
Je bedoelt dat de kinderziektes er nu uit zijn, en alles door hoogwaardiger onderdelen vervangen is?
zo'n sec is natuurlijk wel uber foutWillem-Jan schreef:http://link.marktplaats.nl/302099158
Hoppatee, gas erop en gaan. Maat van me heeft al verschillende oude Mercedessen gehad met lpg en nooit problemen.
Onderhoud is makkelijk aan een 190. Alles is after market te verkrijgen voor een cheapo prijs kwa onderdelen.Ferdy schreef:Hoe zou een Benz op LPG zich houden ?
En prijzig qua onderhoud ?
Heeft iemand daar een idee over of ervaring mee ?
Thanks ! Ik ga er even rondneuzenTom schreef:@ Ferdy. http://www.mercedesforum.nl Leuk forum met best een hoop kennis. Zit er ook regelmatig
Hmm, klinkt niet erg hoopvol inderdaadMaarten-Jan schreef:Vriend van me heeft ook zo'n ouwe taxi op gas, en inderdaad elke 100k kun je kleppen + klepzittingen vervangen. Zacht als boter blijkbaar, hij heeft wel de 6 cilinder. Verdere problemen, automaat die niet wist wat ie wil, was iets stuk aan, weet niet meer wat. Lulligste probleem wat die had was een totaal afgesleten nok van de nokkenas omdat er een oliekanaal verstopt was. (terwijl de olie+filter toch netjes regelmatig ververst werdt met goede olie).
Bleek er iets in de oliepomp afgebroken te zijn. Zou het niet doen in elk gevalmaar mischien was het een maandag morgen editie
Neem dan de 190 2.5DFerdy schreef:ik wil alleen absoluut GEEN 190D
Arco Straver schreef:Neem dan de 190 2.5DFerdy schreef:ik wil alleen absoluut GEEN 190D
![]()
Of nog beter. Lepel er meteen een 2.5TD van een W124 in.![]()
(een 300TD past namelijk net niet denk ik)
Maar wat M-J zegt. Cilinderkop is op LPG de grootste kostenpost als deze gedaan moet worden.
En neem een handbak. Die automaten zijn echt traag... neg erger als een Smart