Friday Nightmeeting Noord-Holland.

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
-Ray-
Contacteer:

RO 16v schreef:volgens mij wilt er iemand mee. :)
riep je me? :D
Immer wieder die verdammte Holländer
PATRICK-CLIO

dus wat doen we? welke dag gaan we weer naar de mac van alkmaar?
Jasper11turbo

PATRICK-CLIO schreef:dus wat doen we? welke dag gaan we weer naar de mac van alkmaar?
We zouden natuurlijk ook een andere mac met een grote "p" plaats kunnen uitkiezen..
Denk maar eens aan de FNP of FNH
FNP Purmerend
FNH Hoorn
Vooral die in hoorn is --big-- met tankstation voor de peuken

Edit ... vooral de a7 tussen purmerend en hoorn is ... gaaaaaaaaaannnnnn nogal recht namelijk
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
GTT__Geert

:( :( :( :(

Nou de eerstvolgende meetings kan ik dus NIET meer komen. Ik weet niet hoe het kan en wat dit nou weer voor onzin is, maar mijn motorblok staat muur en de muurVAST!!... terwijl ik hem vanmiddag nog heb laten lopen en netjes weer heb uitgezet (vanwege mijn olielampprobleem) even later ik wil weer starten om te kijken of de oliedruk goed is.. alleen maar KLIK.

Dus ik denk accu leeg.. nou mooi niet dus. Ik heb de bougies eruit gehaald en geprobeerd aan te duwen, maar hij staat helemaal vast.

Dus in de topic motor ga ik dit ook maar even neerzetten, want ik weet echt NIET wat ik hier aan kan doen :( maar ik baal hier gigantisch van en waarschijnlijk zal mijn GTT ook een hele tijd niet meer rijden. Tenzij dit probleem vaker is voorgekomen is en met niet al te veel moeite te verhelpen is

(sorry voor dit stukje off topic)
don't be a fool, wrap your tool
Jasper11turbo

GTT__Geert schreef::( :( :( :(

Nou de eerstvolgende meetings kan ik dus NIET meer komen. Ik weet niet hoe het kan en wat dit nou weer voor onzin is, maar mijn motorblok staat muur en de muurVAST!!... terwijl ik hem vanmiddag nog heb laten lopen en netjes weer heb uitgezet (vanwege mijn olielampprobleem) even later ik wil weer starten om te kijken of de oliedruk goed is.. alleen maar KLIK.

Dus ik denk accu leeg.. nou mooi niet dus. Ik heb de bougies eruit gehaald en geprobeerd aan te duwen, maar hij staat helemaal vast.

Dus in de topic motor ga ik dit ook maar even neerzetten, want ik weet echt NIET wat ik hier aan kan doen :( maar ik baal hier gigantisch van en waarschijnlijk zal mijn GTT ook een hele tijd niet meer rijden. Tenzij dit probleem vaker is voorgekomen is en met niet al te veel moeite te verhelpen is

(sorry voor dit stukje off topic)
Klote !!! Ik ben er bang voor ... Je zei zelf al ... maybe de oliepomp .. Tja , Misschien zie je iets als je het carter demonteert ? Ik geloof er nooit in dat de kleppen de zuigers raken namelijk, a het is een ketting en b je had al een oliedruk probleem ... duzzzzz
Laat even weten , mog je besluiten het carter er onderuit te halen wat je erin vind of wat je ziet(vooral waar de oliepomp zit)

Sorry voor dit oftopic tekstje, back to the fridaynightmeetings

gr jasper
PATRICK-CLIO

Jasper je heb gelijk dat stuk tussen pend en hoorn is super En die mac is niet verkeerd

Geerd vervelend man hopelijk valt het toch nog enigzins mee
Jasper11turbo

Er zijn er natuurlijk nog wel meer mac,s .... en dit is alleen maar een idee... maar omdat het voor mij dan best wel dichtbij is durf ik de gok wel te wagen om op handelaarskenteken naar de eerder genoemde mac te gaan (hoorn) met m,n 11 turbo...
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

hoorn is idd wel een goeie
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Jasper11turbo

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:hoorn is idd wel een goeie
Dus ...----> We gooien het in de groep..
~thijs~
Contacteer:

Ik zeg nog steeds Mac Santpoort, ligt echt een super groot parkeerterrein naast
~thijs~
Contacteer:

Jasper11turbo schreef:
RO 16v schreef:Zullen we de volgende meeting op 20 of 27 juni houden??
We gaan maares kijken of we dan in de nederlanden zijn....
Ben ik lekker op vakantie!!!!! ben de 7e weer terug 8) 8) 8) 8)
PATRICK-CLIO

hoorn :D
Laatst gewijzigd door PATRICK-CLIO op zo 25 mei 2003 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
catrinus

20 juni zit ik in haarlem city 8) . En heb dus dan geen tijd
There will be plenty of time to rest when your dead
Foeke

20 juni zijn er weer sprints in Drachten
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Anonymous

Mochten de mensen er hier nog eens uitkomen aardig, wordt de eerstvolgende meet & greet in Hoorn gehouden dan ben ik zeker van de partij.

Al is het alleen maar om dat stukje asvalt in de kortst mogelijke tijd af te leggen.

Laatst toch 235 gehaald daar.(heb kennissen in Hoorn)

In ieder geval donderdag as weer iets te beleven in Assen, word het zoals vandaag dan moet dat een schitterende dag worden.

Grtz. Marco (as new as can be)
PATRICK-CLIO

REGIOMEETING NOORD-HOLLAND

lokatie: onbekend (hoorn/alkmaar)
datum: 27/06/03

Wie?
1) Marco Clio rs
2) Patrick-clio Williams

Twijfelaars?

marco tof dat je komt :D
Anonymous

Hey eindelijk een amsterdammer, dacht even dat die hier niet te vinden waren.

