Helaas is het badkuipmodel al gepatenteerd:Menno schreef:Feitelijk blijft het kwa model gewoon een omgekeerde badkuip
http://www.showbustersstarsandcars.com/bathtub-car.jpg
Helaas is het badkuipmodel al gepatenteerd:Menno schreef:Feitelijk blijft het kwa model gewoon een omgekeerde badkuip
ik ben idd automonteur, maar die veren ben ik nog nooit eerder tegen gekomen.Steven schreef:Jij bent toch iets van automonteur ofzo?
Die veren zitten wel vaker in slangen, dat is puur om te zorgen dat ze niet platzuigen cq platgedrukt worden.
Ik ben ze al veel vaker tegengekomen in toyota's, nixxans en reno's. En dat gewoon als hobbyprutser
Welnee, die grote bek had ik al veel eerderMarcel B. schreef:Hij krijgt een beetje kapsones nu ie afgestudeerd is
Of dash even uit elkaar, en met een spanningsmeter even kijken of je wel een snelheids puls hebt,Abel schreef:stuk. of haal je dach uitelkaar en maak alle contactpunten schoon.
ik heb het inderdaad meer gehoord, maar wat moet ik nu? eerst effe kijken of die het weer doet na een schoonmaak, of.....is een bekend kwaaltje van de gt een defecte kmteller
Moet ik anders ff in me schuur kijken of ik nog een werkende heb? Zodat je die ff ken testen?Leon schreef:ik heb het inderdaad meer gehoord, maar wat moet ik nu? eerst effe kijken of die het weer doet na een schoonmaak, of.....is een bekend kwaaltje van de gt een defecte kmteller
ja is goed, zal ik dan een keer langs komen als dat mag?Moet ik anders ff in me schuur kijken of ik nog een werkende heb? Zodat je die ff ken testen?
Nou nog 2x doorverkopen en je hebt goud in je handChris schreef:Hey, een oude bekende wederom te koop:
Dus Douwe, als je nog spijt hebt van de verkoop, sla je slag!