Frits schreef:En dan zegt ze ook niet dat ze bij het paasvuur is wezen kijken.Monica schreef:ronaldsandy schreef: Verder gespot in Velswijk (ook op 1e paasdag) de twingo van moos..HULDE
![]()
THNXAnders was het bijna een mini RTC meeting
SORRY!!!!

Frits schreef:En dan zegt ze ook niet dat ze bij het paasvuur is wezen kijken.Monica schreef:ronaldsandy schreef: Verder gespot in Velswijk (ook op 1e paasdag) de twingo van moos..HULDE
![]()
THNXAnders was het bijna een mini RTC meeting
Hesselgouda schreef:Onbekende renault???? onbekende renault??? ik zag een blauwgolf 1 cabrio in Vlaardingen, met allemaal rtc stickers erop
![]()
![]()
![]()
....nu wel
![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel schadevergoeding geeisd vanwege een beschadigde heg heErik Olijnsma schreef:ik HAP niet!![]()
maja, was ik idd. woon naast t spoor zo'n beetje.
Zo dicht zelfs dat ze eens een complete arm bij ons uit de heg hebben moeten halen na een zelfmoordactie![]()
gast had zich zo'n 100 meter voor onze heg ervoor gegooid
"En nou oprotten met die !@#$ stickers anders haal ik even m'n uzi uit de achterbak!"Jacco Twingi schreef:PrimaGijsClioRS schreef:Ik heb goed opgelet en heb 'm gisteren weer gespot in UtrechtJacco Twingi schreef:En natuurlijk...Jacco Twingi schreef:Prima, doen weLotuzClioWilliams schreef: Ja, zet er maar williamsregister@wanadoo.nl op dan.![]()
Als je weer es in de buurt bent... Staat ie er niet![]()
Mensen in Utrecht: FF opletten bij de Douwe Egberts, waarschijnlijk staat ie daar. Hij kwam net aanrijden bij de Spinozaweg (daar woont ie en is vlakbij de DE). Stapte volgens mij kereltje in militair tenue uit. Als ik de kans krijg douw ik een stikker onder z'n ruitenwisser met wilregister@etc
Ik hou het hier in Gorinchem weer in de gaten van t weekend
Die auto's zijn van dezelfde eigenaar, zie een paar pagina's eerder.NogeenBart schreef:Deze week in Eindhoven een zwarte Turbo 2 gezien.
Hij reed me tegemoet op de rondweg en heb zijn kenteken dus niet gezien.
Staat in de P.C.laan (bij de A.H.) wel vaker een blauwe GTT, maar ook wel eens een/die Turbo 2.
Er rijdt ook nog een verlaagde witte GTT ph1 rond in Eindhoven.
Nou ja, rijdt, ik zie em wel eens onder een lantaarnpaal staan vlak bij het stadion...
...en bovendien ist een donkerblauweChris schreef:Die auto's zijn van dezelfde eigenaar, zie een paar pagina's eerder.NogeenBart schreef:Deze week in Eindhoven een zwarte Turbo 2 gezien.
Hij reed me tegemoet op de rondweg en heb zijn kenteken dus niet gezien.
Staat in de P.C.laan (bij de A.H.) wel vaker een blauwe GTT, maar ook wel eens een/die Turbo 2.
Er rijdt ook nog een verlaagde witte GTT ph1 rond in Eindhoven.
Nou ja, rijdt, ik zie em wel eens onder een lantaarnpaal staan vlak bij het stadion...
Gister in Woerden, Clio Williams met RTC houder, LV-BR-99, flinke schade aan de voorkant. Zonde Wob.....
heeftie schade gereden??Chris schreef: Gister in Woerden, Clio Williams met RTC houder, LV-BR-99, flinke schade aan de voorkant. Zonde Wob.....
Jep.~Haas~ schreef:heeftie schade gereden??Chris schreef: Gister in Woerden, Clio Williams met RTC houder, LV-BR-99, flinke schade aan de voorkant. Zonde Wob.....OMG...
kopuh~Haas~ schreef:bij bochane coppes in nijmegen staat ook een 19 16V maar dan een cabrio, ook rood, fase II, erg net ding! Mooi wieltjes eronder, verlaagd, pijpje, strak ding! 120000 gelopen, moet 6750 kosten.
ja, ik stak me duim nog naar je opPr0f schreef:hehe, dat was ik.
Vroeg me al af wat voor 206 het was, zag dat er wel leer in zat maar miste het gti geluid. Gaaf wagentje
die was het ook. Moest die ouwe weer klussen?Chris schreef:Kenteken doet me denken aan VR senior.ronaldsandy schreef:Vandaag gespot bij de Gamma in Waalwijk
Een blauwe Clio met kenteken 96-GJ-HP.
Hij had gouden RTC stickers aan de zijkant.
Wie o Wie
yeps ook al vaker gezien!Bart RT schreef:Gistermiddag op een industrieterrein in Helmond, was volgens mij op de Zuiddijk.
Daar stond bij een bedrijfje voor een Clio Williams, zag dr netjes uit volgens mij getint glas en een eenarmige ruitenwisser.. kenteken JT-VJ-??