Friday Nightmeeting Oss I
Friday Nightmeeting Oss
When: Vrijdag 14 mei 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (GLD)
Who:
Johan - 5 GTT of Mégane Scenic
Rob - Clio 16V
Rory - Clio II
Ferdy - Clio II
Haas - Clio
Maybe:
Douwe - Twingo
Ronnie - Twingo
Frits - Clio
When: Vrijdag 14 mei 2004, 20.00 uur
Where: McDonald's, Beuningen (GLD)
Who:
Johan - 5 GTT of Mégane Scenic
Rob - Clio 16V
Rory - Clio II
Ferdy - Clio II
Haas - Clio
Maybe:
Douwe - Twingo
Ronnie - Twingo
Frits - Clio
haha, ja, dacht je het zelf !Rory schreef: Kom trouwens weer met zn 2en dus allemaal netjes gedragen![]()
![]()

dat jij je dan rustig houdt, da's voor mij geen reden om me koest te houden,
haas is er ook bij, dus...that's fuel to the flame

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hey Merijn,
Zaterdags zit ik dan meestal bij de matrix, vanuit daar gaan we naar locatie, bij de matrix komt altijd politie, mogen we het terrein niet meer af enzo, we trekken teveel strepen vinden ze(doe ik niet met mijn twingootje)(zijn meestal die snelle wagentjes) whaha.
O nee was een foutje straatraces zijn altijd in quick!! Sorry!
Zat in de war met oss, maar wat gebeurt er dan in oss>??
Zaterdags zit ik dan meestal bij de matrix, vanuit daar gaan we naar locatie, bij de matrix komt altijd politie, mogen we het terrein niet meer af enzo, we trekken teveel strepen vinden ze(doe ik niet met mijn twingootje)(zijn meestal die snelle wagentjes) whaha.
O nee was een foutje straatraces zijn altijd in quick!! Sorry!
Zat in de war met oss, maar wat gebeurt er dan in oss>??
Daar is laatst een kennis van mijn ouders door een straatracende BMW geschept. 2 kinderen die achterin zaten op de IC, bestuurder nekklachten, etc. Geen leuke dingen...Ronnie1984 schreef:Zat in de war met oss, maar wat gebeurt er dan in oss>??

Ik heb het niet zo op straatracen. Racen doe je op een circuit.

Idd helemaal mee eens krijg hier ook opmerkingen naar mijn hoofd als ik vertel dat ik er een GTT blok in wil zetten. Zo van ohh ben jij ook zo'n straat racerMerijn schreef:Daar is laatst een kennis van mijn ouders door een straatracende BMW geschept. 2 kinderen die achterin zaten op de IC, bestuurder nekklachten, etc. Geen leuke dingen...Ronnie1984 schreef:Zat in de war met oss, maar wat gebeurt er dan in oss>??
Ik heb het niet zo op straatracen. Racen doe je op een circuit.

Helemaal niet maar het is welleens lekker om bij het stoplicht een ander er uit te trekken i.p.v. zij jou en een keer kunnen inhalen zonder een aanloop van 200 meter te moeten nemen is ook wel lekker en zeker veiliger

Als je straatracet doe het dan op een verlaten industrie terrein ofzo en niet dwars door een stad wat ik hier in Apeldoorn ook regelmatig zie.... 200 in een wijk waar kinderen spelen

Vliegtuig of GTT testenMerijn schreef:Ik heb eerst een verjaardag en ik moet er 's ochtends om 4 uur uit om van mijn vakantie te gaan genieten!Ronnie1984 schreef:Gewoon komen joh!! whaaa, wat kan er nou belangrijker zijn!! whaha

Ook gaafMerijn schreef:Nee, met een r19 16V
De GTT gaat niet ver komen, vrees ik.

Of is dat nu de meeting in Frankrijk geworden?
Met jullie op vakantie? nee bedankt dan word ik smorgens wakker met een volle condoom in mn aarsDouwe schreef: Ook gaafkomt er ooit nog iets van die plannen van een jaar of zo gelden om eens met z'n allen een auto vakantie te houden??

Lijkt me wel komisch opzich maarja dat moet iedereen willen natuurlijk!

ghehe, eerder met een bezemsteel tot 45 cm in je darmfloraRory schreef: Met jullie op vakantie? nee bedankt dan word ik smorgens wakker met een volle condoom in mn aars

Of een paar er zijn altijd mensen die niet durvenRory schreef:Met jullie op vakantie? nee bedankt dan word ik smorgens wakker met een volle condoom in mn aarsDouwe schreef: Ook gaafkomt er ooit nog iets van die plannen van een jaar of zo gelden om eens met z'n allen een auto vakantie te houden??

Damn, wat een stel endeldarm-ridders hierzo!Merijn schreef:Douwe kan het weten... Die heeft al een weekendje kamperen meegemaakt met onder andere Tom!

Ik durf wel, ben altijd wel in voor een stuk zwans daarachterin hoor, ben wel gewend kontje te verkopen

Maar sssst... Mirte weet het nog niet
En hoe voelt dat nouFerdy schreef:ghehe, eerder met een bezemsteel tot 45 cm in je darmfloraRory schreef: Met jullie op vakantie? nee bedankt dan word ik smorgens wakker met een volle condoom in mn aars

dan is ie daar waarschijnlijk elke vrijdag druk meeRory schreef:Dan ben ik volgend jaar niet meer actief op het forum denk ik zoMerijn schreef:Jij krijgt voor je verjaardag een forse strap-on!

heeft helemaal geen tijd meer voor ons

Volgens mij word hij dan aan iedereen hierzo gegeven, want elke vrijdag word het steeds minder dat er aanwezig is!Ferdy schreef:dan is ie daar waarschijnlijk elke vrijdag druk meeRory schreef:Dan ben ik volgend jaar niet meer actief op het forum denk ik zoMerijn schreef:Jij krijgt voor je verjaardag een forse strap-on!
heeft helemaal geen tijd meer voor ons

Kijk, ik neem gewoon levend bewijs mee... de 2 boven genoemde laten ineens niks meer van zich horen, wel toevallig dat het er 2! zijn van de FNO CrewMerijn schreef:Dacht je nou echt dat Tom een vriendin had? En Paskie?

Hahaha, volgens mij zeg ik hard op wat iedereen denkt hier!Merijn schreef:Oei!!! Volgens mij heb je ze door, Rorgy! Maar volgens mij heb jij je vriendin ook alleen maar als camouflage.

Sssst, door de weeks heet ze Berend maar op vrijdagavond veranderd ze naar Mirte

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
SHREKKRory schreef:Sssst, door de weeks heet ze Berend maar op vrijdagavond veranderd ze naar Mirte

Project: GTT Blue Sport
@Merijn: wil je ff je avatar veranderen voor je op vakantie gaat? Anders moet ik er de hele tijd tegenaan kijken 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nu ff geen oslims meer, maar wel iets wat net zo gevaarlijk kan zijn....
Gaat er zondag nog iemand in nijmegen kijken naar... Nee geen NEK. Maar de zeepkistenrace??
GR.Frits
Gaat er zondag nog iemand in nijmegen kijken naar... Nee geen NEK. Maar de zeepkistenrace??
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport