riep je me?RO 16v schreef:volgens mij wilt er iemand mee.

riep je me?RO 16v schreef:volgens mij wilt er iemand mee.
We zouden natuurlijk ook een andere mac met een grote "p" plaats kunnen uitkiezen..PATRICK-CLIO schreef:dus wat doen we? welke dag gaan we weer naar de mac van alkmaar?
Klote !!! Ik ben er bang voor ... Je zei zelf al ... maybe de oliepomp .. Tja , Misschien zie je iets als je het carter demonteert ? Ik geloof er nooit in dat de kleppen de zuigers raken namelijk, a het is een ketting en b je had al een oliedruk probleem ... duzzzzzGTT__Geert schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Nou de eerstvolgende meetings kan ik dus NIET meer komen. Ik weet niet hoe het kan en wat dit nou weer voor onzin is, maar mijn motorblok staat muur en de muurVAST!!... terwijl ik hem vanmiddag nog heb laten lopen en netjes weer heb uitgezet (vanwege mijn olielampprobleem) even later ik wil weer starten om te kijken of de oliedruk goed is.. alleen maar KLIK.
Dus ik denk accu leeg.. nou mooi niet dus. Ik heb de bougies eruit gehaald en geprobeerd aan te duwen, maar hij staat helemaal vast.
Dus in de topic motor ga ik dit ook maar even neerzetten, want ik weet echt NIET wat ik hier aan kan doenmaar ik baal hier gigantisch van en waarschijnlijk zal mijn GTT ook een hele tijd niet meer rijden. Tenzij dit probleem vaker is voorgekomen is en met niet al te veel moeite te verhelpen is
(sorry voor dit stukje off topic)
Dus ...----> We gooien het in de groep..Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:hoorn is idd wel een goeie
Ben ik lekker op vakantie!!!!! ben de 7e weer terugJasper11turbo schreef:We gaan maares kijken of we dan in de nederlanden zijn....RO 16v schreef:Zullen we de volgende meeting op 20 of 27 juni houden??
Er komen wel meer dan twee auto's, staat zo snel vol.SMILLIAW schreef:mc donalds amsterdam noord heeft ook 2 parkeerplaatsen, en is makkelijk bereikbaar!!
(brainstorm ff mee)
Dan heb ik je al een paar keer gespot.2Fast 2.0 schreef:Kijk als de tempo aanhoud kunnen we morgen een meetje A'dam in de groep gooien.... alhoewel...Hoorn is een lekker sjeesstuk (don't mind the dutch)
En net wat je al zij probeer maar een goeie buurt te vinden in a'dam.
Op zich een leuk idee geschikte plek in a'dam vinden.
Maar blazen bied ook leuke mogelijkheden; denk aan on the road picks sound en movies.
ik roep maar wat.
RO: Ik heb er 17" Mac stings onder zitten meegespoten bumperstrips (die op de deuren)
en sinds 2 weekjes witte knipperlichtjes.
En hij is helemaal zilvergrijs
Oké ik ga wel naar Bali.PATRICK-CLIO schreef:kee dan ro, als je moet kiezen tussen hoorn/alkmaar of bali is de keus makelijkMocht je bakkie nog niet rijden, dan pik ik je weer op.
PATRICK-CLIO schreef:.... Mac sloterdijk ofzo is wel aardig? maarja.