Project:ClioII van Remi --> EINDE PROJECT!!
Mooi dat er weer een beetje gang inzit!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Heb je die spypics hier nog niet gepost Remi? 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
EINDE VERHAAL!
Ik ga begin volgende week mijn Clio ophalen. En dan word hij in onderdelen verkocht of hij gaat naar de sloop.
Er zijn 2 computers kapot en de kosten ervan zijn €500,- ex btw en €216,- ex btw.
Er zit al een behoorlijke rekening op mijn Clio voor alleen de uren die ze er al aan besteed hebben.
Het verhaal rond de air en de velgen is gelukkig wel goed opgelost dit geld heb ik volledig terug gestort gekregen.
Ik vind het heel jammer maar ik heb er geen zin meer in en ik ben al de ellende meer als zat.
Dus hier zal het voor mij stoppen en ik ga sparen voor een nieuwe Renault.
Ik ga begin volgende week mijn Clio ophalen. En dan word hij in onderdelen verkocht of hij gaat naar de sloop.
Er zijn 2 computers kapot en de kosten ervan zijn €500,- ex btw en €216,- ex btw.
Er zit al een behoorlijke rekening op mijn Clio voor alleen de uren die ze er al aan besteed hebben.
Het verhaal rond de air en de velgen is gelukkig wel goed opgelost dit geld heb ik volledig terug gestort gekregen.
Ik vind het heel jammer maar ik heb er geen zin meer in en ik ben al de ellende meer als zat.

Dus hier zal het voor mij stoppen en ik ga sparen voor een nieuwe Renault.

vak zeg, lekker dan
Tjee... das minder zeg.. succes met het oplossen d'r van 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ram hier gelijk maar een slotje op dan, voordat er hier een heuse "waarom-waarvoor" discussie losbarst.
en die gaat er komen!
en die gaat er komen!
Immer wieder die verdammte Holländer
goed idee