal een halve meter in trappen) ruk aan pook, gaat er niet in dus zet hem nu rustig in de goeie versnelling, laat koppeling rustig opkomen begeleid door wat gas zodat u weer snel kunt dooracceleren.
Als je er wat langer mee rijd zla het wel meevallen maar zo snel als een vijfje clio word het gewoon niet. (had ik precies zo met de laguna)
dromen zijn bedrog,man man toch,ik heb nu een paar blade's gehad ,ik maakte op tussensprints(100 naar 200),911 gt2 en 3 belachelijk,dus zo een corradootje lust ik wel rauwRO 16v schreef:Ik heb zoiets al eens mogen meemaken was alleen een Corrado met iets meer vermogen en daarmee verbleekte een Fireblade 900 vanaf 100km/h, je gaf gewoon gas en zag de motor niet meer.Xedrah schreef:Gisteravond heb ik een ritje mee mogen maken in een VW Golf 3 VR6.... turbo!Panoramix schreef:Ik ga mijn typeplaatje 'V6 turbo' op de achterkant en zijkanten maar eens vervangen door 'diesel', en dan eens kijken bij een stoplicht.......
Crimineel wat gaat dat hard! Met een orginele compressieverhouding en 0.6 bar turbodruk perst het apparaat er 265 pk en 403 Nm uit!
In 1 woord bizar... Zoals een 5 GTT in de derde versnelling trekt, trekt dat ding in de vijfde versnelling. Binnen een mum van tijd zat ie op 230 en daar stopte het feest in 1 klap. Het koppel is daarna verdwenen en harder gaat ie niet.
Een impreza verbleekt bij dit geweld.
no offence grote vriend Ploeger,maar een R21TURBO vraagt speciaal handwerkPloegah schreef:Word !Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:21 turbo kopen , blaas je iedereen vd weg af
Ik heb er eergisteren in een gereden en ik ben nog aan het bijkomen. Djeezes wat ging dat hard, vooral op de snelweg, zelfs bij 200 had je nog een duw in de rug. Heerlijk !
Jammer dat die auto's een opa versnellingsbak (no offence andre) hebben waarmee snel schakelen niet echt mogelijk is en de pedalen zijn zo vaag als een laguna 1.8.
Verder: top !

....zucht, nou nog 1 x dan:Johnny_r82 schreef:Wat heb jij dan aangepast dat je die vtec's zo makkelijk inmaakt?Mickael schreef:Johnny_r82 schreef:Ja, in principe wel. Zit openluchtfilter, katvervanger en sebring eind demper op. Maar dat scheelt ook misschien 0,1 secoxje schreef:standaard 16v?Johnny_r82 schreef:Vriend van me heeft pas n Civic vtec (150 pk) uit '91 gekocht met chip. Kheb nu al n paar keer met/tegen hem geraced.(met Clio 16v) In de 1 gaat dat nog vrij gelijk op, in de 2 ligt ie al een beetje voor en zo loopt ie steeds beetje verder weg. Als we bij de 130 ofzo zijn ligt ie minimaal een autolengte voor. Oftewel, zo'n Civic v-tec is sneller! (en het blijft vet, schakelen bij de 8500rpm)
Kheb ook wel vaker tegen 1,6 16v (niet vtec)civic's/crx-en gereden Type 1-2 Daar win k t altijd wel vanwat is die van jou traag dan
![]()
Nee geintje. Ik pak ze heel makkelijk, maarja ik rij ook niet met een org. clio gelukkig![]()
en dat laatste kost je eerder 0,1 sec dan dat je er mee wint! Zeker als ie niet gechipt is.
Je neemt een goede GT Turbo met (iets) hogere druk, je neemt een bestuurder die goed kan rijden / schakelen, en wat is t resultaat:
Dag CRX V-tec...
en een standaard CRX 1.6 is al helemaal kinderspel voor een GT Turbo

