Als ik hem dan nog heb is dat geen enkel probleem.Robert-Jan schreef:leent ie de 16V dan Chris?

Lex, we kunnen ook een NL vlag bouwen, met jouw GT als "wimpel".
Kan ze wel bestellen via me werk-Ray- schreef:haal ik ff snel een paar setjes williams stickersLex schreef:Oe, is ook wel een leuk rijtje-Ray- schreef:als ik heen ga sluit dat lange blauwe platgeslagen strijkijzer ook wel aan
Ivo's GT,RJ's Clio, mijn 19 en de Quadra. Mooi blauw is nie lelijk
clio natuurlijkLex schreef:Hoezo is Ron druk in de schuur dan?
vuile opnaaierRoy schreef:Ik vind het wel erg ver rijden naar Zwolle. Kan het niet dichterbij gehouden worden?
Zeker weten! Hoop alleen dat ze wel begrijpen dat ze ons topic nooit meer weg mogen halen.Lex schreef:Ivo8hoven schreef:Maare ik ben nog steeds wel blij dat we het gezelligste topic van de RTC terug hebben...Amen
En dan om goed van start te gaan, eff 1 rondje "circuit", en dan zo op naar Zwolle...-Ray- schreef:Hierbij een lijstje wie er allemaal meerijden vanaf Bodegraven naar de afsluitingsmeeting in Zwolle.
Om 13:00 uur verzamelen bij AC restaurant de Meern
Wie rijden er mee:
Chris - GT Turbo
Lex - 19 16V/GT Turbo
RJ - Clio 16V
Ivo - GT Turbo
Jochem - GT Turbo
Ronnie - GT Turbo
Peter - GT Turbo
Roy - Gt Turbo/RSI
Ray - Blauwe Banaan
Is goed RJRobert-Jan schreef:Peet kunnen we samen naar de Meern rijden.
Grote neuzen forumIvo8hoven schreef:We denken in dit topic allemaal aardig op gelijk niveau.....weheee
Komt helemaal in orde Peet.peter5GTTurbo schreef:Is goed RJRobert-Jan schreef:Peet kunnen we samen naar de Meern rijden.
Kennen we eerst ff tanken in Gravendijk en maby nog ff wassen.
Niets voor jou? Haas heb hem zo rijdend! Leuk ding!Ivo8hoven schreef:Eff wat anders hoor voordat het helemaal fout gaat hier op de site.....wehee
Dit is ook niet te duur![]()
http://www.speurders.nl/autos/renault/1 ... .3202.html