Kzou het niet weten5gt8vturbo schreef:echt waar wie is die gozer danEdwin16v schreef:Net gespot in de Spaanse Polder in Rotterdam, een lelijke gozer in een blauwe GTT met een raambandsticker van DNRT

Kzou het niet weten5gt8vturbo schreef:echt waar wie is die gozer danEdwin16v schreef:Net gespot in de Spaanse Polder in Rotterdam, een lelijke gozer in een blauwe GTT met een raambandsticker van DNRT
Dat was denk ik JasperForeverYoung schreef:Half uurtje geleden gespot op de Nieuw-Amsterdamsestraatweg (ofzoiets) ter hoogte van het asielzoekerscentrum ongeveer. Dit was vlak voordat je Emmen binnenkomt bij de SonyEricsson.
Een donkergroene Clio met donkergouden velgen. Ben geen Clio liefhebber maar dit vond ik mooi. CLIO 16V U9 zegt de RDW mij.
Kenteken was HJ-PN-27.
Ik reed in m'n blauwe R19; GB-ZH-74 (DEZE maar dan in actie)
Vooraanzicht
Had net de auto ff vluchtig gewassen met m'n laatste 2 pleuro, en reed daar om 'm mooi droog te rijden.
Rob 16v schreef:Dat was denk ik JasperForeverYoung schreef:Half uurtje geleden gespot op de Nieuw-Amsterdamsestraatweg (ofzoiets) ter hoogte van het asielzoekerscentrum ongeveer. Dit was vlak voordat je Emmen binnenkomt bij de SonyEricsson.
Een donkergroene Clio met donkergouden velgen. Ben geen Clio liefhebber maar dit vond ik mooi. CLIO 16V U9 zegt de RDW mij.
Kenteken was HJ-PN-27.
Ik reed in m'n blauwe R19; GB-ZH-74 (DEZE maar dan in actie)
Vooraanzicht
Had net de auto ff vluchtig gewassen met m'n laatste 2 pleuro, en reed daar om 'm mooi droog te rijden.
Je bedoelt bij autohart?NogeenBart schreef:Beetje laat maar, zaterdag ochtend rond 9:15 op de Boschdijk/Zoutstraat bij het woonhotel, een donkergrijze GTT ph1. Matthijs?
Eerste keer dat ik die auto in Eindhoven zie, maar ja, dat komt dan ook omdat ik niet veel buiten kom... Hahaha
deze dus...Leon schreef: uurtje later, kwam van de a15 af (afslag rhoon) en reed richting R'dam mooie bordeaux rode carbrio megane met rode stof als dakkenteken was rs-rg-??
Fase 1? En alpine club nummerplaat houders?Luco/Alpine-racer schreef:geisteren gespot op circuit park zandvoort een blauwe 19 16 v met rtc kenmerken
zag er netjes uit en stond bij de alpine club
Fase 1 is wat vierkanter. en heeft er ook een kleinere luchthapper op zitten van een fase 2. Achterklep is ook anders. bij een fase 2 zit er die reflectorplaat en bij een fase 1 niet.Luco/Alpine-racer schreef:ik ben dom en weet het verschil niet ghehe tussen een 1 en een 2
nummerplaathouders niet op gelet domdomdom
De oude auto van Henk K. deze auto is 1 van de GT's waarom ik er ook een gekocht hebt.willow schreef:rond de klok van 10 vanochtend.. op de A13 van Delft richting Rotterdam
een zwarte 5 gtt, met vrouw achter het stuur, rtc kenmerken, 2 race kuipstoelen erin, zeer mooie wagen vond ik...
kenteken HV-GR-77
ik reed in de caddy tdi van me werk
mm ok, zag dr wel leuk uit...Lex schreef:De oude auto van Henk K. deze auto is 1 van de GT's waarom ik er ook een gekocht hebt.willow schreef:rond de klok van 10 vanochtend.. op de A13 van Delft richting Rotterdam
een zwarte 5 gtt, met vrouw achter het stuur, rtc kenmerken, 2 race kuipstoelen erin, zeer mooie wagen vond ik...
kenteken HV-GR-77
ik reed in de caddy tdi van me werk
De oude GT van Stefijnkeesuitklundert schreef:Ah!!! Daar is ie weer, net gefotografeerd, wederom bij het postkantoor van Zevenbergen. Ziet er top uit!!!![]()
![]()