
[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
Geen specifieke reden, nee. Maar we krijgen ze er zo ook nog wel in.CChris schreef:ziet er supernetjes uit!!!had je alleen niet beter eerst ff de remleidingen er in kunnen zetten?? nu heb je zo weinig ruimte........of zit er een bepaalde gedachte achter?


Dat hitteschild is nog effe een afweging die ik aan het maken ben. Wat vinden jullie? Het maakt me niet zoveel uit of het origineel is of niet, als het maar functioneel is. Dus op zich kan ik ook wel een ander hitteschild nemen. Ik ben alleen bang voor teveel bling-bling onder de kap en daar houd ik absoluut niet van. 

Ik kieper er altijd 75W90 GL5 in, schakelt toch ff wat fijner met wat sportievere rijstijl. 75W140 is voor op straat tikkeltje overdreven.
En idd tis officieel 3.2 liter geloof ik. (moet je ff een site als kroon-oil.com checken).
En idd tis officieel 3.2 liter geloof ik. (moet je ff een site als kroon-oil.com checken).
Merijn schreef:Dat hitteschild is nog effe een afweging die ik aan het maken ben. Wat vinden jullie? Het maakt me niet zoveel uit of het origineel is of niet, als het maar functioneel is. Dus op zich kan ik ook wel een ander hitteschild nemen. Ik ben alleen bang voor teveel bling-bling onder de kap en daar houd ik absoluut niet van.
de stralings warmte neemt ontzettend af als je de kap opentrekt merk je dat meteen. bij mark5t hebben we een aluplaat rondgebogen en over het slakkenhuis vastgezet. dat hielp enorm. maar die pakt het spruitstuk niet mee. dus alles daarboven word echt extra heet. dus voor de duurzaamheid is het wel een stuk beter.
Ik dacht dat ik laatst nog een ph.1 hitteschild te koop zag op de RTC marktplaats? Ontiegelijk onhandig met monteren, maar degelijk en functioneel.
idd beter een ph 1 hitteschild nemen, die ph2 dingen gaan na verloop van tijd toch afbrokkelen en in de fik vliegen.......dat wil je niet hebben!!
spruitstukkie ff intapen met heatwrap en over de turbo een apart hitteschild zetten, ik ga met mn nieuwe blok ook beide doen.......
spruitstukkie ff intapen met heatwrap en over de turbo een apart hitteschild zetten, ik ga met mn nieuwe blok ook beide doen.......
R 5 Convertible Rulezz
Spruitstuk intapen met headwrap kan ik uit ervaring afraden. Het spruitstuk is bij mij zo heet geworden dat het helemaal krom is getrokken. Heeft me een tapeind van de cilinderkop gekost, en heeel veel moeite om de spruitstukken er weer samen op te krijgen



1708 komt bekend voor ja 

Nu heb ik GVD al 2 setjes stabistangrubbers (inner mounts) besteld, maar ze zijn beide niet goed...
Zou het 3e setje dan wél goed zijn? Wordt wel een duur geintje op deze manier, aangezien ik ze niet terug kan geven. 
http://www.powerflex.co.uk/products.asp ... bmit1.y=17
Ik heb de 19mm variant en de 24 mm variant al. Voorheen stond de 21mm er nog niet tussen, maar het lijkt er sterk op dat ik die juist moet hebben. Kendakloppe?


http://www.powerflex.co.uk/products.asp ... bmit1.y=17
Ik heb de 19mm variant en de 24 mm variant al. Voorheen stond de 21mm er nog niet tussen, maar het lijkt er sterk op dat ik die juist moet hebben. Kendakloppe?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Voor zover ik weet is er een 19, 21 en 23 mm variant. Heb je mijn mail toen overigens niet ontvangen met de maten?
Edit, ik zie nu de link
Wat is de diameter van je stabistang zonder dikke laag verf?
Edit, ik zie nu de link

