Florus' Blauwe 5gt turbo
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
jammer datt afblazen er niet bij staat..dat klinkt altijd zo lekker 

mooie 5 geworden florus
echt een leuk resultaat geworden!

echt een leuk resultaat geworden!
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gratuliere met de daadwerkelijke geboorte van je kindje.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik was vanmiddag nog bij je in de buurt ...velzen noord...en maandag weerSteven schreef:Kom je hierlangs?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euhm ds een goeie....bij het kantoor van arbo-net ...Steven schreef:Daar woont Rudo tegenwoordig, was er net nog om ff een nieuwe bosal einddempert te montereh
Welke straat zit je?
dus onder de tunnel door( snelweg) over er af over de snelweg heen tweede stoplchten links, rechtdoor rijden ( let op flitskast ) na de volgende stoplchten 1ste rechts de parralel weg op en dan daar ergens ...
geen idee meer hoe de straat heet ....
PS florus @ dat ding gaat lekker af en fluit ook als een wezelooze... hij stinkt ook ( warme turbo

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien maar buiten dat olieluchtje om denk ik dat de turbo ze mooiste levensjaren wel gehad heb ....die fluit is waanzinnig..die hoor ik over het gebrom van die 6 pijper uit ...
hoe hard reed jij nou in de tunnel/viaduct/aquaduct ?
hoe hard reed jij nou in de tunnel/viaduct/aquaduct ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ging net naar de 5 ( zat dus ng in 4 ) dus rond de 190/200 ...bij 6500 toeren.....Ivo8hoven schreef:Ik zat in die tunnel op 7100 trn in 4, rond de 185 km/u
Zal jouw km teller niet iets afwijken met 16inch ?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik denk dat ie nou alweer ligt te sleutelen......Ivo8hoven schreef:Die turbo fluit idd wel errug hard hoor, wel mooi, maar voorspelt vaak niet veel goeds !
Ook nie zo gek op de drukken die jij eruit perst

Dat zou best eens kunnen ja...., helemaal vergetenjochem de haas schreef:Ik ging net naar de 5 ( zat dus ng in 4 ) dus rond de 190/200 ...bij 6500 toeren.....Ivo8hoven schreef:Ik zat in die tunnel op 7100 trn in 4, rond de 185 km/u
Zal jouw km teller niet iets afwijken met 16inch ?

Hij 's met remmenreiniger de t#ringzooi onder de kap aan het schoonmakenjochem de haas schreef:ik denk dat ie nou alweer ligt te sleutelen......Ivo8hoven schreef:Die turbo fluit idd wel errug hard hoor, wel mooi, maar voorspelt vaak niet veel goeds !

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klinkt goed....waar is het vandaan gekomen dan ?Florus schreef:Hij 's met remmenreiniger de t#ringzooi onder de kap aan het schoonmakenjochem de haas schreef:ik denk dat ie nou alweer ligt te sleutelen......Ivo8hoven schreef:Die turbo fluit idd wel errug hard hoor, wel mooi, maar voorspelt vaak niet veel goeds !
Peilstok........
'T peilstok staat er zo los in,klemt totaal niet meer,tijd voor een nieuwe denk ik
En had 'm er misschien niet goed in gedaan, heb 'm gister ook flink op toeren gejaagd
,moet 'k me eigen nog ff afleren,tis nou eenmaal geen 2.0 16 kleppert 
'T peilstok staat er zo los in,klemt totaal niet meer,tijd voor een nieuwe denk ik

En had 'm er misschien niet goed in gedaan, heb 'm gister ook flink op toeren gejaagd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja kan het buisje iets aanknijpen ...blijft ie meestal wel zitten.
ik denk dat het blok het idd niet erug leuk vond te veel druk in het blok
Je hebt toch die uitdraai van die vermogensbank? Daar is op te zien wanneer je vermogen zakt. Bij mij was dat bij 6000rpm met de originele turboFlorus schreef:
En had 'm er misschien niet goed in gedaan, heb 'm gister ook flink op toeren gejaagd,moet 'k me eigen nog ff afleren,tis nou eenmaal geen 2.0 16 kleppert
Tis eigenlijk m'n eigen schuldjochem de haas schreef:Ja kan het buisje iets aanknijpen ...blijft ie meestal wel zitten.

Toen 's avonds de schuur uit,rustig warmrijden,ff getankt,en toen het gas er een beetje op,vond al dat ie lekker vlot liep,maar dacht "komt zeker door het koude weer",had nog niet aan de druk gedacht want de kraan binnen stond toch nog helemaal dicht,tot ik op de N11 onderweg naar leiden nog een x gas gaf en eindelijk eens op de meter keek,die dus heeeeeeeeeel veel aan gaf

Dus maar ff hopen dat me blokkie het mij vergeeft...........

@Gerry; weet het,maar tijdens een wedstrijdje verschijnt er soms een waas voor me ogen,en een stemmetje[img]http://smile.smilies.nl/1532.gif[/img] die zegt; "versla die auto naast je"

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En dan nog net niet lukkenFlorus schreef:Tis eigenlijk m'n eigen schuldjochem de haas schreef:Ja kan het buisje iets aanknijpen ...blijft ie meestal wel zitten.
ik denk dat het blok het idd niet erug leuk vond te veel druk in het blok,had de bleedvalve onder de kap iets verdraaid,maar de verkeerde kant op
,dus stond ie bijna helemaal dicht.
Toen 's avonds de schuur uit,rustig warmrijden,ff getankt,en toen het gas er een beetje op,vond al dat ie lekker vlot liep,maar dacht "komt zeker door het koude weer",had nog niet aan de druk gedacht want de kraan binnen stond toch nog helemaal dicht,tot ik op de N11 onderweg naar leiden nog een x gas gaf en eindelijk eens op de meter keek,die dus heeeeeeeeeel veel aan gaf![]()
Dus maar ff hopen dat me blokkie het mij vergeeft...........
@Gerry; weet het,maar tijdens een wedstrijdje verschijnt er soms een waas voor me ogen,en een stemmetje[img]http://smile.smilies.nl/1532.gif[/img] die zegt; "versla die auto naast je"