die kan hij altijd nog zwart spuiten....ARNO16V schreef:Neehoor, ik vind m'n huidige velgen prima!!
Hahaha florus die zit ,Florus schreef:Ja, Ivo is bijna net zo snel als jij,Sven....
Kop van Noord Holland bedoel je..........onder het Kanaal is het allemaal net even anders....Ivo van Achthoven schreef:Noord Holland..., dat kost toch geen pepernoot in verhouding met de randstad...
Ja, de prijs huren/kopen verschilt misschien niet veel. Alleen in den haag moet je wel ff in een fatsoenlijke (geen pauper) gaan buurt wonen en je auto kwijt kunnen zonder dat ie elke dag wordt leeggehaald. Per maand zal er dan best nog wat bij komen in den haag. Ook hier in Nijmegen, in sommige buurten zet ik mijn auto 's-nachts niet neer. In ben nu aan het kijken om iets hier in de buurt te kopen, nou die prijzen zijn ook niet mis. Maarja je moet wat als je in de oudste en gezelligste stad van NL wilt wonentutuur schreef:Ook daar boven. Huurhuis in hoorn is iig duurder dan in den haag. Zo ook met bouwvergunningen...
Auto's crashen....PC's lopen vast door verkeerd gebruik of stuk gaan van belangrijke onderdelen of een dwars liggend Windows besturings systeem.Ivo van Achthoven schreef:Zo vandaag weer druk geweest met Bart en Jochem...., de5 is nu op wat kleine puntjes op de i eigenlijk wel klaar voor APK,en dan lekker gaan rijden....![]()
Bedankt he mannen...![]()
Enne ow ja, ben blij met de kleurkeuze....., die wielen staan erg goed onder de 5.
Foto's komen nog, mn PC is gecraht...