best rap he die dingenrasit.. schreef:op de terugweg vanuit leiden richting rotterdam probeerde ik Jeroen Lubking in zijn 21 turbo bij te houden, lukte niet echt
Tja idd hij gaat nu iid wel hard alleen jammer van die begrenzer!!!patrick 21TURBO schreef:best rap he die dingenrasit.. schreef:op de terugweg vanuit leiden richting rotterdam probeerde ik Jeroen Lubking in zijn 21 turbo bij te houden, lukte niet echt
Tja een "menno" chip zit/zat er al in maar is waarschijnlijk niet berekend op deze modificaties.rasit.. schreef:Jeroen Lubking schreef:
Tijd voor iemand met verstand van chippies om is een mooi chipje te programeren voor me!!
MENNO
jeroen er zit toch al een chipie in bij jouw,moet denk ik gewoon wat andere aanpassingen doen zoals map sensor en grotere verstuivers bv die van een 944.rasit.. schreef:Jeroen Lubking schreef:
Tijd voor iemand met verstand van chippies om is een mooi chipje te programeren voor me!!
MENNO
ohJeroen Lubking schreef: (vraag maar na aan maik zat er vanavond nog ff naast,ik heb ze handafdrukken nog in men dashboard staan!!)
rasit.. schreef:nopepatrick 21TURBO schreef:rasit.. schreef:die van hem is wel een "beetje" getuned he
die van mij idem rasit
maar was die van jouw niet een beetje aangepast dan?
Andere injectoren zitten er al in,maar met het opkomen van de druk schiet deze door naar 1.5 en dan kapt de ecu hem gelijk afpatrick 21TURBO schreef:jeroen er zit toch al een chipie in bij jouw,moet denk ik gewoon wat andere aanpassingen doen zoals map sensor en grotere verstuivers bv die van een 944.rasit.. schreef:Jeroen Lubking schreef:
MENNO
weet je zeker dat de ecu em afkapt,is het niet die drukbegrenzer die em afkapt.Jeroen Lubking schreef:Andere injectoren zitten er al in,maar met het opkomen van de druk schiet deze door naar 1.5 en dan kapt de ecu hem gelijk afpatrick 21TURBO schreef:jeroen er zit toch al een chipie in bij jouw,moet denk ik gewoon wat andere aanpassingen doen zoals map sensor en grotere verstuivers bv die van een 944.rasit.. schreef:Jeroen Lubking schreef:
MENNOConstante druk is 1.2 a 1.3 met rustig gas geven gaat dit goed.
![]()
Een mapsensor ben ik nog voor aan het zoeken,weet alleen het GM nummer nog niet.
rasit.. schreef:nog effe wachten i.v.m garantie.. en eigenlijk weet ik niet eens waar je nou lekker een clio sport kan laten tunen..
zou wel lekkahh zijn, op naar de 200+ pkpatrick 21TURBO schreef:rasit.. schreef:nog effe wachten i.v.m garantie.. en eigenlijk weet ik niet eens waar je nou lekker een clio sport kan laten tunen..
tja ik hoor hier veel achterberg roepen,misschien wordt het tijd dat ze zich daar es bezig gaan houden met clio sport
Binnenkort lever en monteer ik een turbokit voor de clio rs.Deze is al in de testfase in engeland bij k-tec waarschijnlijk binnen 3 maanden op de markt!!rasit.. schreef:zou wel lekkahh zijn, op naar de 200+ pkpatrick 21TURBO schreef:rasit.. schreef:nog effe wachten i.v.m garantie.. en eigenlijk weet ik niet eens waar je nou lekker een clio sport kan laten tunen..
tja ik hoor hier veel achterberg roepen,misschien wordt het tijd dat ze zich daar es bezig gaan houden met clio sport
Brandstof druk??patrick 21TURBO schreef:zeg maar ik heb ook een probleem,bij mij houdt hij in als ik optrek en doorstuif.
dan is het bij 5000 toeren dood en moet ik doorschakelen,soms heb iok het ook nog in z'n 2.
heb je misschien een idee waar ik es naar moet kijken?
Jeroen Lubking schreef:Binnenkort lever en monteer ik een turbokit voor de clio rs.Deze is al in de testfase in engeland bij k-tec waarschijnlijk binnen 3 maanden op de markt!!rasit.. schreef:zou wel lekkahh zijn, op naar de 200+ pkpatrick 21TURBO schreef:rasit.. schreef:nog effe wachten i.v.m garantie.. en eigenlijk weet ik niet eens waar je nou lekker een clio sport kan laten tunen..
is je turbo al gefikst???????Jeroen Lubking schreef:FF back ontopic we gaan verder op msn!
Maar iig kan rasit mijn 21 niet bij houden op de snelweg!!!!![]()
![]()
![]()
en gij?????????leefde gij nogpatrick 21TURBO schreef:pomp versleten en brandstofdruk lijkt me stug daar ik bij vol petrol gewoon kan cruisen,en dan slurpt ie nog wel meer dan in z'n 1,maar ik zou het zelf niet weten daar heb ik geen verstand van.
turbodruk staat bij mij op 1,1 bar,maar ik wil het best ff checken,als ik maar weet hoe ik dat het beste kan doen.
yep is wel te stellenJeroen Lubking schreef:Ik heb volgens mij de drukbegrenzer niet aangesloten,maar heb vanavond ff snel het gasklep huis vervangen.Het kan zijn dat ik hem weer heb aangesloten.Ga morgen ff kijken.
ps: deze is bij de 21 niet aftestellen toch?Zoals bij de gtt?
Robert van de Berg (rijder Clio Cup NL) rijdt of reed met een zwarte Achterberg RS phase 1. Volledig omgebouwd naar coupe specificatie (computer, uitlaat, motorsteunen, you name it). Verder zaten er de eerste Merwede veren op en nog wat nieuwe rotzooi. Naar mijn persoonlijke ervaring een zeer snelle RS.patrick 21TURBO schreef:tja ik hoor hier veel achterberg roepen,misschien wordt het tijd dat ze zich daar es bezig gaan houden met clio sport
gille schreef:en gij?????????leefde gij nogpatrick 21TURBO schreef:pomp versleten en brandstofdruk lijkt me stug daar ik bij vol petrol gewoon kan cruisen,en dan slurpt ie nog wel meer dan in z'n 1,maar ik zou het zelf niet weten daar heb ik geen verstand van.
turbodruk staat bij mij op 1,1 bar,maar ik wil het best ff checken,als ik maar weet hoe ik dat het beste kan doen.
patrick 21TURBO schreef:gille schreef:en gij?????????leefde gij nogpatrick 21TURBO schreef:pomp versleten en brandstofdruk lijkt me stug daar ik bij vol petrol gewoon kan cruisen,en dan slurpt ie nog wel meer dan in z'n 1,maar ik zou het zelf niet weten daar heb ik geen verstand van.
ja ik besta nog,of ik nog leef weet ik niet,het kan best zijn dat ik al dood ben maar dat nog niet weet
Niet allemaal hoor!RO 16v schreef:Gisteravond op de A4 bij Schiphol waren 2 Golfjes Gti en 2 vr6jes aan het aan het racen toen ze me voorbij kwammen, ik erachteraan en met ze spelen wat niet zo leuk vonden kreeg van bijna allemaal de middelvinger en ik maar lachen en zwaaien, zielig zooitje die vw rijders.