Friday Nightmeeting Oss I
Zeg ik gerust zal me echt aan mn reet roestenRonnie1984 schreef:Mensen ik vond het best gezellig afgelopen vrijdag, maar laat iedereen in hun waarde, of heb het lef om het in hun gezicht te zeggen.
Dat et nou niet helemaal jullie manier van tuning is da kan, maar ga niet over elkaar lopen roddelen!!!
Er zitten nl vrienden van me tussen

Vind het gewoonweg asociaal dat je voor andere mensen het verpest! Harde muziek en rubbersporen trekken is niet het meest nette is het wel. En wie zijn er dadelijk de dupe van? Juist ja wij..
En je doet nu ook wel stoer, maar vrijdag had je anders weinig te melden moet ik zeggen!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat kan best dak stil was, nieuw bij de club he!!
Nog niet echt veel te vertellen he!!
Maar dat heeft nix te maken met mensen in hun waarde laten, tuurlijk er staan afgedankte wagens tussen en er zijn mensen die het vern**ken voor de rest, maar ze zijn niet allemaal zo!!
En stoer doen!!??
Da slaat natuurlijk helemaal nergens op(d8 ik zo)
Maar dat heeft nix te maken met mensen in hun waarde laten, tuurlijk er staan afgedankte wagens tussen en er zijn mensen die het vern**ken voor de rest, maar ze zijn niet allemaal zo!!
En stoer doen!!??
Ik oordeel mensen op het internet hetzelfde als in het echt, als je hier op internet een hoop babbels hebt vind ik dat je die ook moet zeggen op een FN*Ronnie1984 schreef:Dat kan best dak stil was, nieuw bij de club he!!
En stoer doen!!??
Niet dat ik je niet mag ofzo ken je niet eens, maar je zegt de hele avond niks... en dan op internet ineens van 'JE MOET HET IN HUN GEZICHT ZEGGEN!'
Maar vraag me toch af hoe INEENS zoveel man daar komen, er kwam af en toe een wagentje langs van de CRniX club, of de Golf band... achjah

ik snap ronnie wel,
toen ik voor het eerst naar de FNO ging zei ik ook niet veel,
dat kwam ook pas later,
dus geen verwijten dat ie meer had moeten zeggen ofzo.
En tis natuurlijk helemaal lullig als daar je vrienden bij zitten,
snap wel dat ronnie dat lastig vind dan,
wij zitten over die auto's te praten en dan moet hij het aanhoren, terwijl het zijn vrienden zijn, das niet tof natuurlijk.
Vind het wel jammer dat ze daar lopen spaaien met die auto's, lomp lopen gassen enzo, das niet mijn ding, het moet wel veilig blijven voor iedereen natuurlijk. En ze zijn natuurlijk niet allemaal zo, daar heb je gelijk in,
maar het gaat meestal om eerste indrukken, en op deze manier krijg je daar geen positieve van.
hoop echter niet dat je nu van de FNO weg gaat blijven...
dat kwam ook pas later,
wij zitten over die auto's te praten en dan moet hij het aanhoren, terwijl het zijn vrienden zijn, das niet tof natuurlijk.
Vind het wel jammer dat ze daar lopen spaaien met die auto's, lomp lopen gassen enzo, das niet mijn ding, het moet wel veilig blijven voor iedereen natuurlijk. En ze zijn natuurlijk niet allemaal zo, daar heb je gelijk in,
maar het gaat meestal om eerste indrukken, en op deze manier krijg je daar geen positieve van.
Je hebt die tijd dat je in het begin stil bent geweest al wel dubbel en dwars goed gemaakt sinds je uit de kast bent gekomen.Ferdy schreef:ik snap ronnie wel,
dat kwam ook pas later,

En yepz Ronnie was stil maar net als Ferdy zegt veel mensen zijn in het begin stil als je tussen mensen zit die je eigenlijk naast hun forum naam niet kent dus snap ik heel goed. En daarnaast je wordt ook stil als je dat gelul van ons hoort
En ik snap ook heel goed dat het een beetje lullig is dat wij over die lui praten terwijl er vrienden van Ronnie bij zit maarrrr.......wij "roddelen" over de manier dat die lui er stonden keiharde muziek aan scheuren als een achterlijke etc. als jouw (ronnie) vrienden dat niet deden houdt dat dus in dat we in feite niet over jouw vrienden praten

Wil ff zeggen dat ik tegen Ronny niks heb ofzo!
Bedoelde het niet zoals sommige het proberen op te nemen (Hallo Ollie
) Maar vind het gewoon niet leuk zoals andere soms kunnen doen, we staan daar nu al vrij lang en volgens mij willen we daar allemaal vrij lang blijven komen ook!
Ook al zijn het jullie vrienden, vind wel dat ze zich toch wat netter kunnen gedragen qua geluid en rubber overlast
(En nee, dan bedoel ik geen condoom en ander speelgoed rubber
)
Bedoelde het niet zoals sommige het proberen op te nemen (Hallo Ollie

Ook al zijn het jullie vrienden, vind wel dat ze zich toch wat netter kunnen gedragen qua geluid en rubber overlast

(En nee, dan bedoel ik geen condoom en ander speelgoed rubber

Zie je ... je kan niks zeggen of het is weer ranzigheidFerdy schreef:jezelf indekken ?
of je door een ander laten indekken ?

Mis de rest wel op het forum... vooral Haas, ben benieuwd wat Hobby Rob nog allemaal heeft gedaan toen ik de 'scene' verliet!

Whahaha, zieke geest hoorFerdy schreef:ghehe, komt er binnenkort zo'n Crime Scene Investigation
"at the scene of the crime, we found a pink bunnysuit and a broomstick, that was covered in blood and pubic hair"

Dat klinkt als een zaak voor.... NIELS R. DE VRIES!

dus ik heb wel weer wat gemist vrijdag zie ik maar ja je kan niet alles hebbe he hahahahaha. hebbe jullie dus een kauwgomballen autoclub gezien hadde ze ook hubba bubba kauwgom erbij lol
he maar ik ben er wel weer bij de volgende keer. net panne gehad vrijdag KOPPAKKING stuk weer een fortuin kwijt. K*tzooi maar ja kan gebeuren, maar wel vet bale morgen ophalen dan kan ik weer rijden. He maar een maat zegt dat renault clio een alu kop heeft is dat zo?? zo ja wist ik dat niet. he lui dat was het weer uit DB. PS tom als ik je aandacht trek mag je wel wat laten merken hoor anders ga ik de volgende keer gewoon met mijn blote kont op je raam zitten als ik je zie hahahahahahha. he lui Laterzzzzz