de iedeale zondag dusLex schreef:Jep bling bling en tupperware zijn gaaf.Ronnie B. schreef:het is natuurlijk wel helemaal je ding, die blingbling.
vandaag nog wat boeiends gedaan?
Nee, lekker een CDtje gebakken en een beetje op het internet gehangen.
Ja een soort AD, Bosch of Vakgarage
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
doe je toch niet...Robert-Jan schreef:zal die gekken een keer meenemen naar Leiden special voor Ronnie

Ron(nie) schreef:21Ronnie B. schreef:pas 24, jij?Ron(nie) schreef:Whaha, hoe oud ben jij dan Ronnie17 kan dan idd nog net

Wat voor auto rij jij eigenlijk?
-
Krijg zo me bedenkingen maar die leipo's hebben soms een inval van ''ik wil mee naar Leiden''Ronnie B. schreef:doe je toch niet...Robert-Jan schreef:zal die gekken een keer meenemen naar Leiden special voor Ronnie

VLK Groep
dat is te zien aan je ook!Lex schreef:Jemig wat een Broekies, toen ik 21 was woonde ik al een jaar samen.
Stelletje laatbloeiers

maarja, wij hebben al jaren GT Turbo's, jij kreeg vorig jaar pas verstand!!

-
Als je in bezit ben van een pedo pas komt alles goedRon(nie) schreef:21Ronnie B. schreef:pas 24, jij?Ron(nie) schreef:Whaha, hoe oud ben jij dan Ronnie17 kan dan idd nog net

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb ook alweer 2 jaar relatie en samenwonen komt goed, laatste jaar van studie, daarna zo snel mogelijkLex schreef:Jemig wat een Broekies, toen ik 21 was woonde ik al een jaar samen.
Stelletje laatbloeiers

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die van hem is tenminste niet van ze PaRonnie B. schreef:Ron(nie) schreef:21Ronnie B. schreef:pas 24, jij?Ron(nie) schreef:Whaha, hoe oud ben jij dan Ronnie17 kan dan idd nog net
Wat voor auto rij jij eigenlijk?

Aangezien de GT nog niet rijdt
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
leuk man, foto?Ron(nie) schreef:Twingohaha.
Maare, je post al ruim 2.000 post... Geen lid, wel gebruik maken van de site.. Ben je een profiteur ofzo?

ey, heb een Mondeo met dikke wielen!Lex schreef:Die van hem is tenminste niet van ze PaRonnie B. schreef:Ron(nie) schreef:21Ronnie B. schreef:pas 24, jij?Ron(nie) schreef:Whaha, hoe oud ben jij dan Ronnie17 kan dan idd nog net
Wat voor auto rij jij eigenlijk?![]()
Aangezien de GT nog niet rijdt
Robert-Jan schreef:Als je in bezit ben van een pedo pas komt alles goedRon(nie) schreef:21Ronnie B. schreef:pas 24, jij?Ron(nie) schreef:Whaha, hoe oud ben jij dan Ronnie17 kan dan idd nog net
.

mag ik die van jou ff lenen anders?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ho ho, hij is alweer 2 jaar in mijn bezit. Maar ik heb er nog steeds geen verstand vanRonnie B. schreef:dat is te zien aan je ook!Lex schreef:Jemig wat een Broekies, toen ik 21 was woonde ik al een jaar samen.
Stelletje laatbloeiers

relaties.....Ron(nie) schreef:Heb ook alweer 2 jaar relatie en samenwonen komt goed, laatste jaar van studie, daarna zo snel mogelijkLex schreef:Jemig wat een Broekies, toen ik 21 was woonde ik al een jaar samen.
Stelletje laatbloeiers

-
Die van mij mag je lenen RonRonnie B. schreef:Robert-Jan schreef:Als je in bezit ben van een pedo pas komt alles goedRon(nie) schreef:21Ronnie B. schreef:pas 24, jij?Ron(nie) schreef:Whaha, hoe oud ben jij dan Ronnie17 kan dan idd nog net
.
als ze willen mag het toch?
mag ik die van jou ff lenen anders?