De Corrado heeft meer pk's dan een GT2 Gille, iets wat jij niet mee hebt gemaakt of kent hoeft nog niet te betekenen dat het niet kan of bestaat, dat riep jij toen ook over het aantal pk's en toen ik met bewijs kwam had je opeens had je geen reactie meer.gille schreef:dromen zijn bedrog,man man toch,ik heb nu een paar blade's gehad ,ik maakte op tussensprints(100 naar 200),911 gt2 en 3 belachelijk,dus zo een corradootje lust ik wel rauwRO 16v schreef:Ik heb zoiets al eens mogen meemaken was alleen een Corrado met iets meer vermogen en daarmee verbleekte een Fireblade 900 vanaf 100km/h, je gaf gewoon gas en zag de motor niet meer.Xedrah schreef:Gisteravond heb ik een ritje mee mogen maken in een VW Golf 3 VR6.... turbo!Panoramix schreef:Ik ga mijn typeplaatje 'V6 turbo' op de achterkant en zijkanten maar eens vervangen door 'diesel', en dan eens kijken bij een stoplicht.......
Crimineel wat gaat dat hard! Met een orginele compressieverhouding en 0.6 bar turbodruk perst het apparaat er 265 pk en 403 Nm uit!
In 1 woord bizar... Zoals een 5 GTT in de derde versnelling trekt, trekt dat ding in de vijfde versnelling. Binnen een mum van tijd zat ie op 230 en daar stopte het feest in 1 klap. Het koppel is daarna verdwenen en harder gaat ie niet.
BMW X5 niet.... die dure met 2 dikke platte uitlaten
arghl

Immer wieder die verdammte Holländer
uuhhm, u bent niet in de war hier...???-Ray- schreef:BMW X5 niet.... die dure met 2 dikke platte uitlatenarghl
Wat zeg je me nou gek, een X5 met 2 ovaal platte pijpen betekent: 4.6is V8, met rond de 365pk

Lache hoor

die bedoel ik ja, daar zat ik van de week ff achter te drukken, ik wilde er langs. dat vond hij geen goed plan en reed dus ff van me weg zeg.....
[marco borsato]
even slikken en weer doorgaan...
[/marco borsato]

[marco borsato]
[/marco borsato]
Ahjo KTR230 nemen, ben je van dat gezeur af...-Ray- schreef:die bedoel ik ja, daar zat ik van de week ff achter te drukken, ik wilde er langs. dat vond hij geen goed plan en reed dus ff van me weg zeg.....
[marco borsato]
[/marco borsato]
Alleen komt er een hoop ander gezeur bij

niks 230, 350!! met rollerbearing 
en een sticker met "Eat my dust you X5"

en een sticker met "Eat my dust you X5"

dat zit bij het pakket inbegrepen 

de standaard X5:
BMW X5 3.0i
ALGEMEEN
nieuwprijs 60.900 ( 134.206)
afleveringskosten 785
wegenbelasting (3mnd) 210 - 246
2002 50.800
2001 45.800
2000 41.300
carrosserie 5-deurs, terreinauto
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
aandrijving voor+achter
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie mei 2000
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 6
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2979cm3
boring x slag 89,6x84,0 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 170 kW (231 pk)/5900tpm
max. koppel 300 Nm/3500tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
turbo nee
katalysator geregeld
--------------------------------------------
de dure X5:
BMW X5 4.6is
ALGEMEEN
nieuwprijs 112.500 ( 247.917)
afleveringskosten 785
wegenbelasting (3mnd) 224 - 263
2002 91.600
transmissie 5 v, automaat
brandstof benzine
aandrijving voor+achter
introductie april 2002
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 8
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 4619cm3
boring x slag -x- mm
compressieverh. -:1
max. vermogen 255 kW (347 pk)/5700tpm
max. koppel 480 Nm/3700tpm
turbo nee
katalysator geregeld
gek hè
BMW X5 3.0i
ALGEMEEN
nieuwprijs 60.900 ( 134.206)
afleveringskosten 785
wegenbelasting (3mnd) 210 - 246
2002 50.800
2001 45.800
2000 41.300
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
aandrijving voor+achter
introductie mei 2000
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 6
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2979cm3
boring x slag 89,6x84,0 mm
compressieverh. 10,2:1
max. vermogen 170 kW (231 pk)/5900tpm
max. koppel 300 Nm/3500tpm
turbo nee
katalysator geregeld
--------------------------------------------
de dure X5:
BMW X5 4.6is
ALGEMEEN
nieuwprijs 112.500 ( 247.917)
afleveringskosten 785
wegenbelasting (3mnd) 224 - 263
2002 91.600
transmissie 5 v, automaat
brandstof benzine
aandrijving voor+achter
introductie april 2002
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 8
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 4619cm3
boring x slag -x- mm
compressieverh. -:1
max. vermogen 255 kW (347 pk)/5700tpm
max. koppel 480 Nm/3700tpm
turbo nee
katalysator geregeld
gek hè

