Een must-see voor de liefhebber van foutheid

abso!!Matijs schreef:Kennen de heren de film "Manta manta"?
Dat is ie zelf, na de komende operatie'sMatijs schreef:Hey Haas, wie is trouwens die mevrouw in jou avatar? daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten
Op tijd weg gaan dus, maar wat wil je ook met een lang weekend voor de deur.Johan schreef:sow tis aardig druk hier op de snelweg.
hoe meer zielen hoe meer vreugdMenno schreef:misschien kom ik ook nog wel ff checken.
Nou volgens mij zijn er zeer veel komers in de FNO groepPanoramix schreef:Er zijn tegenwoordig meer maybe's en losers dan komers op de FNO
Ik zit nu precies 12 maanden thuis met Pfeiffer, en het is al eeuwen uit mijn bloed, maar een ritje op en neer naar Belgie vandaag heb ik toch weer moeten bekopen met een uurtje slaapDouwe schreef: En tja ik zit al 4 maanden met mijn astma en nu weer testen om te zien of de preiffer mijn lever heeft beschadigt aangezien de pfeiffer volgens de bloedtest van 6 maanden geleden over was maar ik nog steeds last van vermoeidheid heb
Das ist ja ein übercooler Film! Manta Manta und Manta der Film. Boh, die wil ik wel nog een keer zienMatijs schreef:Kennen de heren de film "Manta manta"?
Omdat jij toch één van MIJN indirecte sponsors bent, wil ik je wel een bakhelft sponsoren...robclio16V schreef:Ik kon helaas niet lang blijven, daar baalde ik wel van eigenlijk.
De terugreis ging eigenlijk vrij goed toen ik het schakelen zonder koppelen een beetje doorhad.
Totdat ik bijna thuis was, toen reed ik net een dorp uit en gaf lekker wat gas (dan schakelde hij makkelijker door) totdat ik opeens een boel gerinkel en gekletter hoorde. Toen viel de motor dood en stond ik dus stil....![]()
Na een maat van me te hebben gebeld, heeft hij me naar huis gesleept en ben ik onder de wagen gaan liggen. Daar bleek dus dat er een groot gat in de versnellingsbak zit en dat de BDP sensor ook kapot geslagen is. Daardoor deed de motor dus ook niets meer. Maar dit geintje gaat me dus weer veel geld kosten ben ik bang.... Wie wil me sponsoren??![]()