VLK Groep
Lex schreef:Ho ho, hij is alweer 2 jaar in mijn bezit. Maar ik heb er nog steeds geen verstand vanRonnie B. schreef:dat is te zien aan je ook!Lex schreef:Jemig wat een Broekies, toen ik 21 was woonde ik al een jaar samen.
Stelletje laatbloeiers

Robert-Jan schreef:Die van mij mag je lenen RonRonnie B. schreef:Robert-Jan schreef:Als je in bezit ben van een pedo pas komt alles goedRon(nie) schreef:21Ronnie B. schreef:pas 24, jij?Ron(nie) schreef:Whaha, hoe oud ben jij dan Ronnie17 kan dan idd nog net
.
als ze willen mag het toch?
mag ik die van jou ff lenen anders?.

vrijdag is ze erbij?
van deze mooie webiste,Ron(nie) schreef:Nee, wel auto liefhebber, geen echt actief lid ofzo, te weinig centen om auto te gaan tunen oid, vrouwtje op afstand heen profiteur?? Waar moet ik van profiteren dan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dhr KlapwijkRonnie B. schreef:Lex schreef:Ho ho, hij is alweer 2 jaar in mijn bezit. Maar ik heb er nog steeds geen verstand vanRonnie B. schreef:dat is te zien aan je ook!Lex schreef:Jemig wat een Broekies, toen ik 21 was woonde ik al een jaar samen.
Stelletje laatbloeiers
maarja, wij hebben al jaren GT Turbo's, jij kreeg vorig jaar pas verstand!!Wat gaat die tijd toch hard he.. Wie liet jou het licht zien?

-
VLK Groep
Henk.Lex schreef:Dhr KlapwijkRonnie B. schreef:Lex schreef:Ho ho, hij is alweer 2 jaar in mijn bezit. Maar ik heb er nog steeds geen verstand vanRonnie B. schreef:dat is te zien aan je ook!Lex schreef:Jemig wat een Broekies, toen ik 21 was woonde ik al een jaar samen.
Stelletje laatbloeiers
maarja, wij hebben al jaren GT Turbo's, jij kreeg vorig jaar pas verstand!!Wat gaat die tijd toch hard he.. Wie liet jou het licht zien?
Oja en toen jullie guppekoppen daar allemaal achter die PC bij Ron

We zitten bij Tjabel filnm te kijken.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
RJ blijft zonde, maar je Clio wordt ook dik 
Ja Ron de GT van Henk gaf de doorslag. Toen ik daar in gereden had was ik verkocht

Ja Ron de GT van Henk gaf de doorslag. Toen ik daar in gereden had was ik verkocht
Laatst gewijzigd door Lex op zo 16 okt 2005 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
RJ, worden we sentimenteel? 

-
Dat rooie ding er naast was mijn eerste auto
VLK Groep
helemaal als straks die dikke wielen er onder komen!Lex schreef:RJ blijft zonde, maar je Clio wordt ook dik

-
JaRonnie B. schreef:RJ, worden we sentimenteel?

VLK Groep
die heb ik vaak in Leiden gezien,wat is daar uiteindelijk mee gebeurt?Robert-Jan schreef:Dat rooie ding er naast was mijn eerste auto
-
Moet eerst nog ff wat overmaken richting het CJIBRonnie B. schreef:helemaal als straks die dikke wielen er onder komen!Lex schreef:RJ blijft zonde, maar je Clio wordt ook dik

VLK Groep
-
Die heb ik verkocht aan een collega die heeft het na 3 maande weer verkocht omdat ie via een klasgenoot van mij een nette 5 Baccara kon kopenRonnie B. schreef:die heb ik vaak in Leiden gezien,wat is daar uiteindelijk mee gebeurt?Robert-Jan schreef:Dat rooie ding er naast was mijn eerste auto
VLK Groep
Nog steeds of alweer?Robert-Jan schreef:Moet eerst nog ff wat overmaken richting het CJIBRonnie B. schreef:helemaal als straks die dikke wielen er onder komen!Lex schreef:RJ blijft zonde, maar je Clio wordt ook dik.