die van EIP-tuning??rasit.. schreef:ik heb een filmpje van een vr6 turbo (5 mb) die ik wil delen met jullie, hoe ken ik dat doen
mijn clio zegt pssssjjt
toch blijf ik er bij,metde laatste blade die ik had(phase3 kit op yuchimora uitlaat,speciale kelken)bleef ika chter een suus huyabucha of hoe noemt die suus dikzak ook hangen,oftewel een formula 1wagen oftewel zoiets maar geen corrado(wat opgepept)die een motor zo simpel van weg rijd, ik ben bereid die test eens te doen,die blade heeft een vriend van me nu dus geen probleemRO 16v schreef:De Corrado heeft meer pk's dan een GT2 Gille, iets wat jij niet mee hebt gemaakt of kent hoeft nog niet te betekenen dat het niet kan of bestaat, dat riep jij toen ook over het aantal pk's en toen ik met bewijs kwam had je opeens had je geen reactie meer.gille schreef:dromen zijn bedrog,man man toch,ik heb nu een paar blade's gehad ,ik maakte op tussensprints(100 naar 200),911 gt2 en 3 belachelijk,dus zo een corradootje lust ik wel rauwRO 16v schreef:Ik heb zoiets al eens mogen meemaken was alleen een Corrado met iets meer vermogen en daarmee verbleekte een Fireblade 900 vanaf 100km/h, je gaf gewoon gas en zag de motor niet meer.Xedrah schreef:Gisteravond heb ik een ritje mee mogen maken in een VW Golf 3 VR6.... turbo!Panoramix schreef:Ik ga mijn typeplaatje 'V6 turbo' op de achterkant en zijkanten maar eens vervangen door 'diesel', en dan eens kijken bij een stoplicht.......
Maar over bmw's ... ik heb toch genoten van 't akkefietje met de 735i...
Je geeft zelf al aan dat die Blade opgepept is dus dan is ie altijd al sneller dan standaard en een paar kleine veranderingen met een motor merk je behoorlijk, is niet te verglijken met een auto. Ik heb het gewoon over een standaard blade phase 2.gille schreef:toch blijf ik er bij,metde laatste blade die ik had(phase3 kit op yuchimora uitlaat,speciale kelken)bleef ika chter een suus huyabucha of hoe noemt die suus dikzak ook hangen,oftewel een formula 1wagen oftewel zoiets maar geen corrado(wat opgepept)die een motor zo simpel van weg rijd, ik ben bereid die test eens te doen,die blade heeft een vriend van me nu dus geen probleemRO 16v schreef:De Corrado heeft meer pk's dan een GT2 Gille, iets wat jij niet mee hebt gemaakt of kent hoeft nog niet te betekenen dat het niet kan of bestaat, dat riep jij toen ook over het aantal pk's en toen ik met bewijs kwam had je opeens had je geen reactie meer.gille schreef:dromen zijn bedrog,man man toch,ik heb nu een paar blade's gehad ,ik maakte op tussensprints(100 naar 200),911 gt2 en 3 belachelijk,dus zo een corradootje lust ik wel rauwRO 16v schreef:Ik heb zoiets al eens mogen meemaken was alleen een Corrado met iets meer vermogen en daarmee verbleekte een Fireblade 900 vanaf 100km/h, je gaf gewoon gas en zag de motor niet meer.Xedrah schreef:Gisteravond heb ik een ritje mee mogen maken in een VW Golf 3 VR6.... turbo!Panoramix schreef:Ik ga mijn typeplaatje 'V6 turbo' op de achterkant en zijkanten maar eens vervangen door 'diesel', en dan eens kijken bij een stoplicht.......
-
- Contacteer:
Op http://www.hgtrading.nl staan leuke filmpjes.
-
- Moderator
- Car: MB
rasit.. schreef:ja, en ik heb een filmpje van een vr6 turbo die effetjes naar de 300 toert op zijn gemak... alleen niemand die hem kan uploaden
ik kan ook wel om mijn gemak naar de 300 toeren, dat lukt me alleen niet in een uur

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams