De Onbekende Renault.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Jacco Twingi schreef:Vandaag in GORINCHEM:
Clio Williams: JT-DL-20
Alweer
mag jij in gorinchem komen dan?????????

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
de befaamde BdbSander2 schreef:Idd. Chris heeft een eigen database met alle Renaults en hun eigenaren erin...~Haas~ schreef:chris, zijn er ook mensen die je niet kent met een clio/19 of gtt?? Sjeez, noem iemand en jij kent ze...![]()
![]()
-
- Über-Spammer
zonet in 'fimpje!' een rooie 5
kenteken zosnel niet gezien
kenteken zosnel niet gezien

Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op di 29 mar 2005 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Xabre schreef:fimpje? in welke provincie is dat

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ronaldsandy schreef:Op eerste paasdag gespot een blauwe clio met RTC kenmerken op de weg van Zelhem naar doetinchem/gaanderen.
Wie o Wie....
Verder gespot in Velswijk (ook op 1e paasdag) de twingo van moos..

THNX

-
- Contacteer:
niemand herkent deze?Mike (spitsoor) schreef:Vanmiddag gespot bij de mac in R'dam zuid(charlios) naast de renault dealer. Een blauwe R5GTT met het kenteken: HF-PG-46. Zat wel een zilvere rtc raamsticker op de ruitalleen een kentekenplaathouder van 'zeeuw' beetje jammer
Stond daar geparkeerd voor de mac undercover in een rode golf II. Wie o wie ging er wat te drinken halen daar

-
- Contacteer:
chris? 

Gisteravond op de A44 ter hoogte van Lisse tot Oegstgeest ongeveer.
Een Gele GTT (lool-a-like??), kenteken: YF - 58 - BY
Originele fase 2 velgen met geel gespoten hart;
Booskijkers gemonteerd en een dikke pijp.
Of alleen uiterlijke gtt of ongebouwd..
RDW gegevens:
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i RENAULT
Handelsbenaming i 5 TR U9
Kleur(en) i Geel
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 1390 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Datum eerste afgifte Nederland i 23 maart 1990
Datum eerste toelating i 23 maart 1990
Datum aanvang tenaamstelling i 3 maart 2003
Een Gele GTT (lool-a-like??), kenteken: YF - 58 - BY
Originele fase 2 velgen met geel gespoten hart;
Booskijkers gemonteerd en een dikke pijp.
Of alleen uiterlijke gtt of ongebouwd..
RDW gegevens:
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i RENAULT
Handelsbenaming i 5 TR U9
Kleur(en) i Geel
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 1390 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Datum eerste afgifte Nederland i 23 maart 1990
Datum eerste toelating i 23 maart 1990
Datum aanvang tenaamstelling i 3 maart 2003
Sorrie, moet je teleurstellen...Erik (Schepjes) schreef:chris?
Patrick, de 5 die je spotte staat ook wel eens op de meetings in Leiden, is Sport Spider geel. Volgens mij uiterlijk GT, want interieur(dash) is normaal.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
En dan zegt ze ook niet dat ze bij het paasvuur is wezen kijken.Monica schreef:ronaldsandy schreef: Verder gespot in Velswijk (ook op 1e paasdag) de twingo van moos..HULDE
![]()
THNX

Dat moet dan wel kloppen, er stond dan ook gelukkig geen GT Turbo logo op de achterklepChris schreef: Patrick, de 5 die je spotte staat ook wel eens op de meetings in Leiden, is Sport Spider geel. Volgens mij uiterlijk GT, want interieur(dash) is normaal.

Wel een mooi dingetje op zich, alleen ik zou die velgen niet zo gedaan hebben.
-
Ik heb geen inzage in het register op dit moment, dus ik kan niet controleren of dit kenteken al bekend is. Dus als je gelegenheid hebt, even RTC sticker of briefje achter de ruitenwisser.Tino schreef:Op dit moment staat er bij de goudse poort in jawel gouda, een clio williams geparkeerd.
Kenteken begint met jp-**-02 heeft een open dakkie er in, ziet er netjes uit geen RTC kenmerken.

williamsregister@wanadoo.nl
Vanavond gespot omstreeks 23:30 in een zijstraat van de Amsterdamse Straatweg in Utrecht, een in nieuwstaat verkerende geheel originele ClioRS phase2, blauw van kleur, kenteken: 35-HN-FT, met een RTC nummerplaathouder!
Wie o wie?

Wie o wie?
-
Chris schreef:Vanavond gespot omstreeks 23:30 in een zijstraat van de Amsterdamse Straatweg in Utrecht, een in nieuwstaat verkerende geheel originele ClioRS phase2, blauw van kleur, kenteken: 35-HN-FT, met een RTC nummerplaathouder!![]()
Wie o wie?

Ik heb tegenwoordig aardig wat deukies in me nummerplaat zitten. Je snapt nu wel hoe dat komt. Parkeren is niet echt ruim daar en niet iedereen let even goed op bij het achteruit rijden.