Maakt het alleen maar weer leuker, gaan er donderdag as nog kilometers afgelegd worden richting Assen??

PS; 23-06 wel nog ver weg....maar geduld is een schone zaak.

Grtz M
PATRICK-CLIO

Tuurlijk zijn die hier te vinden! :D

Ik ga niet naar assen, heb het een beetje druk met school en werk :(

27-06-03 is idd nog ver, maarja zo blijft het extra leuk. :) Maarja als er erg veel animo is dan kunnen we ook eerder gaan.
Anonymous

Ik zat net even te brainstormen en dacht: Onze paden moeten elkaar al eens gekruisd hebben, ik kan me niet voorstellen dat we elkaar niet al eens ergens gespot hebben.

Ik rij elke dag Amsterdam naar Amstelveen via spaklerweg over ZO langs Arena over ouderkerk, niets bekends tussen?

Of anders een school in de buurt?

We gaan het wel merken, ik ben meestal de brullende bruut (maar niet a-sociaal!!!) Luchtfilter doet het erg goed op 2-liter (tje).

En dan moet er nog een uitlaat op komen........
RO 16v

2Fast 2.0 schreef:Hey eindelijk een amsterdammer, dacht even dat die hier niet te vinden waren.
Zijn er genoeg. :)
PATRICK-CLIO

HMM,

Ik weet het zo snel niet. Ik woon in osdorp en werk in hilversum, maar dan gan ik meestal met de trein. Afentoe tracteer ik me natuurlijk wel :)

Zit op de hes op het weesperplein, daar staat ie nooit, kut buurt om te parkeren, dan kan ik um gelijk naar de sloop brengen. Maar als ik ga cruzen kom ik overal.
RO 16v

Wat voor een kleur RS rij je Marco en heb je er andere velgen onder????

De 27ste ben ik er waarschijnlijk wel, heb geen zin in Bali met dat sars gebeuren.
PATRICK-CLIO

kee dan ro, als je moet kiezen tussen hoorn/alkmaar of bali is de keus makelijk :D Mocht je bakkie nog niet rijden, dan pik ik je weer op.
Anonymous

Kijk als de tempo aanhoud kunnen we morgen een meetje A'dam in de groep gooien.... alhoewel...Hoorn is een lekker sjeesstuk (don't mind the dutch)

En net wat je al zij probeer maar een goeie buurt te vinden in a'dam.
Op zich een leuk idee geschikte plek in a'dam vinden.

Maar blazen bied ook leuke mogelijkheden; denk aan on the road picks sound en movies.

ik roep maar wat.

RO: Ik heb er 17" Mac stings onder zitten meegespoten bumperstrips (die op de deuren)
en sinds 2 weekjes witte knipperlichtjes.

En hij is helemaal zilvergrijs
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 26 mei 2003 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
PATRICK-CLIO

lijkt me ook een leuk idee, maarja het maakt me niet zo uit. Rij graag in me auto :) Mac sloterdijk ofzo is wel aardig? maarja.
SMILLIAW

had graag willen komen, maar moet helaas werken.
misschien volgende keer....
SMILLIAW

mc donalds amsterdam noord heeft ook 2 parkeerplaatsen, en is makkelijk bereikbaar!!
(brainstorm ff mee)
iwi

Ik weet nog wel een Mac in Schagen :p :wink:
RO 16v

SMILLIAW schreef:mc donalds amsterdam noord heeft ook 2 parkeerplaatsen, en is makkelijk bereikbaar!!
(brainstorm ff mee)
Er komen wel meer dan twee auto's, staat zo snel vol. :lol:

De Mac in Diemen is ook makkelijk berijkbaar en heeft +/- 100 pakeerplaatsen, kunnen de mensen uit het Gooi en uit de Flevopolder ook een keer langs komen.
Anonymous

Wat hebben mensen toch met Mac, zooi is niet te happen, :) :) :) :p
RO 16v

2Fast 2.0 schreef:Kijk als de tempo aanhoud kunnen we morgen een meetje A'dam in de groep gooien.... alhoewel...Hoorn is een lekker sjeesstuk (don't mind the dutch)

En net wat je al zij probeer maar een goeie buurt te vinden in a'dam.
Op zich een leuk idee geschikte plek in a'dam vinden.

Maar blazen bied ook leuke mogelijkheden; denk aan on the road picks sound en movies.

ik roep maar wat.

RO: Ik heb er 17" Mac stings onder zitten meegespoten bumperstrips (die op de deuren)
en sinds 2 weekjes witte knipperlichtjes.

En hij is helemaal zilvergrijs
Dan heb ik je al een paar keer gespot. :)

Als we een meeting in A'dam willen houwen is Diemen een goeie oplossing, kan ik me fiets gebruiken.
RO 16v

PATRICK-CLIO schreef:kee dan ro, als je moet kiezen tussen hoorn/alkmaar of bali is de keus makelijk :D Mocht je bakkie nog niet rijden, dan pik ik je weer op.
Oké ik ga wel naar Bali. 8)
Volgende maand rijdt me bakie nog niet, gaat nog wel wat langer duren, maar misschien heb ik dan al een andere Renault. :)
PATRICK-CLIO

Wat voor reno dan?
SimonBalk
Contacteer:

PATRICK-CLIO schreef:.... Mac sloterdijk ofzo is wel aardig? maarja.

Ik weet niet wanneer jij voor het laatst bij die mac bent geweest, maar die is al bijna een jaar weg :D
PATRICK-CLIO

haha ik kom alleen bij de mac voor de meetings
Plaats reactie