Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Merijn schreef:Ik rijd niet mee in de groep naar Breda, heren. Ik weet nog niet hoe laat ik uit bed zal zijn, aangezien ik er 's ochtends om 3 uur uitga om F1 te kijken.
zeik niet vent, dan begin je maar wat eerder met rukken zaterdag, kun je lekker vroeg je bed in... Ik ga er ook snachts uit, veel plezier gewenst alvast (met de race dan )
Frits schreef:
2e stop, na afslag beuningen 1e tankstation.
ik zou zo niet weten waar die zit, zit die nog voor de afslag wijchen/nijmegen op de a50. als je vanaf arnhem komt??
Ik moet het ook goed typen, wat ik bedoelde was eerste Tankstation na afslag beuningen. dan hoeven we verder niet moeilijk toe doen met draaien enz.
T was gister nog al laat toen ik het typte
GR.Frits
mmm... volgens mij duur het dan toch wel weer ff voor dat er een tankstation komt. die afslag die jij bedoelt zit toch op de a50 he. maar ik ga nog ff denken waar vanaf dat punt het eerste tankstation is.
Johan schreef:
mmm... volgens mij duur het dan toch wel weer ff voor dat er een tankstation komt. die afslag die jij bedoelt zit toch op de a50 he. maar ik ga nog ff denken waar vanaf dat punt het eerste tankstation is.
Ja aan de A50 bij oss in de buurt. veel eerder heb je niet een parkeerplaats of iets waar je kan wachten.
@haaz, hou johan in de gaten die weet nu waar ie moet wezen.
Johan schreef:toch maar eens opgezocht en het is dus het BP?? tankstation met parkeerplaats tussen schaijk en oss/heesch in.
Tussen Oss en Ravenstein zit inderdaad een BP. Tussen Ravenstein en Oss zit een Texaco. Tussen Oss en Rosmalen zit een BP en tussen Rosmalen en Oss een Shell. Duidelijk?
zou best kunnen
je wilt niet weten hoe lang ik mn auto al niet meer gewassen heb !
maar lijkt me onwaarschijnlijk, want ook buiten het gebied van de ruitenwisser zitten ze
iemand een goed middeltje om mn velgen wat schoner te krijgen ?
zitten nu allemaal zwarte pitjes op enzo
Als je ze schoon hebt moet je ze inspuiten met velgenspray... heb dat spul ook en daarna zijn ze kei makkelijk schoon te maken, wat water erover en het vuil is al weg..
iemand een goed middeltje om mn velgen wat schoner te krijgen ?
zitten nu allemaal zwarte pitjes op enzo
ik spuit ze schoon met hogedrukreiniger, op 80 graden. dan is het vuil er meestal wel af.
Daarna effe in de teflon zetten en het vuil spoelt er de volgende keer zo weer af.