En vanmorgen 2 keer me tanden moeten poetsen

Wat heb jij in bed uitgespookt dan?-Ray- schreef:ja meteen uit bed glee die er zo uit. poepen zonder douwen zullen we maar zeggen
Alvast lopen kneden denk ik??Roy schreef:Wat heb jij in bed uitgespookt dan?-Ray- schreef:ja meteen uit bed glee die er zo uit. poepen zonder douwen zullen we maar zeggen
Dat had ik met dat konijn van laatst.Steven schreef:Me Pa(wild-eet-freak) was zwaar verontwaardigd dat ik dat kadaver niet had meegenomen.
bij jou niet zo te zien?Ivo8hoven schreef:Eff wat anders..., Chris, dat filmpje waar je het over had zondag van Sunil..!
Wel gek zat wat daar allemaal gebeurt zeg.., alleen vind ik de baan echt te kort...
Weet jij waar dit was..?
Druk op de zaak ?
werk zat!alleen geen zinIvo8hoven schreef:Zo Brandenburg...., ook niet erg druk bij Audi...![]()
En ja, hoe staat het met de Clio...?? Toch je koppelingskabel.., of is het toch een tandwieltie...
das niet rot!die kerel van Veldhoen zonnewering rijd een nieuwe m6!ook wel aardigIvo8hoven schreef:Staat hier trouwens een E30 M3 EVO in de werkplaats...![]()
Antreciet grijs metallic, en helemaal standaard, en org.![]()
Bj. 1990, 2 jaar geleden ingevoerd, volledige historie, echt netjes
Te koop, die gast wil er rond de 14000,- euro voor hebben...![]()
Mn baas heeft ook weer een speeltje uit duitsland gehaald.., Z8 uit 2001, in de kleur: JAPANROT......![]()
Knalrooie Z8
jep!Ivo8hoven schreef:Een rooie zeker....
niet fucken met rood he?Tom schreef:bahbah. wat een schijt kleur voor zo'n auto
Nee, subframe iets laten zakken en bakkie opzijkantelen. Dat schijnt de beun manier te zijnRonnie B. schreef:ff blokkie omhoog waarschijnlijk?