ACT: Clio RS
-
- Car: megane 2
Iemand een idee wat r aan de hand is al t lampje op t dashbord 3 x kort achter elkaar knippert?
Vanavond ging voor de zoveelste keer zonder reden t alarm van mn pa zn rs af (ph1).
Ga r toch van uit dat t met elkaar te maken heeft.
Vanavond ging voor de zoveelste keer zonder reden t alarm van mn pa zn rs af (ph1).
Ga r toch van uit dat t met elkaar te maken heeft.
-
- Contacteer:
Voor de veelverbruikers onder ons in de regio Leiden: vandaag en morgen bij de Tango 12 cent korting per liter op de landerlijke adviesprijs! 

^^ Waar is Tango in Leiden?
Tango LeidenDutchRS schreef:^^ Waar is Tango in Leiden?
Haagweg 233
2324 ND Leiden
http://www.tango.nl
laksert

-
- Contacteer:
nu ook wel, maar offie te koop is 

-
- Moderator
- Contacteer:
Maar zegt nog niet dat die bij dealer te koop komtSander2 schreef:3 jaar, weet zeker dat er van die 6 iemand binnen 1 jaar erop uit gekeken zal zijn.AnthonyR schreef:Jup, over 3 jaar kan je er wel een kopen denk.
-
- Contacteer:
Ik heb heb bog niet eens gezien... Volgens mij staat ie nog niet bij de dealer hier in Leien (Van Marwijk)?
-
- Contacteer:
Eh ja. Heb hem nog niet gezien...
Renault Nordwijk hebben een.... als jij wil een zien.elmotheelk (Eric) schreef:Eh ja. Heb hem nog niet gezien...

-
Bij Van Marwijk ik Leiden staat een blauweDutchRS schreef:Renault Nordwijk hebben een.... als jij wil een zien.elmotheelk (Eric) schreef:Eh ja. Heb hem nog niet gezien...
VLK Groep
-
- Contacteer:
Vet. Van het weekend even kijken. Mag nog niet in gereden worden zeker? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In de volgende Autovisie komt een verhaal over een Clio Williams, in vergelijking met de Clio III RS. Ofwel, wat is de vooruitgang? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ik denk dat ik zal een megane RS proberen in plaats van de Clio. Ik ben "curious" (ik ken the nederlands word niet!) maar 28,000 is heel veel geld en jij kan een Megane RS Trophy kopen voor het zelfde.....elmotheelk (Eric) schreef:Vet. Van het weekend even kijken. Mag nog niet in gereden worden zeker?
-
- Contacteer:
Curious = Nieuwsgierig
Mooi woord he?
Een Megane RS gewoon is 34 duizend euro en dus een relatief hele goede aanbieding, maar ik vind de RS niet duur voor wat je krijgt.
Mooi woord he?

Een Megane RS gewoon is 34 duizend euro en dus een relatief hele goede aanbieding, maar ik vind de RS niet duur voor wat je krijgt.
Ik zal denk ik ook sneller neigen naar de megane RS dan de clio RS. Maar ja, voorlopig heb ik nog veel plezier van mijn huidige karretjeDutchRS schreef:Ik denk dat ik zal een megane RS proberen in plaats van de Clio. Ik ben "curious" (ik ken the nederlands word niet!) maar 28,000 is heel veel geld en jij kan een Megane RS Trophy kopen voor het zelfde.....elmotheelk (Eric) schreef:Vet. Van het weekend even kijken. Mag nog niet in gereden worden zeker?

I know, denk dat we wel op 1 lijn zitten met die gedachte.Maus schreef:Dan kan ik wel weer zeggen dat je voor de prijs van een Megane RS ook wel wat anders leuks kan kopen, maar zal dat deze keer dan niet doen.

Eind van de jaar komt een "mini-me" dus de Clio gaat weg voor iets een betje grooter... Mazda RX8, Scooby, Megane RS, Golf VI GTI etc etc. Het is niet zo makelik om te kiezen...Maus schreef:Dan kan ik wel weer zeggen dat je voor de prijs van een Megane RS ook wel wat anders leuks kan kopen, maar zal dat deze keer dan niet doen.
Oh, laat ff weten wanneer je gaat proefrijdenDutchRS schreef:Eind van de jaar komt een "mini-me" dus de Clio gaat weg voor iets een betje grooter... Mazda RX8, Scooby, Megane RS, Golf VI GTI etc etc. Het is niet zo makelik om te kiezen...Maus schreef:Dan kan ik wel weer zeggen dat je voor de prijs van een Megane RS ook wel wat anders leuks kan kopen, maar zal dat deze keer dan niet doen.

elmotheelk (Eric) schreef:Curious = Nieuwsgierig
Mooi woord he?

-
- Contacteer:
DutchRS schreef:Mazda RX8, Scooby, Megane RS, Golf VI GTI etc etc. Het is niet zo makelik om te kiezen...
Vier van de vier?Maus schreef:Ik denk dat je uit 't rijtje al zo 4 strepen weg kan strepen.

-
- Contacteer:
En evo in het lijstje der bij? 

-
Sander2 schreef:I know, denk dat we wel op 1 lijn zitten met die gedachte.Maus schreef:Dan kan ik wel weer zeggen dat je voor de prijs van een Megane RS ook wel wat anders leuks kan kopen, maar zal dat deze keer dan niet doen.

Reno-loos...
Kleinigheidje houd je altijd.....elmotheelk (Eric) schreef:DutchRS schreef:Mazda RX8, Scooby, Megane RS, Golf VI GTI etc etc. Het is niet zo makelik om te kiezen...Vier van de vier?Maus schreef:Ik denk dat je uit 't rijtje al zo 4 strepen weg kan strepen.