Dat is wel stoer die tellers..
ik heb die toren boxjes erin zitten en geeft nog best een aardig geluidje mee heb mn booskijkers erop zitten en weet iemand miss nog een adresje om een universele Raceland demper op mijn Twinnie te zetten?
Al racegaas er ook opzit komen er van alles ok?
tot zinas
TwingoPurpleMonster schreef: weet iemand miss nog een adresje om een universele Raceland demper op mijn Twinnie te zetten?
Uitlaat eropzetten kan je ook zelf als je een beetje handig bent,
je hoeft alleen maar de originele bij de pot af te zagen en dan verloopstuk er op en steuntjes maken en vastzetten..
paar uur werk, maar dan heb je ook wat.
TwingoPurpleMonster schreef: weet iemand miss nog een adresje om een universele Raceland demper op mijn Twinnie te zetten?
Uitlaat eropzetten kan je ook zelf als je een beetje handig bent,
je hoeft alleen maar de originele bij de pot af te zagen en dan verloopstuk er op en steuntjes maken en vastzetten..
paar uur werk, maar dan heb je ook wat.
Of gewoon een garage op de hoek. Zeg dat je het ff zwart wilt laten doen. Geef je ze 50 euro en een kratje bier
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Ik heb hem bij carspecials in A'dam eronder laten zetten.
Totaal was ik incl montage/nieuwe middenpijp/einddemper ongeveer 260 kwijt.
Maar ik zit er alweer hard over na te denken om hem weer eronder vandaan te halen, teneerste omdat ie echt groot is en ten tweede is het geluid veelste overdreven.
R-Performance in Papendrecht gaat hem er onder zetten voor ongeveer 35 euro maar daar hoor ik zo weinig van maar Opa de Peco klonk toch goed in Dordt vond ik zelf... en als je ideen over je After-Burner...
Nog mensen met suggesties voor open lucht filter op Twingo?? alles is welkom PM maar voor ideen hoe te bevestigen en welk merk enzo want zie nu van de bomen het bos niet meer tussen alle merken en mogelijkheden..
Zon Twingo staat nu in het Automaxx blad. met een Renault 5 GTT blok erin.. 130 pk in die Twingo 7,2 sec aan de 100 en hij gaat binnenkort zijn turbodruk opvoeren om nog betere acc. te krijgen...
Is mooi ding voor heel de specs zie Automaxx blad van deze maand
ik las inderdaad dat hij fanatiek RTC-lid was dus had al verw8 dat jullie wel wisten van wie hij egt was..
OVer een tijdje wil ik toch miss ook wel GTT blok erin dan zeg je GTI's wel gedag en VR6 trouwens ook en zelfs hou je VTEC nog bij
TwingoPurpleMonster schreef:ik las inderdaad dat hij fanatiek RTC-lid was dus had al verw8 dat jullie wel wisten van wie hij egt was..
OVer een tijdje wil ik toch miss ook wel GTT blok erin dan zeg je GTI's wel gedag en VR6 trouwens ook en zelfs hou je VTEC nog bij
GTI zijn toast vtec stellen uberhaupt niks voor maar vr6 hou je met optrekken bij en ben je zelfs denk ik iets sneller maar qua top zul je het afleggen
Dan zijn dit de oude foto's of niet??? Want zo stond die volgens mij ook al in het clubblad en bij de openings meeting! Of er moet al iets kleins qua spuitwerk gedaan maar geen totale makeover of ben ik nou gek
Ben in elk geval benieuwd naar wat voor en after pic's
Laatst gewijzigd door Douwe op za 7 aug 2004 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.
TwingoPurpleMonster schreef:ik las inderdaad dat hij fanatiek RTC-lid was dus had al verw8 dat jullie wel wisten van wie hij egt was..
GTI zijn toast vtec stellen uberhaupt niks voor maar vr6 hou je met optrekken bij en ben je zelfs denk ik iets sneller maar qua top zul je het afleggen
de VTEC van een maatje van mij is sneller dan een golf VR6.. maar met Twingo Turbo ben je Ubermachtig ahaha is wel leuk pfff onder die motorkap vandaan niemand die het verwacht
Dan zijn dit de oude foto's of niet??? Want zo stond die volgens mij ook al in het clubblad en bij de openings meeting! Of er moet al iets kleins qua spuitwerk gedaan maar geen totale makeover of ben ik nou gek
Ben in elk geval benieuwd naar wat voor en after pic's
Volgens mij is dit een before pic en hierboven een after of niet?: