RTC = Peekaamonsters ??
Ik snap je opmerkingen wel en je gevoel ook wel, maar het is toch logisch dat mensen anders reageren op een 1.6 dan op een (bijv) 2.0? Meer snelheid kost meer geld en als je OEM meer snelheid kan krijgen, waarom dan veel geld uitgeven in zelfbedachte manieren?Luco/Alpine-racer schreef:Haas, hij heeft wel een puntje hoor, met de mogelijkheden die hij had wilde die zijn 1.6 ook wat meer vermogen geven, nou de commentaren die hij daar af en toe op kreeg waren nou niet bepaald opbouwend.
Terwijl het natuurlijk in de basis hetzelfde is als bv een grotere turbo op een of ander andere renault te schroeven, maar dan is het allemaal prachtig terwijl als iemand een 1.6je atmo wilde verbeteren er alleen maar afzeikreacties volgden.
Geen id hoe het was maar ik snap het ook wel. Tuurlijk is het leuk een 1.6 sneller te maken maar waar praat je dan over? Een luchtfiltertje, uitlaatlijntje en de eerst volgende stap word alles custom omdat er niks voor te krijgen is.chris-mc schreef:dat is het huidige rtc beleid.
Toen de rtc net begon,was dat wel anders
Dan zou ik eerst eens in de spiegel kijken, want in andermans topic spui je van alles en nog wat om maar wat te posten en overal het laatste woord te willen hebben en ook alles beter te weten, maar meneer tutuur zijn topic moet schoon blijven, rot op zeg, hoe hypocriet kan je zijn.tutuur schreef: Wat ik wel met je deel: ik hou ook bijna niks meer bij in m'n project topic. Anderen weten het altijd beter of hadden het toch wel anders gedaan.
Dat is fijn maar daar houd ik m'n topic niet voor bij, het is voor andermans leesplezier en inspiratie.
Ow dus jij mag wel in andermans topic de hele boel verstieren, maar in jouw topic moet iedereen zijn mondje houden en zich naar jouw schikken, dan moet jij nodig beginnen over volwassen wordentutuur schreef:Ik probeer altijd tips te geven en volgens mij heb ik al heel wat mensen kunnen helpen.
Volgens mij hadden wij afgesproken elkaar met rust te laten. Hoe dan ook, word toch eens volwassen. Mag toch wel een keer
Toch is er zat mee te halen als je het goed doet.GerryTT schreef:Ik ken nog iemand met een NOS setje.chris-mc schreef: nu heb ik een 16v,en ga ik op het gemakje kijken wat ik daarmee kan doen.
Weet je iig zeker dat je weer genoeg prekers in je topic krijgt
vind het nog steeds jammer dat dat niet meer is door gegaan,met dieGerryTT schreef:Ik ken nog iemand met een NOS setje.chris-mc schreef: nu heb ik een 16v,en ga ik op het gemakje kijken wat ik daarmee kan doen.
wordt vaak gebruikt om grotere turbos op gang te krijgenLuco/Alpine-racer schreef:Toch is er zat mee te halen als je het goed doet.GerryTT schreef:Ik ken nog iemand met een NOS setje.chris-mc schreef: nu heb ik een 16v,en ga ik op het gemakje kijken wat ik daarmee kan doen.
Je al toch op een of andere manier meer brandstof naar binnen moeten werken. Of via een extra setje injectoren met losse controller of een hele andere ECU gebruiken en dan maar hopen dat je injectoren groot genoeg zijn.chris-mc schreef:Die zijn zo slim geweest om een controller te gebruiken.
zoals ? Het warm water bestaat al een aantal jaren hoor.the reaper schreef:
ik vind tutuur een stoere gast, die probeert tenminste nog eens iets!!
Op een of andere manier had ik deze reactie verwacht...-jo- schreef:lekker debiele opmerkingen weer. Chris heeft de zoveel mogelijk delen van de 8v afgehaald die hij gaat gebruiken op de 16v. Hij heeft geen stallingsruimte of sleutelruimte waardoor alles voor zen deur diend te gebeuren, dus moet dat gezeur nu echt ?
....
alsof er hier iemand is die geld ging geven aan een 8v met kapotte koppakking met 2ton op de teller en nog wat her en der mankementen. RTC styled moet alles gratis zijn of het deugd toch niet.