Spannend, maken we daar ook een lijstje voor?Merijn schreef:Orgie aan het regelen, Ferdy??
Ipv de auto zetten we daar onze penislengte neer

Merijn schreef:Dat was ik toch?Jesper16v schreef:Je bent gewoon jaloers dat je auto niet zover kan rijden en dat je dan bijna 3 kwart ergens stil staat.
Doe zelf relax man en plak voortaan zelf die duitste zinnetjes op je eigen auto? Echt stoer ben je hoor! ook zo dom om te roepen van 'ow hij doet zn jasje uit' je en so what? Als je zo graag wilt zeiken moet je dan in mn bek doen en niet op 20 m afstand!Ollie schreef:Jeetje man, relaaaaaaaaaaaaaaax
Nee ik kom niet op meetings met mensen die denken op 1 persoon te moeten vallen, achjah als jij zo dom kan redeneren kan ik dat ook!Ollie schreef:Gaat lachen worden op de volgende FNO meets TNM zo te horen![]()
Rory, beetje mensenkennis man. Dit topic bestaat uit flauwekul met eens in de 10 pagina's een serieuze post of 2. En daar doe ik dus aan mee. Maar ik heb het genoteerd dat je niet van grapjes gediend bent en zal je dan voortaan daarmee ook mijden
Als je nergens problemen mee hebt, hou je kop dan voortaan tegen me? Ben niet zo gediend van mensen die constant denigrerende grapjes PROBEREN te maken.Ollie schreef:Laten we duidelijk voorop stellen dat IK geen probleem ergens mee heb. Maar dat terzijde...
Ach, het is te lekker weer en bijna weekend, dus ik ga er verder niet op in.
Ja ach, weet niet hoor maar openingsmeeting werd ik weer goed afgezeken, ok kan keer boeit me niet, maar vorige meeting ook al ineens omdat ik mn jas uit doe moet mr Ollie ineens stoer doen en daar commentaar opmaken, rij ik weg moettie nog ff roepen hoe veel spieren ik wel niet heb... ik weet heus wel wie/wat ik ben, heb daar echt geen gozer voro nodig die denkt semi-grappig te zijnMerijn schreef:Goed, tijd voor de nodige serieuze posts, dan...
Rory, volgens mij ben je een beetje van een mug een olifant aan het maken, man. Ik geloof niet dat Oliver de pik op je heeft, maar moeten jullie via PM maar effe communiceren. Heb niet zo'n zin om me hier verder mee te bemoeien.
Maareh, heb je wel eens gemerkt hoe Ollie tegen mij doet? Hij probeert me continu in de zeik te zetten, maar da's toch niet erg? Het is maar internet en het is ook zeker niet serieus bedoelt, daar ben ik 100% zeker van.
Dus, ga effe lekker een rondje lopen in de buitenlucht, geniet van de zon, denk er effe over na en let it slide... Het is bijna weekend, dus relax!
Wahhaa ja meneer de moderator! Als je voortaan iets te zeggen hebt tegen me op een meeting, maak dan een PostIt en plak hem op mn auto...Ollie schreef:Post is aangepast, heb hier geen zin in, tjonge jonge. Als je me nog wilt uitschelden oid dan zie ik de pm wel komen.