PATRICK-CLIO schreef:Wat voor reno dan?
????????(p)sssst.
Lul niet, dat valt reuze tegenThijs RSI schreef:Ik zeg nog steeds Mac Santpoort, ligt echt een super groot parkeerterrein naast
Die is al anderhalf jaar weg, en jij bent iemand uit Mokum.SimonBalk schreef:PATRICK-CLIO schreef:.... Mac sloterdijk ofzo is wel aardig? maarja.
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst bij die mac bent geweest, maar die is al bijna een jaar weg
Nee, fout. ik kom niet uit mokum. Geboren in Alkmaar, getogen in Heerhugowaard. Wel kom ik de afgelopen jaren practisch elke werkdag in amsterdam, dus heb ik het een en ander opgepikt.RO 16v schreef:Die is al anderhalf jaar weg, en jij bent iemand uit Mokum.
Als jij die route elke dag rijd ,mmoet je mij ook al eens tegen zijn gekomen...2Fast 2.0 schreef:Ik zat net even te brainstormen en dacht: Onze paden moeten elkaar al eens gekruisd hebben, ik kan me niet voorstellen dat we elkaar niet al eens ergens gespot hebben.
Ik rij elke dag Amsterdam naar Amstelveen via spaklerweg over ZO langs Arena over ouderkerk, niets bekends tussen?
Of anders een school in de buurt?
We gaan het wel merken, ik ben meestal de brullende bruut (maar niet a-sociaal!!!) Luchtfilter doet het erg goed op 2-liter (tje).
En dan moet er nog een uitlaat op komen........
PATRICK-CLIO schreef:REGIOMEETING NOORD-HOLLAND
lokatie: onbekend (hoorn/alkmaar)
datum: 27/06/03
Wie?
1) Marco --- Clio rs
2) Patrick-clio --- Williams
3) Jasper11turbo --- 11 turbo mits in hoorn, anders met 25
4) Gerard19txe --- r19txe
Twijfelaars?
de cappucino is goed!2Fast 2.0 schreef:Wat hebben mensen toch met Mac, zooi is niet te happen,![]()
![]()
![]()
Teveel meetings is ook niet goed. Je krijgt dan op den duur dat men wegblijft ipv dat er nieuwe mensen bijkomen.2Fast 2.0 schreef:Er zouden wel meer meets gehouden mogen worden vanuit RTC wat mij betreft.
Hmm, die woont toch bij jou in het dorp? Kun je toch gewoon even langsfietsen bij Žm?spir@l schreef:Als jullie in Hoorn gaan meeten dan ga ik (ALS ik gewoon vrij ben) ook zeker komen.
En ik wil die 11Turbo van Jasper ook weleens bewonderen...
Heey Rudo.... fietsafstand .... jij woont ook 3 km bij mij vandaan !! Ik zie vanuit mijn huis de lichten van de flats van purmerend !!Rudo schreef:Hmm, die woont toch bij jou in het dorp? Kun je toch gewoon even langsfietsen bij Žm?spir@l schreef:Als jullie in Hoorn gaan meeten dan ga ik (ALS ik gewoon vrij ben) ook zeker komen.
En ik wil die 11Turbo van Jasper ook weleens bewonderen...
Ps, nog wat gezien van die Renault 15/17 meeting in Edam een paar weken terug??
Alle tijd van de wereld Krijn , .... ehhm , je heb nog een maandje... dan is er weer een fridaynight meeting..spir@l schreef:eeeeehhhmmmm......15/17 meeting???
nope sorry, niets van gemerkt...
En eeehhh...ik denk dat ik ook gewoon iets wil kunnen laten zien als ik naar auto's ga kijken.
Kom ik daar aan op de fiets...
-Mooie 11T heb je.
Tja...mooie........gazelle heb je....
-tja....
Ik kan t allemaal gewoon niet meer aan om al dat moois te zien... :-*![]()
Iig niet zonder dat ik ook iets moois (EN rijdends) heb.
Kijk DAT is nou een goed ideeRO 16v schreef:Er komen wel meer dan twee auto's, staat zo snel vol.SMILLIAW schreef:mc donalds amsterdam noord heeft ook 2 parkeerplaatsen, en is makkelijk bereikbaar!!
(brainstorm ff mee)![]()
De Mac in Diemen is ook makkelijk berijkbaar en heeft +/- 100 pakeerplaatsen, kunnen de mensen uit het Gooi en uit de Flevopolder ook een keer langs komen.
dan overweeg is ook te komen met mn grijze jaPATRICK-CLIO schreef:dan houden we het bij alkmaar, maar liever amsterdam ivm de peoples in het gooi en almere