Wat is de diameter van je stabistang zonder dikke laag verf?
Uhm... Mail? Die heb ik gemist, denk ik... Wanneer en waar naartoe heb je die verstuurd?
Als je bijvoorbeeld bij Sandtler gaat kijken hebben ze maar 2 maten en daar staat de 21mm variant niet tussen. Toen ik de 19mm variant had en die pastte niet, ben ik er vanuit gegaan dat ik die andere moest hebben. Ook niet dus...
Als je bijvoorbeeld bij Sandtler gaat kijken hebben ze maar 2 maten en daar staat de 21mm variant niet tussen. Toen ik de 19mm variant had en die pastte niet, ben ik er vanuit gegaan dat ik die andere moest hebben. Ook niet dus...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
uhm dat is mij ook te lang geleden.
21 mm zit op de clio 16v, 23 op de williams. Ik wist niet eens dat er een 19mm variant bestond.
21 mm zit op de clio 16v, 23 op de williams. Ik wist niet eens dat er een 19mm variant bestond.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hebben die dan dezelfde stabi als een GTT ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Ik vergis me, clio 16v is 20, williams is 23.
Er zit verschil tussen een gtt stabistang en clio 16v stabistang.
Renault 19 16v daarentegen is altijd 23mm.
Gtt heeft de volgende mogelijkheden:
Front Anti Roll
Bar Inner Mount (each)Front Anti Roll
Bar Inner Mount (each) PFF60-103 2 19mm
Front Anti Roll
Bar Inner Mount
2 Per Car (each) PFF60-103-21 2 21mm
Front Anti Roll
Bar Inner Mount (each) PFF60-104 3 23mm
Er zit verschil tussen een gtt stabistang en clio 16v stabistang.
Renault 19 16v daarentegen is altijd 23mm.
Gtt heeft de volgende mogelijkheden:
Front Anti Roll
Bar Inner Mount (each)Front Anti Roll
Bar Inner Mount (each) PFF60-103 2 19mm
Front Anti Roll
Bar Inner Mount
2 Per Car (each) PFF60-103-21 2 21mm
Front Anti Roll
Bar Inner Mount (each) PFF60-104 3 23mm
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
dat is mijn subframe
daar zit 23mm op in elk geval. Williams en 19 16v hebben een gelijke dikte

daar zit 23mm op in elk geval. Williams en 19 16v hebben een gelijke dikte

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Was die Cup dan extra breed met 19 16v ophanging?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Trouwens,
volgens mij heeft dutchpower nog iets liggen wat verkeerd besteld was voor mij. Maar ik weet niet meer welke diameter het was. Ik meen 20 maar voor de zekerheid moet je ff bellen
volgens mij heeft dutchpower nog iets liggen wat verkeerd besteld was voor mij. Maar ik weet niet meer welke diameter het was. Ik meen 20 maar voor de zekerheid moet je ff bellen

Eej, niet om het 1 of ander, maar zoek effe terug en je zult zien dat ik alles wel 20 keer opgemeten heb, het meerdere malen gevraagd heb hier en NIEMAND met deze info kwam. De diameter die ik heb opgemeten WAS 21mm, maar die was zowel bij DPT als Biesheuvel niet te vinden voor de GTT. Ook heeft dit tot voor kort NIET op de site van Powerflex gestaan. Ook daar hadden ze enkel 19 en 23mm.Steven schreef:Sorry hoor Merijn, maar waarom bestel je uberhaupt lukraak maar een set rubbers zonder ff na te meten wat die stang is? Je wist dat er al 2 maten waren
Meten is we... juist!

Dusseh, dit gaat niet helemaal op, helaas.
Wel schrale boel idd, dat soort dingen kom je vaker tegen bij Toyota ofzo, daar wijzigen ze elke maand wat lijkt wel.
Je kan er nog over denken om die 19mm voorzichtig op te dremelen/boren, maja ist ooknie helemaal.
Je kan er nog over denken om die 19mm voorzichtig op te dremelen/boren, maja ist ooknie helemaal.
Nou, de binnendiameter ben ik niet zo bang voor, maar hij is gewoon compleet anders qua vorm. Oordeel zelf 
http://picasaweb.google.com/Merizzle/Ve ... 2734948386
De rechter zijn qua grootte wel goed, maar het gat is te groot.

http://picasaweb.google.com/Merizzle/Ve ... 2734948386
De rechter zijn qua grootte wel goed, maar het gat is te groot.