En natuurlijk...Jacco Twingi schreef:Prima, doen weLotuzClioWilliams schreef: Ja, zet er maar williamsregister@wanadoo.nl op dan.![]()
Als je weer es in de buurt bent... Staat ie er niet

Mensen in Utrecht: FF opletten bij de Douwe Egberts, waarschijnlijk staat ie daar

-
- Contacteer:
Ik ging vrijdag met de trein naar Groningen! Zag ik daar ineens een Megane Coupe & GTT staan.(in zwaagwesteinde) Woon je zo dicht bij het station Olijnsma? 

-
- Contacteer:
Ja of die doos die op het station stond is zijn huis 

Hij woont langs het spoor...Mr Bullet (Sietze) schreef:Ik ging vrijdag met de trein naar Groningen! Zag ik daar ineens een Megane Coupe & GTT staan.(in zwaagwesteinde) Woon je zo dicht bij het station Olijnsma?

(Gelezen in 1 van zn projecttopics

GijsClioRS schreef:Chris schreef:Vanavond gespot omstreeks 23:30 in een zijstraat van de Amsterdamse Straatweg in Utrecht, een in nieuwstaat verkerende geheel originele ClioRS phase2, blauw van kleur, kenteken: 35-HN-FT, met een RTC nummerplaathouder!![]()
Wie o wie?Eindelijk gevonden!
![]()
Ik heb tegenwoordig aardig wat deukies in me nummerplaat zitten. Je snapt nu wel hoe dat komt. Parkeren is niet echt ruim daar en niet iedereen let even goed op bij het achteruit rijden.

-
- Contacteer:
Wist ik wel maar wou hem effe de gek aan steken Erik kan zo lekker happen hahaHij woont langs het spoor...
(Gelezen in 1 van zn projecttopics )

Nu weer on topic:
Ik heb vrijdagavond in een redelijk aangeschoten bui wat mooie onbekende renault's voorzien van een sticker (onder de ruitenwisser wel te verstaan) misschien komen er nog reacties op

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik HAP niet!
maja, was ik idd. woon naast t spoor zo'n beetje.
Zo dicht zelfs dat ze eens een complete arm bij ons uit de heg hebben moeten halen na een zelfmoordactie
gast had zich zo'n 100 meter voor onze heg ervoor gegooid

maja, was ik idd. woon naast t spoor zo'n beetje.
Zo dicht zelfs dat ze eens een complete arm bij ons uit de heg hebben moeten halen na een zelfmoordactie

gast had zich zo'n 100 meter voor onze heg ervoor gegooid
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Ik heb goed opgelet en heb 'm gisteren weer gespot in UtrechtJacco Twingi schreef:En natuurlijk...Jacco Twingi schreef:Prima, doen weLotuzClioWilliams schreef: Ja, zet er maar williamsregister@wanadoo.nl op dan.![]()
Als je weer es in de buurt bent... Staat ie er niet![]()
Mensen in Utrecht: FF opletten bij de Douwe Egberts, waarschijnlijk staat ie daar

-
Chris schreef:GijsClioRS schreef:Chris schreef:Vanavond gespot omstreeks 23:30 in een zijstraat van de Amsterdamse Straatweg in Utrecht, een in nieuwstaat verkerende geheel originele ClioRS phase2, blauw van kleur, kenteken: 35-HN-FT, met een RTC nummerplaathouder!![]()
Wie o wie?Eindelijk gevonden!
![]()
Ik heb tegenwoordig aardig wat deukies in me nummerplaat zitten. Je snapt nu wel hoe dat komt. Parkeren is niet echt ruim daar en niet iedereen let even goed op bij het achteruit rijden.Eindelijk ja! Nu had ik zoiets van, ik rij nu echt alle straten door totdat ik hem gezien heb(tot irritatie van mun co-piloot)! Had gezegd dat het de zijstraat van Davy(?) was, dat had makkelijker geweest! Maar het is inderdaad krap zat, wel erg gaaf om zo in het centrum te wonen!

PrimaGijsClioRS schreef:Ik heb goed opgelet en heb 'm gisteren weer gespot in UtrechtJacco Twingi schreef:En natuurlijk...Jacco Twingi schreef:Prima, doen weLotuzClioWilliams schreef: Ja, zet er maar williamsregister@wanadoo.nl op dan.![]()
Als je weer es in de buurt bent... Staat ie er niet![]()
Mensen in Utrecht: FF opletten bij de Douwe Egberts, waarschijnlijk staat ie daar. Hij kwam net aanrijden bij de Spinozaweg (daar woont ie en is vlakbij de DE). Stapte volgens mij kereltje in militair tenue uit. Als ik de kans krijg douw ik een stikker onder z'n ruitenwisser met wilregister@etc

Ik hou het hier in Gorinchem weer in de gaten van t weekend

-
Afgelopen dinsdag door een vriend van mij gespot:
Zwarte Clio 16v met andere wielen, kenteken 85-DB-DN
Stond in Nijmegen in Berg en Dal bij een autobedrijfje aan de Oude Kleefsebaan.
Gr, Frits.
Zwarte Clio 16v met andere wielen, kenteken 85-DB-DN
Stond in Nijmegen in Berg en Dal bij een autobedrijfje aan de Oude Kleefsebaan.
Gr, Frits.