Mijn centrale portiervergrendeling wilde niet meer werken. Heb toen de zekering er opnieuw ingedaan en toen werkte het weer... dat wil zeggen: alleen de deuren worden nu geopend, mijn kofferbak blijf op slot (of open).
Ik heb de kofferbak 1 keer met de hand geopend toen de CV niet wilde werken.
Waar kan ik gaan kijken/meten waarom de kofferbak het niet meer doet?
Of wat kan ik doen om het weer te laten werken
Ja zoiets had ik al geprobeerd. Zal het morgen nog eens proberen en anders maar eens kijken of ik bij het slot kan komen om te meten of signaal wel doorkomt.
Weet iemand hoe je een bumperlip mee laat buigen?
En iemand een idee over hoe je ze vast zet maar dat je hem er wel onder vandaan kan halen...zonder breken
ibiza lip, geinig ding! Wel veel af moeten zagen om hem mooi te krijgen, ga hem vanmiddag wel even met heet water proberen een beetje ronder te krijgen!
Merin schreef:Waar zitten de onluchtingsnippels van een Twingo?
Ik heb 1 gevonden op de radiateur, maar zitten er nog meer?
is dat dan een nieuwer type waar je't over vraagt? bij de oudere types zit er een op de buis van de rad naar de pomp, en eentje van de pomp, langs boven, naar achteren
Merin schreef:Waar zitten de onluchtingsnippels van een Twingo?
Ik heb 1 gevonden op de radiateur, maar zitten er nog meer?
is dat dan een nieuwer type waar je't over vraagt? bij de oudere types zit er een op de buis van de rad naar de pomp, en eentje van de pomp, langs boven, naar achteren
D7F
Heb m gevonden, volgens Dialogys zat er ook 1 op de waterpomp, maar hij zit op de slang naar de kachelradiateur (klein schroefje)
Zo ben benieuwd wanneer er een paar foto's online gaan komen door een RTC-er die net op R'dam gereden heeft met de Twingo GT Turbo demo van mn collega....
Ivo van Achthoven schreef:Zo ben benieuwd wanneer er een paar foto's online gaan komen door een RTC-er die net op R'dam gereden heeft met de Twingo GT Turbo demo van mn collega....
Ivo van Achthoven schreef:Ehh, die Twingo GT stond op Zuid idd, maar mn collega uit noord rijdt ermee...
Leuke reacties joh van de klant als ze de open dumpvalve horen...
Dan heb ik met die Twingo GT afgelopen vrijdag een stukje gereden.
De verkoper kwam naar mij toe met de mededeling dat ik dit wel heel leuk ging vinden (verkoper heet Jaco, waarschijnlijk wel bekend bij jouw).
Dumpvalve deed het trouwens goed.
Op de meetingdag in Reeuwijk lid van RTC geworden en al een paar leden ,met een twingo , ontmoet .
Heb wel gezien dat er heel wat leuks van een twingo is te maken !!
Op het foto topic heb ik foto`s geplaatst van de meeting .
Bij even voorstellen staan foto`s van mijn twingo maar zal er hier ook een paar neer zetten .
man man man wat word ik schijtziek van die twingo.
Renault dealers zijn honden die je alleen maar geld willen aftroggelen.
Me twingo is nou al 2 keer bij de dealer geweest, steeds hetzelfde verhaal dat ze niks vinden. Mijn oliedruk lampje gaat steeds aan als ie warm is en stationair loopt. Ze hebben inmiddels al de olie vervangen (a 60 euro), aan de computer gehangen (a 80 euro). Vraag ik aan ze of ze de oliedruk willen nakijken, zeggen ze dat dat er niet mee te maken heeft! Hoe kan het dan dat die lampjes steeds aan gaan? Als ik iets gas geef gaat ie uit, stationair weer terug.
Als de dealer het niet wil nakijken, hoe kan i kdan zelf de oliedruk nakijken?
Als ik de knipperlichten van mijn Twingo uit '93 naar links uitzet knippert de grote knop van de alarmknipperlichten op het dashbord sinds kort mee. Verder werken alle lampjes wel goed, en de verschillende standen verder ook. Is dit kortsluiting ofzo? Weet iemand waar ik het beste als eerst naar de oorzaak kan zoeken?
Wouter H. schreef:Ik wil graag mijn normale hoeden plank gaan vervangen voor een eigen gemaakte.
Heeft iemand een voorbeeld of idee hoe je het beste de twingo koffer bak kan indelen.. Moet eigenlijk wel wat ruimte voor sub en versterker over blijven..
Ook wil ik niet graag mijn achter bak er uit hebben.